Днеска имах време да отворя бенз помпа да проверя за боклуци. И какво стана отварам капака, дърпам щуцерите и двата (от помпата) струи бензин и не ще да спре, тогава на баджо му хрумна оргиналната идея да отвия капачката на резервоара ......... и чудооо бензина спря! Това ме навежда на мисълта че се образува вакум или налягане което не е нормално. Защото след това отворихме и неговото пунто и не му течеше бензин!?п.с иначе помпата е беше чиста нямаше боклуци съумях да смениме филтъра........ ма горката газаджийка плаче за промивка на дюзите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вероятно запушен отдушник на резервоара
Collapse
X
-
Вероятно запушен отдушник на резервоара
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004Етикети: –
-
Колега, до колкото знам системата е затворена т.е. няма класически отдушник. Има ел. клапан който от време на време пуска част от газовете от резервоара във смукателния колектор, като преди това ги пуска през филтър (т.нар. EVAP). Това което съм забелязавал на моята Мареа е, че наистина има налягане в резервоара веднага след спиане на двигателя (при зареждане на бензиностация се усеща, когато отвиване на капачката). Не знам обаче колко време би трябвало да се задържи това налягане.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
anton4490 написа:колега и аз имах сашия проблем.направих дупка с игла на маркуча за вентилация.и вече нямам проблем.Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Ето какъв беше моят случай.И аз мислех, че трябва да има вакуум но не. В резервоара трябва да има налягане. На капачката на резервоара има клапан, който пропуска от вътре навън. Т.е. ако на пунтото системата е същата, то най-вероятно е повреден този клапан. Не си спомням на колко бара отваряше, но не беше много. Работи само при нужда, т.е. той е предпазен. Докато двг работи, никога не би трябвало той да сработва.По време на работа на ДВГ резервоара се вентилира през така наречения Канистер. Това е клапан, пропускащ бензиновите пари към всмукателния колектор.Та това остатъчно високо налягане, никак не е за пренебрегване. По всяка вероятност резервоара се издува. Но проблема не се решава по горе описаните начини а се замазва.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Някой по-просветен от мен случайно ако е домонтирал канистера нека да сподели процедурата. До колкото знам клапана на бензиновите пари се отваря само над определена температура и обороти, а при горещо време и загасен двигател кой ще освободи налягането. Така че трябва да има клапанче в капачката, но поне аз до сега не съм установил наличието му.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Поне при пандата канистера работи много често. Почти непрекъснато. Софтуера го спира, когато например оборотите са константни, когато е пусната газта независимо дали си в движение, на скорост ит.н. Работи само и единствено от 1500 об. нагоре. Сработва при всякакви температури на двг.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Але колеги,всяка кола е с различни бензинови системи,има коли с 2-3-4 клапана за налягането,така не може да ги сравнявате,специално на пунтото 75 са 3,самата капачка е клапан и разбирасе,че системата е под налягане.А колегата дето си е пробил маркуча е в голяма грешка и скоро ще я разбере.А на който не му работи клапана за изпускане на налягането ще му мирише на бензин,защото изпаренията си намират път най често във купето през капака на помпата.Имам го маркуча свален на Пунто 75 на някой ако му е интерестно ще кача снимка да види цялата система как действа,но това е само за Пунто при другите модели са различни.ex. punto elx 1.2i
Lancia Libra 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар