Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на Фиат Брава 1.2 16v 2001г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето на Фиат Брава 1.2 16v 2001г

    Здравейте колеги !Проблема е следния примерно сутрин а и не само сутрин като седна в колата сложа ключа изчакам да огасат някои от лампите по таблото при опит за палене колата припалва и веднага огасва след втори опит всичко е наред,от какво може да е този проблем Колата е Фиат Брава 1.2 16v 2001г пълна инжекция !

    #2
    първо кажи има ли газова уредба. проблема може да е по много причини горивен филтър кофти бензин въздушен филтър проблем с бензиновата помпа и доста други пробвай да дадеш малко повече информация като например от кога го прави постоянно или инцидентно и др.
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Не няма газова уредба проблема е от около преди месец насам и на моменти прави така припалва и веднага гасне по един път след втори опит всичко е ок също така колата се кара редовно , има имобилайзер климатроник и др екстри това е

      Коментар


        #4
        при това положение ти предлагам да започнеш от горивен филтър(като го сменяш помириши бензина ако ти мириши на короселин или на нещо друго гадно е от него сипи малко повече 98 да се смеси) и въздушен (ако не ти се сменя го свали издухаи го и го сложи за пробата но като го видиш сигурно ще предпочетеш да го смениш (’’)) и ако проблема остане премери налягането на бензиновата помпа и пиши резултата пък ще видим нататък :D
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          Колега, тази кола няма горивен филтър в класическия му вид, и малко трудно ще е на milkoivanov да го смени. Филтъра е "вграден" в помпата. Както го описва колегата, проблема може да е в недостатъчен дебит (налягане) на бензиновата помпа, което пак може да е от запушен филтър и ти да си прав
          Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

          Коментар


            #6
            nicko написа:
            Колега, тази кола няма горивен филтър в класическия му вид, и малко трудно ще е на milkoivanov да го смени. Филтъра е "вграден" в помпата. Както го описва колегата, проблема може да е в недостатъчен дебит (налягане) на бензиновата помпа, което пак може да е от запушен филтър и ти да си прав
            благодаря колега пропуснах подробността за филтъра на моделите след 98г но нещата пак се завъртат около кофти бензин. запушен въздушен филтър премерване на налягането на помпата и при необходимост изваждането и за почистване на филтриращия елемент
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #7
              ре

              Аз имам браво със същия двигател . При мен правеше така и един ден угасна и непожела да запали. Вградения филтър може да се заобиколи и да се сложи друг. Виж също и дроселовата клапа без да я сваляш дали не е зацапана.

              Коментар


                #8
                eh4ev07 написа:
                при това положение ти предлагам да започнеш от горивен филтър(като го сменяш помириши бензина ако ти мириши на короселин или на нещо друго гадно е от него сипи малко повече 98 да се смеси) и въздушен (ако не ти се сменя го свали издухаи го и го сложи за пробата но като го видиш сигурно ще предпочетеш да го смениш (’’)) и ако проблема остане премери налягането на бензиновата помпа и пиши резултата пък ще видим нататък :D
                Защо при второто палене се указва че горивния филтър си е ОК.Ако има проблем с него,то трябва винаги да е налице.Ако проблема е в горивния филтър ще го усети най добре при високи обороти и натоварване а не при първо палене.

                Коментар


                  #9
                  Stefan Hadjov написа:
                  eh4ev07 написа:
                  при това положение ти предлагам да започнеш от горивен филтър(като го сменяш помириши бензина ако ти мириши на короселин или на нещо друго гадно е от него сипи малко повече 98 да се смеси) и въздушен (ако не ти се сменя го свали издухаи го и го сложи за пробата но като го видиш сигурно ще предпочетеш да го смениш (’’)) и ако проблема остане премери налягането на бензиновата помпа и пиши резултата пък ще видим нататък :D
                  Защо при второто палене се указва че горивния филтър си е ОК.Ако има проблем с него,то трябва винаги да е налице.Ако проблема е в горивния филтър ще го усети най добре при високи обороти и натоварване а не при първо палене.
                  Аз имах същия проблем на сиерата (Ford sierra 2,0 DOHC)и си сложих възвратен клапан преди горивната рейка и се реши! Доколкото знам регулатора на налягане има и функцията при гасене на колата да задържа налягане във системата до дюзите - рейката.Ако той не задържа и пълни при палене системата на ново ще се получава този проблем.
                  Продавам Фиат Браво 1.2 16v 1999-та година на части!
                  0885-812-238 Васил

                  Коментар

                  Working...
                  X