Щте започна полко по-отдлече миналата седмица ми смениха ангренажния ремък/тези момчета ми го сменият за трети път със скоби и блокатори така че проблема да е в тях е много минимален но все пак и те са хора и те грешат/ и маслото филтри и т.н.трагнах за варна и на около 100 км колата започна леко да губи мощност м/у 70-90 но като я срачках си трагна нормало и не обарнах внимание.Като влязох във варна започна да придарпва и си помислих че е свършила газта минах и на бензин и на него е съштото намерих едно място спрях и изчаках 5 мин. запалих и имаше пазен ход но неможеше да се форсира над 1500 оборота.Извадих кабелите за да видя дали цилиндрите раборят и всички притрисаха като вадих кабелите един по един.седнах в колата опитах да я запалия и грамна както гарми газова уледба и колата изгасна и напално умря.Колата е фият браво 1.6 16 клапана 96 година.някой има ли идея какво може да е станало и евентуално някой нормален сервиз във варна и най-вече да разбират
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
бравото изгасна и немога да го запаля
Collapse
X
-
ако е дачика на вала няма да можеш да я запалиш тая кола...а свещите точно за колата ли са?ако е катализатор няма да прекасва колата само няма да имаш мощтност трудно ще набира...погледни някои маркуч да не има някаде пропуск на въздух закарай колата на тези момчета каде са я зацепвали с пети само те си знаят какво са я направили :P прегледай това което последно си правил по колата преди да почне да прекасва...щом със старите свещи не имало проб ай може да си попаднал на НГК менте както ги има мн на бг.пазара за авточасти!!!Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
Преди време имах една кола която по същия начин умря и пукаше пробллема беше че последното гърне се беше запушило в тях има изолираща вата и тя се беше разпаднала. Преди катализатора има един отвор за втора ламбда сонда махни болта и пробвай да запалишEx: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
Коментар
-
m_zarev написа:благодаря на всички проблема е решен оказа се външната шайба на кол.вал.оправиха е в центара на бош до затвора във варна добре работят момчетата и цените са нормалниСега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар