Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

бравото изгасна и немога да го запаля

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    бравото изгасна и немога да го запаля

    Щте започна полко по-отдлече миналата седмица ми смениха ангренажния ремък/тези момчета ми го сменият за трети път със скоби и блокатори така че проблема да е в тях е много минимален но все пак и те са хора и те грешат/ и маслото филтри и т.н.трагнах за варна и на около 100 км колата започна леко да губи мощност м/у 70-90 но като я срачках си трагна нормало и не обарнах внимание.Като влязох във варна започна да придарпва и си помислих че е свършила газта минах и на бензин и на него е съштото намерих едно място спрях и изчаках 5 мин. запалих и имаше пазен ход но неможеше да се форсира над 1500 оборота.Извадих кабелите за да видя дали цилиндрите раборят и всички притрисаха като вадих кабелите един по един.седнах в колата опитах да я запалия и грамна както гарми газова уледба и колата изгасна и напално умря.Колата е фият браво 1.6 16 клапана 96 година.някой има ли идея какво може да е станало и евентуално някой нормален сервиз във варна и най-вече да разбират

    #2
    кабели и свещи...свещите гледай да са едно полюсни...за газ е по добре!!!
    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

    Коментар


      #3
      бараво

      според мен не от тях смених ги преди да тръгна беру кабели ngk свешти.мислия си дали не е от катализатора да е запувен или от датчика на коляновия вал

      Коментар


        #4
        ако е дачика на вала няма да можеш да я запалиш тая кола...а свещите точно за колата ли са?ако е катализатор няма да прекасва колата само няма да имаш мощтност трудно ще набира...погледни някои маркуч да не има някаде пропуск на въздух закарай колата на тези момчета каде са я зацепвали с пети само те си знаят какво са я направили :P прегледай това което последно си правил по колата преди да почне да прекасва...щом със старите свещи не имало проб ай може да си попаднал на НГК менте както ги има мн на бг.пазара за авточасти!!!
        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

        Коментар


          #5
          Преди време имах една кола която по същия начин умря и пукаше пробллема беше че последното гърне се беше запушило в тях има изолираща вата и тя се беше разпаднала. Преди катализатора има един отвор за втора ламбда сонда махни болта и пробвай да запалиш
          Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
          Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

          Коментар


            #6
            z

            не може да е от гарнетата заштото са чисто нови walker сменил сам ги от катализатора назат преди 6 месеца не сам минал повече от 50.000км.не си спомням дали сам го избушвал,а колата започна да прекасва преди да спре

            Коментар


              #7
              И откъде го взе тоя Walker, те на сайта им изобщо нямат ФИАТ като марка в каталога им за изпускателни системи.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                от тех-ко

                Коментар


                  #9
                  благодаря на всички проблема е решен оказа се външната шайба на кол.вал.оправиха е в центара на бош до затвора във варна добре работят момчетата и цените са нормални

                  Коментар


                    #10
                    m_zarev написа:
                    благодаря на всички проблема е решен оказа се външната шайба на кол.вал.оправиха е в центара на бош до затвора във варна добре работят момчетата и цените са нормални
                    по точно какво и е на шайбата не е на беляг ли?
                    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                    Коментар

                    Working...
                    X