Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

избор на свещи ПУНТО ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    избор на свещи ПУНТО ГТ1

    здравейте много сам объркан какви свещи да си сложа на пунтото...момента сам се спрял на ето тези BERU Ultra-X UXF56 по каталог са за пунто гт1 : http://www.motoplatforma.com/galerie...ru-ux_1052.jpg на добра цена са ми и ми изглеждат ми надежни...добрия избор са платиниум или иридиум но цената е доста висока по 30 до 50 лв бройката.
    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

    #2
    Вземи си BCPR-7ES ( или ЕТ) и ги сменяй с маслото хем са 25 лева хем за лятото са екстра а зимата с 6 ца това е моя избор
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      http://www.globaldenso.com/cgi-bin/g...97.txt&no=7540 сега сам с такива и нещо не ми харесва колата...по каталог Тег Тод пунто гт го дават да са такива заминяеми от бош и пред 3000км сам с денсо но не ми харесват пробвах с едни каде имах шампион колата има разлика но са на много километри...мисля да се спра на beru или ngk
      Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
      Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

      Коментар


        #4
        punto_gt_turbo написа:
        http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-detail.cgi?filename=4w-97.txt&no=7540 сега сам с такива и нещо не ми харесва колата...по каталог Тег Тод пунто гт го дават да са такива заминяеми от бош и пред 3000км сам с денсо но не ми харесват пробвах с едни каде имах шампион колата има разлика но са на много километри...мисля да се спра на beru или ngk
        е нали ти написах NGK BCPR-7ES ( ili ET ) за лятото и BCPR6ES за зимата няма да ти кажа нещо което да не е изпитано , все пак караме с такива свщи вече 6 та година но се сменят с маслото , но за сметка на това са ефтини и така караш винаги с нови свещи , като сложите иридиеви не си мислете че сте хванали бога за рога , аз на алфата съм с иридиеви искарам 80000 км , да но на 40000 трябваше да им оправям луфтовете , а на 80 едната се прецака невероятно
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          Пич, по-добре послушай Орлин и си вземи тоя модел на НГК дето ти казва Ако ти се дават повече пари, но най-вероятно няма ги сменяш никога повече, си вземи НГК иридиум и готово.Аз мойто ГТ го карам с иридиеви на НГК и нямат грешка :D Само дето немоем те посъветвам тук в БГ откъде да си вземеш НГК и да си сигурен, че са си японски и истински.Между другото съм карал с Денсо (обикновенни)-номер за пунто ГТ и нямам никакви оплаквания от тях-само дето за 13 000км. и бяха си позаминали като ги замених с иридиума.Ааа и тва Денсо дет си дал на линк-а ненам що си решил, че е за твойта кола-като пише, че е за ФВ Лупо атмосферка, а и според онлайн каталога на Денсо излиза, че за пунто ГТ са свещи с номер K22PBR-S ( http://www.globaldenso.com/cgi-bin/g...&action=search ) , тта не се чуди ако колата ти не бачка мноо добре с денсо-то дет имаш

          Коментар


            #6
            ми да точно това ми е проблема неее бачка добре и се зачудва на моменти..и именно защото не знам че е истенско НГК за това искам да покарам с БЕРУ ще пробвам и ще пиша коментарии....когато взех кола си порачах това денсо обаче има някво обаркване в каталозите...?
            Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
            Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

            Коментар


              #7
              Ами аз объркване в каталозите на Денсо за свещите на пунто ГТ несъм установил. Мойте ги купувах от вносителя и по техния каталог и по он-лайн каталога излизат един и същи номер (този който аз ти посочих) и както казах, аз лично нямах никви грижи с тях и си бачкаха чудесно Принципно колата трябва да работи добре с всички свещи по каталог за нея (без значение от марката им), но от опита на доста хора тук и в чужбина, пунто ГТ си работи без проблемно и най-добре със свещите на НГК (номерата дето Орлин ти каза), а и от моя личен опит няма грижи с НГК Иридиум (стига да са правилните за модела). Но ако теб те влече-карай с Беру, не би трябвало да е проблем, стига да са точните за твойта кола (не като сегашното ти Денсо :D )За НГК-то, най-добре пиши лично на Орлин да ти каже откъде тук в БГ си ги взима, щото аз мойте си ги купувам от чужбина и не мога да те посъветвам :D

              Коментар


                #8
                biser_as написа:
                Ами аз объркване в каталозите на Денсо за свещите на пунто ГТ несъм установил. Мойте ги купувах от вносителя и по техния каталог и по он-лайн каталога излизат един и същи номер (този който аз ти посочих) и както казах, аз лично нямах никви грижи с тях и си бачкаха чудесно Принципно колата трябва да работи добре с всички свещи по каталог за нея (без значение от марката им), но от опита на доста хора тук и в чужбина, пунто ГТ си работи без проблемно и най-добре със свещите на НГК (номерата дето Орлин ти каза), а и от моя личен опит няма грижи с НГК Иридиум (стига да са правилните за модела). Но ако теб те влече-карай с Беру, не би трябвало да е проблем, стига да са точните за твойта кола (не като сегашното ти Денсо :D )За НГК-то, най-добре пиши лично на Орлин да ти каже откъде тук в БГ си ги взима, щото аз мойте си ги купувам от чужбина и не мога да те посъветвам :D
                аз ги копувам от Ауто + или ауто 1колко са изтински незнам , аз проблеми никакви нямам с тях а и с това карат всички мой клиенти , никой не се е оплакал до сега НО сменят се с маслото , това е условието макс 10000 не повече а ако сикаш можеш да експерименираш и с други марки , само не пробваш бош , доказано е че не стават за тая кола
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  На колко км трябва да се сменят свещите? Моите съм ги сменял с оригинални веднъж, преди ... 20000км.

