Колеги,от около 1 месец хидравличната помпа издава някакви странни шумове като стържене и виене.И губи по малко течност ако е от значение,но много малко на месец около 1 пръст под максимума.Да добавя като смених ремака на помпата колата спря да вие около 2 дни и после пак.На казанчето за течноста винаги е омаслено бърша го и на по другия ден същата история,по маркучите също,но не са спукани-ПРОВЕРЕНО е.Ще има ли някакъв проблем ако срежа ремака на хидравликата.Колата е пунто 94 год.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
хидравличната помпа вие и стърже
Collapse
X
-
Re: хидравличната помпа вие и стърже
колега в момента аз съм със същия проблем без губенето на течност само виене и стържене и мисля че помпата си заминава затова аз съм решил да я сменя моята . ако бъркам моля някой да ме поправи а до твоя въпрос за ремъка като го срежеш просто ще останеш без хидравликаFiat Punto1.2 ELX
-
Ако няма спукан маркуч както казва WhitePower. То най-вероятно помпата ти е за смяна! И при мен беше така и при въртене на волана виеше а на място си стържеше! Мойта беше алуминиева, смених я с чугунена! Казват че са по-издръжливи! Един колега купува на скоро каза че при италианеца цената е 50 лв! Успех!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
WhitePower написа:на брата беше спукан маркуча за обратното малсо и постоянно се пенеше маслото и свиреше хидравликата ( естесвенно излизаше и от казанчето ) след смняната му колата заспа и така вече 3 годинино на една друга не помогна това защото беше проблема в рейката
Коментар
-
По-добре свали ремака докато не намериш кво е сцепено, че може и помпата да си замине!!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Punto_Manqk написа:WhitePower написа:на брата беше спукан маркуча за обратното малсо и постоянно се пенеше маслото и свиреше хидравликата ( естесвенно излизаше и от казанчето ) след смняната му колата заспа и така вече 3 годинино на една друга не помогна това защото беше проблема в рейкатаFiat Punto1.2 ELX
Коментар
-
Ами колега,реиката я смених като купих колата(преди 2 години) щото имаше теч,но не ми виеше помпата.Та значи вчера смених хидравличното масло,и да си призная много понамаля шума.Новото беше червено на цвят а старото беше черно с някакви прашинки по него.И ако е от значение преди време покарах без помпата щото резнах ремака(заради виенето),и махнах казанчето и сега се чуда дали не е вкарала боклуци през маркучите.А затова да я видя на канал е невъзможно щото под помпата всичко е масло.Но е странно защо маслото в казанчето така ври и се пени
Коментар
-
Не колега,през казанчето с един маркуч :D голям смях падна ама го смених.Та значи моята процедура беше колкото имаше в казанчето след това 5-6 пъти краино ляво-дясно(на изгасен мотор),да не задере помпата,и след това обратното доливаш до максимума,палиш пак ляво-дясно и доливаш и така докато не спре да пада нивото на маслото.След това не е лошо да погледнеш след някои друг километар дали има нужда от доливане.При мене имаше осезаем ефект Другия вариант е махаш казанчето като отвиеш двете скоби под него и даваш на един другар буркан или пластмасова бутилка около 500 мл(поне от моита толкова искарах)мушкате маркучите в буркана и вартиш ляво-дясно на ИЗКЛЮЧЕН мотор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар