Здравейте колеги,Имам проблем с перката.Значи колата си загрява нормално,но по някой път перката не се вклячва и стрелката,която отмерва температурата започва да скача нагоре.В този момент пускам климатика и перката се вклчва веднага.Ходих в ел.сервиз и майстора си игра сигурно 2 часа без да може да направи нищо.Накрая се отказа.А има случаи когато си се включва нормално.Проверих бушони,релета и всичко си е ОК.Незнам изобщо каде е проблема.Много ще се радвам ако някой ми помогне.Brava 1,2 16V
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с перката за охлаждане на двигателя на Brava 1,2 16V
Collapse
X
-
Имам подобен проблем със стрелката.Удари таблото малко по силно с ръка и виж дали стрелката ти се мести следствие от удара.Ако се мести ясно.При мен лично е така.Един здрав удар по таблото и си ида на място.предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
Значи това с удара не съм го пробвал все още,но ще опитам.А стрелката се качва до последната бяла точка.Идеята ми е,че когато стрелката показва по-голяма температура от нормалната съм вдигал капака и водата от разширителя стига чак до капачката,а това е предтекст,че колата отива към прегряване.Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas
Коментар
-
Колега на първо време почисти масата,тя е завита отгре на кожуха на скоростната кутия.Имах подобен проблем със стрелката и се оказа от там,та какво ли не сменях тогава има го като тема.Що се касае за водата в разширителния съд това го прави и при другите при загрял двигател.Fiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
-
syfer написа:Имам подобен проблем със стрелката.Удари таблото малко по силно с ръка и виж дали стрелката ти се мести следствие от удара.Ако се мести ясно.При мен лично е така.Един здрав удар по таблото и си ида на място.Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Преди всичко трябва да се види с компютър какво "вижда" контролерът на колата за температурата. Ако вижда висока температура, тогава трябва да се проверят управялващите сигнали на релетата отговарящи за перката. Също така - това е модел с една перка, значи има резистор за бавната скорост, който често се поврежда, и перката се върти само на бърза скорост, но в този случай би трябвало и тя да е заработила при толкова високо положение на стрелката. Днес на срещата на форума в София имаше много хора, които си носят подходяща техника, можеше вече да си с отстранен проблем, или поне с точно диагностициран такъв.
Коментар
-
Започни с обезвъздушаване на системата защото ако има въздух ,и тази въздушна тапа е до датчика който вкючва перката тя няма да тръгне ,и за това се налага да я пускаш принодително с климатика .Това е моят съвет но пробвай и на колегите предложенита желая ти успех.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
dani389 написа:Започни с обезвъздушаване на системата защото ако има въздух ,и тази въздушна тапа е до датчика който вкючва перката тя няма да тръгне ,и за това се налага да я пускаш принодително с климатика .Това е моят съвет но пробвай и на колегите предложенита желая ти успех.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар