Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите на пунто гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с оборотите на пунто гт

    Здравейте колеги,проблема се появи наскоро.Значи не е кой знае какво но ме дразни.Сутрин като запаля колата и работи на 1500 оборота,и малко след това падат на 1000.Включвам първа тръгвам и след това изключвам от скорост и те пак се вдигат на 1300-1400,и така докато не позагрее малко.И докато е топла държи стабилни 900 оборота.Преди като палех работеше за малко на 1200 и падаха на 850 и немърдаха от там.Някви идей от какво може да е?

    #2
    Най вероятно е от топлинният датчик който седи до термостата на главата.
    Punto 1.4 GT 94г.

    Коментар


      #3
      Ами аз лично не смятам, че тва дето описваш е проблем при кола като пунто ГТ :D Мойта кола (пунто ГТ3) се държи по същия начин от 4 години и нищо не и е станало При студен старт-сутрин, паля и работи около 30 секунди (зимата може би и малко повече) на около 1500 оборота (това е режим студено палене на ЕКУ-то, при който се налива доста гориво и е период в който се загрява ламбда сондата-не се извършват корекции на сместта по сонда, мми само по предварително зададени карти за студено палене), след това падат на 1000 (сондата вече е загряла и ЕКУ-то може да коригира сместта по нейните показания, въпреки, че може би до определена температура на водата продължава си кара по зададените карти и чак след това по сонда), но ако я изчакам още минута и няма грижи, ако тръгна веднага след това, се случва още 1-2-3 пъти като изключа от скорост да задържа обороти около 1100-1200 Когато е постояла загасена час примерно и след това я запаля, колата започва си държи веднага около 950 оборота (по оборотомер-реални около 800-830) и те така Според мен, мое да не го мислиш мноо и да си караш спокойно Все пак това е пунто ГТ-при него никога нещата немое са перфектни :D

      Коментар


        #4
        Ами аз несъм се притеснил,и си я карам,но преди неработеше по този начин.Преди при студен старт дигаше до 1200 и падаха на 850.Но преди три месеца започна да работи по този начин.Смених температурния датчик,изчистих стъпковия мотор и всички букси,но нямаше никва промяна.И след това духна гарнитура на главата.Значи колега biser_as и твоята работи като моята,и тя е гт3.Ще помоля и други колеги с гт да кажат как работят техните коли,за да видим може да е нормално да работят по този начин.

        Коментар


          #5
          gituli написа:
          Ами аз несъм се притеснил,и си я карам,но преди неработеше по този начин.Преди при студен старт дигаше до 1200 и падаха на 850.Но преди три месеца започна да работи по този начин.Смених температурния датчик,изчистих стъпковия мотор и всички букси,но нямаше никва промяна.И след това духна гарнитура на главата.Значи колега biser_as и твоята работи като моята,и тя е гт3.Ще помоля и други колеги с гт да кажат как работят техните коли,за да видим може да е нормално да работят по този начин.
          може и от дебитомера да се базика така аз имам еднн 2 дето на студено не се държат много свет а може и от ламбдата да е както казва Бисер , иначе , може и от леко запушени дюзи , може от безниновата помпа ,имах една помпа пт купе турбо дето ми правеше едни мизерии и я смених така че ако не те дразни по добре не търси докато не стане сериозно иначе варианти много
          Power Under Pressure

          Коментар


            #6
            WhitePower написа:
            може и от дебитомера да се базика така аз имам еднн 2 дето на студено не се държат много свет а може и от ламбдата да е както казва Бисер , иначе , може и от леко запушени дюзи , може от безниновата помпа ,имах една помпа пт купе турбо дето ми правеше едни мизерии и я смених така че ако не те дразни по добре не търси докато не стане сериозно иначе варианти много
            Мма аз не съм казал, че според мен колата има проблем с нещо-напротив, казах, че и мойта се държи така от 4 години насам (откакто си общуваме всекидневно :D ) и за мен тва си е нормално :D Все си мисля, че ако имаше проблем с некой чарколяк, като дебитомер, сонда, датчик температура, колата щеше до ся си покаже ясно къф и е случая Забелязал съм, че туй нещо пунто ГТ (поне тва дето карам) му е най-добре след студено палене, ако я изчакам си поработи 2-3 минути на празен ход и след тва движи мноо мазно, инак ако тръгна веднага, понякога се държи така както обяснява и колегата и докато не качи до към 40-50 градуса, върви малко тегаво (тук сигурно вина имат и по-студените свещи с които карам).Мма както казах и преди-тва е пунто ГТ и човек за да съжителства спокойно с него, трябва да не му се впечатлява при всяка проява на характер от негова страна :D

            Коментар


              #7
              biser_as написа:
              Мма както казах и преди-тва е пунто ГТ и човек за да съжителства спокойно с него, трябва да не му се впечатлява при всяка проява на характер от негова страна :D
              М това исказване ми хареса
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                Нова промяна,и то към по зле.Започнах да осещам едно прекъсфане когато съм на свободна,сякаш пропуска такт(незнам как да го обесня).Започна също да се озорва да запали(върти стартера малко повече).Пробвах да тръгна докато е още студена(преди да паднат оборотите)и няма никаква тяга,и е готова да огасне.Може ли да не са ми регулирали клапаните правилно.До колкото знам на гт1 и гт2 е 0,40 и 0,50 а на гт3 и на двата е 0,45.Ако са ги регулирали като първото какви ще са симптомите.Пробвах да махна буксата на стъпковото моторче,за да видя дали има промяна,оборотите се вдигнаха още повече.Така ли трябва да стане когато я махна буксата?

                Коментар

                Working...
                X