Здравейте ,колеги!Както сигурно вече сте прочели заглавието на темата ,става въпрос точно за това...Има малки особености този проблем ,а те са...Като минавам с дясната гума през голяма локва ,колата започва да прекъсва и веднага гасне(не се получава винаги)...А като минавам с лявата гума няма такъв проблем...Днес например в Пазарджик валя страхотен порой...Водата на места стигаше пода на колата ,та и повече...Нямаше проблеми...до едно време...Колата загасна и не искаше да запали ,върти на стартер и толкова...По едно време започна да препалва и аз препомпих газта ,но нямаше кой знае какъв ефект ,оборотите не се вдигаха на повече от 2500-3000 ,и то само ако препомпвах газта нонстоп ,ако я задържех дори до долу ,колата губеше обороти и пак гаснеше...Интересното е ,че работи на място ,седи на около 900 оборота и се усеща ,че се мъчи...И след около 20 минути започна да си работи нормално...
Точно когато загасна отбих и отворих капака и видях ,че всичко беше сухо ,кабелите ,акумулатора ,нямаше нищо мокро по двигателния отсег...Но все пак виждам само отгоре ,а Типо-то няма кора под двигателя и ме съмнява ,че мокри нещо...Но въпросът е какво...Смятам да я оборудвам с въпросната кора ,но ако някой има идея от какво гасне така ,моля да сподели...ПП:Падна ми номера днес в най-голямата локва ,която някога съм виждал...Като се разминахме с една кола водата стигна до над капака...ДО СТЪКЛОТО...Но за щастие беше само увиснал на единия болт и аз си го прибрах в багажника...


Коментар