                  Коментар


                    #10
                    neonglow написа:
                    На колко км трябва да се сменят свещите? Моите съм ги сменял с оригинални веднъж, преди ... 20000км.
                    ти не ни гледай ние сме с бегачки
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      neonglow написа:
                      На колко км трябва да се сменят свещите? Моите съм ги сменял с оригинални веднъж, преди ... 20000км.
                      Мми според Аутодата за твойта кола при стандартно обслужване, дават на 24000 мили, демек към 40000км. свещите да се сменят, но имайки в предвид с кви ’чудесни’ горива, масла и ’истински’ свещи караме тук в БГ (да не говорим, че колите са ни на завидни километри в повечето случай) и по-честа смяна примерно на 30000км. едва ли ще повреди с нещо колата или ще ни бутне ’стабилното’ финансово състояние :D Тъй че при положение, че преди 20000км. си ги сменил с нови и ако немаш некви оплаквания навеждащи на мисълта, че има проблем със запалителната система, мое си ги поджиткаш още некои и друг километър, пък след това ги свали и виж кво им е положението или напрао си ги смени с нови :D Друг нелош вариант е да си ги смениш по-нататък с Денсо или НГК иридиум, който би трябвало да ти спестят терзанията относно свещите за доста дълъг период от време, мма туи е за сметка на една ’малко’ по-височка цена

                      Коментар


                        #12
                        biser_as написа:
                        neonglow написа:
                        На колко км трябва да се сменят свещите? Моите съм ги сменял с оригинални веднъж, преди ... 20000км.
                        Мми според Аутодата за твойта кола при стандартно обслужване, дават на 24000 мили, демек към 40000км. свещите да се сменят, но имайки в предвид с кви ’чудесни’ горива, масла и ’истински’ свещи караме тук в БГ (да не говорим, че колите са ни на завидни километри в повечето случай) и по-честа смяна примерно на 30000км. едва ли ще повреди с нещо колата или ще ни бутне ’стабилното’ финансово състояние :D Тъй че при положение, че преди 20000км. си ги сменил с нови и ако немаш некви оплаквания навеждащи на мисълта, че има проблем със запалителната система, мое си ги поджиткаш още некои и друг километър, пък след това ги свали и виж кво им е положението или напрао си ги смени с нови :D Друг нелош вариант е да си ги смениш по-нататък с Денсо или НГК иридиум, който би трябвало да ти спестят терзанията относно свещите за доста дълъг период от време, мма туи е за сметка на една ’малко’ по-височка цена
                        Първият път, като ги смених, майстора каза, че са си оригиналните, на 80000км беше тогава. Те са и много евтини истинските свещи, 12 лв мисля беше едната и пише фиат на тях. Шашнахте ме с тия смени с маслото, та затова питах Ами зимата ще ги сменя пак. А тия иридиум ако ги купя, може ли да не ги сменям наистина вече?

                        Коментар


                          #13
                          Ето тук (ако не ти е проблем английския) има технически бюлетин на НГК относно тия свещи:http://www.ngksparkplugs.com/docs/te...полагам малко са по преувеличили пробега :D и в наши условия едва ли ша изкарат по толкоз километри, но аз лично нямам причина да не им вярвам, че ще изкарат повече от обикновенните :D Всеки сам си преценява до колко е оправдана цената им отгоре и дали си заслужава (най-вече се набута с някой лев отгоре) :D

                          Коментар


                            #14
                            biser_as написа:
                            Ето тук (ако не ти е проблем английския) има технически бюлетин на НГК относно тия свещи:http://www.ngksparkplugs.com/docs/te...полагам малко са по преувеличили пробега :D и в наши условия едва ли ша изкарат по толкоз километри, но аз лично нямам причина да не им вярвам, че ще изкарат повече от обикновенните :D Всеки сам си преценява до колко е оправдана цената им отгоре и дали си заслужава (най-вече се набута с някой лев отгоре) :D
                            Благодаря колега. То според това, което пише, е по-добре да си слагам оригиналните, казват, че от завода си идват с платинени и иридиеви електроди оригиналните свещи Преди зимата ще ги сменя пак. Казаха ми, че можело да ми изгори ... бобината.. от свещите, ако не са сменяни. Има ли такова нещо?

                            Коментар


                              #15
                              днес сложих БЕРУ колата работи много по добре няма проблеми на празен ход и варви по добре...се пак я карам на сток варви си като за нея...!за напреде ще помисля за НГК мерси колеги
                              Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                              Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                              Коментар

                              Working...
                              X