Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Croma работи на 2-3 цилиндъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Croma работи на 2-3 цилиндъра

    здравеите колеги.Горкият ми фиат(крома 2000i.e,89г)от два дена работи ту на два ту на три ту на 4 цилиндъра.С мених два комплекта свещи,кабелите,пробвах с друга бубина,но нищо.Искра има на всички свещи даже и когато съответният цилиндър не работи(не работят 1ви и 2ри),при развиване на свещите миришат яко на бензин освен може би тази на първи цилиндър.Вече не знам какво да правя.Прави ми впечетление че когато я запаля работи нормално около 15сек. и после се почва едно работене на 3 цилиндъра,после пак се оправя за малко,пък почне на два после на три и така..Възможно ли е да е от компресията или да търся електрически проблем.Дано някой от вас да даде някакви идеи!
    1989 Croma 2000 i.e

    #2
    премери компресията!
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Ако все още колата не е оправена,колега оглеждай си охлаждащата течност дали изчезва и дали не надува в казанчето,че на мен при пежото ми при 3 подобни случая се оказва гарнитура пътник,просто почва с всеки изминал ден все по-често да работи и да пали на 3 цилиндъра,особенно,ако преди да я огася съм и вземал душата,а на края просто става съвсем явно,че ми пука 2 пъти чак разширителен съд...
      FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

      Коментар


        #4
        Това пълна инжекция ли е? Ако да - виж дюзите. Ако не, вероятно имаш проблем с клапани. Когато мотора работи, ауспуха "пърпори" ли, като на Трабант?
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          kroma

          Провери си регулатора на налягането да не е избила мембраната му-от него излиза едно маркуче и отива в смукателния колектор!
          ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

          Коментар


            #6
            Благодаря за отговорите колеги,но колата се оправи ей така от нищото и останаха само леко нестабилните обороти на празен ход.Имам и един такъв въпрос,понеже акумулатора ми е на умирачка(маи има умреми клетки)и с доста спаднал капацитет дали това може да влияе на оборотите на празен ход?Иначе си пали винаги от 1/4 оборот просто като по часовник
            1989 Croma 2000 i.e

            Коментар


              #7
              Дебитомер

              Коментар


                #8
                дебитомера съм го замерил и показанията му са в норма,няма видимо износване на потенциометъра му,макар че в него има един датчик за темп. на постъпващия въздух за който не успях да открия данни колко да му е съпротивлението,а и дали въобще влияе на празния ход???
                1989 Croma 2000 i.e

                Коментар


                  #9
                  Имал съм 2 Кроми и двете бяха с неравномерен празен ход. След смяна на дебитомер всичко се оправи.

                  Коментар


                    #10
                    колеги след заиграване с настройката на дебитомера оборотите заспаха.Единствено като я запаля 2-3 секунди доста играят и след това се успокояват,но това ако вярвам на интернет се дължи на гумичките на клапаните тъи като в статията която прочетох пишеше че при заминали гумички свещите са омазани в масло по резбата и че такъв двигател след стартиране е нестабилен след което се оправя
                    1989 Croma 2000 i.e

                    Коментар

                    Working...
                    X