Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво пали по свое желание

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    браво пали по свое желание

    здравейте колеги нов съм в този саит и незнам дали съм олучил мястото за тази тема, но ми трябва малък съвет,Та проблема е следния карам фиат браво 1.6 16в 95 година,извднъй спря да пали и невинаги има искра на свещите, от време на време припалва но това става рядко, имах проблем със стартера отначало носих го на майстор сега тои е добре но си остана този проблем не мога да я запаля,бензиновата помпа си е добре всичко си изглежда нормалмо докато решя да запля двигателя,надявам се някой да мойе да мми помогне.

    #2
    Първа възможност - датчик на запалването.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      може ли да ми кажеш само къде се намира ?

      Коментар


        #4
        може да е датчика за обороти или фазов сензор или бубина затова препоръчвам диагностика. датчика на обороти се намира точно до шаибата на коляновия вал. фазовия сензор е зад колелото на смукателния разпределителен вал. или дърпаш пред една морга и почваш да сменяш докато запали и тогава плащаш но фазовия сензор наи добре в сервиз че ако сбъркаш центровката на ремъка.... бедна ти е фантазията
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          мерси колега ще я закарам в сервиз дано това да е проблема да не е нещо по сериозно

          Коментар


            #6
            Колега имах същия проблем,никой не можа да разбере от какво е сама се оправи,поне за сега.

            Коментар


              #7
              Ще пробвам с сервиз и аз се надявах сама да се оправи, обаче вече месец ме мъчи и така като гледам няма да се оправи самичка

              Коментар


                #8
                колега защо не си провериш и бобинта аз сащто имах този проблем но само на загрял мотор но и при мен тои сам се оправи и сега нямам проблем успех колега :D

                Коментар


                  #9
                  don ficho написа:
                  колега защо не си провериш и бобинта аз сащто имах този проблем но само на загрял мотор но и при мен тои сам се оправи и сега нямам проблем успех колега :D
                  Бобината - намотките за ниско и за високо напрежение. Нормалното съпротивление го виж от сервизното описание (изтегли го от Download секцията на форума), за твоя модел. Също провери и кабелите за свещите дали няма някой прекъснат и дали не са замърсени буксите им.
                  Bravo 1.6 / 16

                  Коментар


                    #10
                    тях ги проверявах всичко е добре там

                    Коментар


                      #11
                      eh4ev07 написа:
                      може да е датчика за обороти или фазов сензор или бубина затова препоръчвам диагностика. датчика на обороти се намира точно до шаибата на коляновия вал. фазовия сензор е зад колелото на смукателния разпределителен вал. или дърпаш пред една морга и почваш да сменяш докато запали и тогава плащаш но фазовия сензор наи добре в сервиз че ако сбъркаш центровката на ремъка.... бедна ти е фантазията
                      Фазовият сензор не участва в запалването, а само във впръскването. Голяма част от колите нямат такъв. Повредата му не води до непалене.
                      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                      FIAT UNO 1.5

                      Коментар


                        #12
                        stanleyhacker написа:
                        eh4ev07 написа:
                        може да е датчика за обороти или фазов сензор или бубина затова препоръчвам диагностика. датчика на обороти се намира точно до шаибата на коляновия вал. фазовия сензор е зад колелото на смукателния разпределителен вал. или дърпаш пред една морга и почваш да сменяш докато запали и тогава плащаш но фазовия сензор наи добре в сервиз че ако сбъркаш центровката на ремъка.... бедна ти е фантазията
                        Фазовият сензор не участва в запалването, а само във впръскването. Голяма част от колите нямат такъв. Повредата му не води до непалене.
                        така ли. защо моята и светеше чека и не палеше на диагностика показа фазов сензор смених го и веднага запали. да не би от масажа докато я разглобявах или от псувните докато я сглобявах
                        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                        Коментар


                          #13
                          Ако автомобила е снабден с фазов сензор, при проблем с него изобщо няма и да направи опит да запали. Той показва кога 1-и цилиндър е в компресационен такт и започва впръскването. Ако ЕКУ не впръсква няма и искра да има.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            колата в момента само върти няма никакви намерения да запали,сложих нов акомолатор а колата върти много трудно, стартера е ремонтиран,закачиха я да й видят проблема и нищо не показа вече на идея си нямам къде е проблема

                            Коментар


                              #15
                              Свали свещите и виж дали се мокрят. Колегите по-горе вече казаха, че може и бобина да е. Тази кола има ли дистрибуторна капачка?
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X