Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

хидравличната помпа вие и стърже

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    хидравличната помпа вие и стърже

    Колеги,от около 1 месец хидравличната помпа издава някакви странни шумове като стържене и виене.И губи по малко течност ако е от значение,но много малко на месец около 1 пръст под максимума.Да добавя като смених ремака на помпата колата спря да вие около 2 дни и после пак.На казанчето за течноста винаги е омаслено бърша го и на по другия ден същата история,по маркучите също,но не са спукани-ПРОВЕРЕНО е.Ще има ли някакъв проблем ако срежа ремака на хидравликата.Колата е пунто 94 год.

    #2
    Re: хидравличната помпа вие и стърже

    колега в момента аз съм със същия проблем без губенето на течност само виене и стържене и мисля че помпата си заминава затова аз съм решил да я сменя моята . ако бъркам моля някой да ме поправи а до твоя въпрос за ремъка като го срежеш просто ще останеш без хидравлика
    Fiat Punto1.2 ELX

    Коментар


      #3
      колега а на теб омасляват ли ти се маркучите и казанчето,защото при мене ве4но е мазало там.А за ремака щом няма ядове го режа щото ми писна от това стържене,предпочитам без хидравлика.иначе гледах в AXM-AUTO (маи беше) саита чисто нова е 546 лв ,бая солена сумичка

      Коментар


        #4
        на брата беше спукан маркуча за обратното малсо и постоянно се пенеше маслото и свиреше хидравликата ( естесвенно излизаше и от казанчето ) след смняната му колата заспа и така вече 3 годинино на една друга не помогна това защото беше проблема в рейката
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          Ако няма спукан маркуч както казва WhitePower. То най-вероятно помпата ти е за смяна! И при мен беше така и при въртене на волана виеше а на място си стържеше! Мойта беше алуминиева, смених я с чугунена! Казват че са по-издръжливи! Един колега купува на скоро каза че при италианеца цената е 50 лв! Успех!
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            Помпата е за смяна. Аз съм със същия проблем. Снабдил съм се със 75 барова от Браво и скоро ще се пробвам да я присадя. Оригинална 2-ра ръка за Пунто никъде няма, а новата гони 600лв.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              WhitePower написа:
              на брата беше спукан маркуча за обратното малсо и постоянно се пенеше маслото и свиреше хидравликата ( естесвенно излизаше и от казанчето ) след смняната му колата заспа и така вече 3 годинино на една друга не помогна това защото беше проблема в рейката
              Колега,а кои е тоя маркуч за обратното масло щото и на мене ми се пени маслото,и в казанчето направо ври.Вчера забелязах че под помпата е мазало,динамото ми е станало на гъз,носача,реиката всичко плува в масло

              Коментар


                #8
                По-добре свали ремака докато не намериш кво е сцепено, че може и помпата да си замине!!
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  Punto_Manqk написа:
                  WhitePower написа:
                  на брата беше спукан маркуча за обратното малсо и постоянно се пенеше маслото и свиреше хидравликата ( естесвенно излизаше и от казанчето ) след смняната му колата заспа и така вече 3 годинино на една друга не помогна това защото беше проблема в рейката
                  Колега,а кои е тоя маркуч за обратното масло щото и на мене ми се пени маслото,и в казанчето направо ври.Вчера забелязах че под помпата е мазало,динамото ми е станало на гъз,носача,реиката всичко плува в масло
                  Колега сигурен ли си че не е заминала рейката щом казваш че всичко е в масло може тя да е заминала а не помпата. за да разбереш отиваш на канал някой сяда и почва да върти волана от крайно ляво до крайно дясно като задържа по малко а ти от долу ще гледаш дали ще почне да изтича масло ако почне значи си за нова рейка.а я кажи от колко време ти е така защото ако караш така може и помпата да замине ако не е заминала вече де.откриваи по бързо проблема. успеь колега
                  Fiat Punto1.2 ELX

                  Коментар


                    #10
                    Ами колега,реиката я смених като купих колата(преди 2 години) щото имаше теч,но не ми виеше помпата.Та значи вчера смених хидравличното масло,и да си призная много понамаля шума.Новото беше червено на цвят а старото беше черно с някакви прашинки по него.И ако е от значение преди време покарах без помпата щото резнах ремака(заради виенето),и махнах казанчето и сега се чуда дали не е вкарала боклуци през маркучите.А затова да я видя на канал е невъзможно щото под помпата всичко е масло.Но е странно защо маслото в казанчето така ври и се пени

                    Коментар


                      #11
                      Хидравличното масло от рейката ли го източвате? Щото май и моето е за смяна.....

                      Коментар


                        #12
                        Не колега,през казанчето с един маркуч :D голям смях падна ама го смених.Та значи моята процедура беше колкото имаше в казанчето след това 5-6 пъти краино ляво-дясно(на изгасен мотор),да не задере помпата,и след това обратното доливаш до максимума,палиш пак ляво-дясно и доливаш и така докато не спре да пада нивото на маслото.След това не е лошо да погледнеш след някои друг километар дали има нужда от доливане.При мене имаше осезаем ефект Другия вариант е махаш казанчето като отвиеш двете скоби под него и даваш на един другар буркан или пластмасова бутилка около 500 мл(поне от моита толкова искарах)мушкате маркучите в буркана и вартиш ляво-дясно на ИЗКЛЮЧЕН мотор.

                        Коментар


                          #13
                          Ако се развие някой от маркучите, който влиза в рейката нама ли да е по-бързо и удобно?

                          Коментар


                            #14
                            аз докато си редактирам текста вече си писал и така срава ама аз сам малко нервак :D и не ми се занимава но и това не е проблем махаш маркучите източваш в шише или буркан слагаш казанчето доливаш и си цар на патя :D

                            Коментар


                              #15
                              Stoynev85 написа:
                              Ако се развие някой от маркучите, който влиза в рейката нама ли да е по-бързо и удобно?
                              Колега не от реиката а от казанчето под него има 2 маркуча махаш тях и искарваш маслото поне на мене така ми казаха.За реиката не гарантирам някои по мъдар да се искаже тука

                              Коментар

                              Working...
                              X