Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво пали по свое желание

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Danchojn написа:
    Ако автомобила е снабден с фазов сензор, при проблем с него изобщо няма и да направи опит да запали. Той показва кога 1-и цилиндър е в компресационен такт и започва впръскването. Ако ЕКУ не впръсква няма и искра да има.
    Явно наистина има ЕКУ, които не палят без фазов сензор, макар че няма никакъв смисъл - ЕКУ просто може да премине във режим на паралелно впръскване - най-малко ще се прибереш у домаСамо че не разбрах защо трябва да дойде първи цилиндър за да запали колата. Който дойде пръв - той пали, няма смисъл да се чака някой точно определен - доколкото знам като се комбинира фазовия сензор и сензора на коляновия вал, ЕКУ знае точно кой цилиндър е в такт на запалване - това е идеята.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #32
      Разпределителния вал се върти 2 пъти по-бавно от коляновия. Буталата в даден момент - две горе, 2 долу. По колянов вал можеш да разбереш само кои 2 са горе и кои долу, но няма как да разбереш кое е в края на компреционния такт.По-скоро при повреда на датчика на коляновият вал, мотора може да работи само на фазов датчик, но той пък не е много точен по принцип.Иначе си прав. Има много разновидности.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар

      Working...
      X