Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат браво 1.6 16в Проблем при зацепване!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат браво 1.6 16в Проблем при зацепване!

    Здравейте,търсих в тръсачката но проблем като моя не видях.Купих си фиат браво 1.6 16в в насипно състояние човека ми каза че са заминали валовете и в действителност бяха заминали! Взех други валове сложих ги но сега как да ги зацепя? Като при положение че старите валове не съм ги махал аз и никаде не мога да намеря така наречената "Пета" Всеки ги зацепвал по белезите и така никой няма точно така пета за зацепване някой нещо да каже по проблема?

    #2
    зацепването на 1.6 само с пети всичко друго не си заслужава риска
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      всеки сервиз на Фиат Алфа Ромео ги има петиите ще ти земат около 60-100 лв само за закачне на ремаците...аз ги имам петтите по принцип
      Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
      Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

      Коментар


        #4
        по проблема... от руски сайт

        В браво-мареях 1.6 процедура установки ремня ГРМ усложнена тем,что распредвалы закрытые и не видно кулачков. Хотя я вобщем и с этой бедой справился ,пока небыло фотографий оригинальных кондукторов. В проём первой свечи ( которая естественно была откручена) вставил плотно шланг ,уплотнив его намотав на его конец изоленту . Дул в шланг вращая впускной распредвал пока воздух не пошёл в стаканы , момент открытия клапанов наметил на шестерне впускного распредвала. Потом снова дул в шланг вращая выпускной распредвал пока клапаны не закрылись , чуствуется сразу - хрен продуешь . Тоже наметил . Фазы газораспределения марея уикенд : Впускные клапаны открываются на 0 ° в ВМТ и выпускные закрываются на 0 ° в ВМТ, т.е. как раз в том положении в котором я и наметил распредвалы. Коленвал выставил в положение 1цил в ВМТ и натянул ремень. Машина завелась СРАЗУ ,мотор работал ровно. Недельку проездил без проблем, хотя мощность чуть чуть потерял. Всё же мной небыл учтён допуск 0.45 мм для холодных клапанов + такой метод не даёт идеальной точности , но вполне приемлем чтобы завести машину и поездить некоторое время. Когда нашёл фото оригинальных кондукторов - придумал как сделать собственные кондукторы из крышек , переставил ремень как положено по своим кондукторам ( кстати ошибка была всего пару градусов) и теперь езжу без проблем, чего и всем желаю.
        Прикачени файлове
        hmilev

        Коментар


          #5
          при неточна настройка има риск за клапаните

          При неточна настройка има риск за клапаните !!!
          hmilev

          Коментар


            #6
            Благодаря на всички колеги който се отзоваха.Намерих нужните пети дори към тях има приспособление за ролката за по лесно натягане.Но вече се оказа че имам и друг проблем а именно че човека който ми продаде фиата забрави да ми спомене че инжекцията е преебана, няма Мап сензор и още незнам какво друго липса и дали ще му чуя гласа ваобще.

            Коментар

            Working...
            X