Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво1.8 пак взе да придърпва, друга бобина ли е за смяна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво1.8 пак взе да придърпва, друга бобина ли е за смяна

    1. Колеги, какво ще кажете за тези свещи http://paunofff.snimka.bg/automobiles/sveshti.517977 Това червеникавото от какво е?2. Колата придърпва доста до 2500 оборота и помислих че ще си заминава и друга бобина.... но свещите и 4-те са еднакви и май не е там проблема? Всъщност ще ги сменя задължително, защото им е време, но не мисля че само това. Прекъсването се появи след като онзи ден махнах акумулатора, за да покарам на бензин, че от газта нещо ми свети дюзата и не върви добре... от начало лееко придърпваше и после взе да се увеличава( до снощи вървеше на моменти все едно е запушена нещо и към 3000 об се оправяше, а днес направо си придърпва доста и трябва да галя педала за да не прихълцва) Добавям че придърпва и на газИскам да я оправя на бензин и да я закарам на газаджията веднъж за винаги, че ми писна вече от тия адаптации и н.з. си какво! Язък че съм с газов инжекцион3. Между другото какви свещи да си взема? NGK като тези или еднополюсни? Колата се кара на газ предимно
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    #2
    колега моята кошница е същата и мотора ми е 1.8карам я само на бензин със тези свещи съм които си снимал и съм много доволен, предишните бяха на 1000км но не бяха каквито се иска в каталога за тая колица.Лампата свети при няколко проблема не е само при пробл. в инжекционаако маф сензора ти е замърсен или е заминал от него може да свети и да придръпва провери го първо провери филтъра за въздух после мафа но не го пипай с нищо защото е към 200 нов!!!ако са наред тези неща провери нещо токовете но чесно тези свещи ги изхвърли износени сакажи какъв е резултата да шпомагамеАЗ преди време след като зачистих мафа режих да го откача и да видя как е без него оказа се че лампата за инжекц. свети ако е изключен.
    КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

    Коментар


      #3
      За газ е по-добреда са еднополюсни свещите.

      Коментар


        #4
        За свещите и аз така съм чел, че е по-добре да са еднополюсни, но незнам защо трябва да е така? Аз съм с газов инжекцион...може би е по-добре да са двуполюсни..кажете вие? Ииии питам за да ги поръчам от Хит-Ко и след това да търся друг проблем ако пак е така.А между другото тази сутрин карах към 100 км извънградско на газ и доста прекъсваше, обаче одеве я запалих и покарах из града отново на бензин и забелязах, че:Първо прекъсваше, но при пълна газ (педала до ламарина) се оправяше. След това започна да върви по-добре и се усещаше съвсем леко замисляне до 2500 об/м ако подавам средна газ. Маф сензор- дебитомера ли е колега? Аз онзи ден го свалях иии не беше много мръсен, бялото в центъра беше чисто, а отстрани продължението на жичката(ако е проводник изобщо това) беше леко почерняло. Все едно намазано с малко масло и след това напрашено. Нямам препарат за почистване на дебитомер и не го пипах, само го поиздухах и то с устата(нямам и компресор) :DА трябва ли да почистя дроселовата клапа, и вярно ли е че ако махна TPS-а от нея после трябва да се настройва с диагностикаПрилагам и една снимка...някой ако има идея да посочва кое да чистя и със какво, че малко не знам по наименование кое как изглежда http://paunofff.snimka.bg/automobile...17977.19647486
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #5
          "Искам да я оправя на бензин и да я закарам на газаджията веднъж за винаги, че ми писна вече от тия адаптации и н.з. си какво! Язък че съм с газов инжекцион"Колега, аз мисля, че това с "адаптациите" са пълни глупости. Една жена е или бременна, или не. Полубременна жена няма. Да чакам нещо, което не е жива материя да ми се адаптира бог знае кога, ми се струва несериозно. Колата при монтаж на ГИ ще работи добре веднага, или ако не, за това си има причина. Правилно си решил. Оправи си колата да работи перфектно на бензин и чак тогава търси проблема в газовата система. Свещи си сложи такива, каквито препоръчва производителя т. е. с правилното топлинно число и полюси. Успех.

          Коментар


            #6
            за дроселовата клапа не съм чул на тези фиати да прави проблеммаф е просто сензора на дебитомера- това в което се намира мафа е самият дебитомерпровери възд филтър също да няма пропуски в тръбата за въздух и токоветеколата се дави и предърпва най вече от проблеми с токовете или въздуха
            КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

            Коментар


              #7
              http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=23&t=18935 това за дроселовата клапа. В момента съм на същото дередже като при теб. Има придърпване при около 2000об., като си мисля че тази интервенция трябва да се прави по-често. Възможна причина е маркуча от масления сепаратор, който вкарва пари преди дросела. В алфа форума има доста изписано за него.

              Коментар


                #8
                При моя двигател има ли маслен сепаратор или някакъв филтър за картерните газове?Кажете какви свещи по-добре да поръчам, а пък после ще докладвам за останалото.... Тази вечер забелязах, че като загрее над 70 градуса някаде (не знам точно по датчика на таблото колко е) почти се оправя придърпването напълно.... Това на бензин- на газ мисля, че в момента ще е пълна каша
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #9
                  Да също и при теб го има. Първата снимка е точно на маркуча. Ще го познаеш, има У-образна форма, като малкото маркуче излиза от капака на главата. За свещите, незнам вземи си оригинални, аз съм с Бош разлика не намирам. Може би малко завишен разход, но преди нямах газова, за да сравня.

                  Коментар


                    #10
                    Аз лично съм със свещи Beru, триполюсни и не виждам особена разлика във вървежа, като се имаше предвид, че предишните бяха четириполюсни. При мен имаше проблем с оборотите по някога от газовата и проблема се оправи като почистих целия въздуховод. Започнах от маркуча (големия) отпред свалих кутията на филтъра (Бях потресен какво е в тази кутия) смених филтъра и придърпването изчезна.... Не мога да споделя на колко оборота беше, но определено филтъра беше най -големия ми проблем. За почистване от такъв мащаб, като в Ланча форума не смея ...... като се знам колко съм добър в сглобяването ..... , но това което ми каза ГАзаджията е: Идеални свещи и въздушен филтър и да ги проверявам свещите като сменям маслото..
                    Skoda AMfabia 1.2 12v
                    exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

                    Коментар


                      #11
                      Значи реших да поръчам същите свещи, като предишните (поне знам че нямаше проблем с тях). Също така ще сменя и горивния филтър, после ще пиша, но нищо чудно да се оправят нещата, защото колкото повече карам на бензин намаля прекъсването....може да са били позапушени инжекторите от това че карам на газ
                      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                      Коментар


                        #12
                        Няколко пъти питаш какви свещи да вземеш, моя съвет - Denso Iridium Tought VK20Y.
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар

                        Working...
                        X