Здравейте. Накосро взех една много слънчева Мареа 1.8 16V с проблем в мотора. Като се надявах да са само сегменти и гумички на клапаните. Но след като майстора е отворил мотора е установил, че цилиндрите са много износени. И питането ми е на този мотор може ли да се набиват ризи да уплътнят цилиндрите и после да се сложат старите бутала с нови сегменти, които по думите на майстора са почти нови и той много се съмнява, че този мотор е отварян в италия и са сменени само буталата. Дайте ми съвет какво да правя, защото колата външно е просто перфектна и всичко друго по нея работи пък е и HLX изпълнение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за основен ремонт на Мареа 1.8 16V
Collapse
X
-
Re: Съвет за основен ремонт на Мареа 1.8 16V
zihe написа:Здравейте. Накосро взех една много слънчева Мареа 1.8 16V с проблем в мотора. Като се надявах да са само сегменти и гумички на клапаните. Но след като майстора е отворил мотора е установил, че цилиндрите са много износени. И питането ми е на този мотор може ли да се набиват ризи да уплътнят цилиндрите и после да се сложат старите бутала с нови сегменти, които по думите на майстора са почти нови и той много се съмнява, че този мотор е отварян в италия и са сменени само буталата. Дайте ми съвет какво да правя, защото колата външно е просто перфектна и всичко друго по нея работи пък е и HLX изпълнение.
-
И аз бях пред същата дилема преди около месец време. Първо да ти отговоря на въпросите : Да, може да се набиват ризи, стават от москвич. Това проучих аз. После нови сегменти, гумички и старите бутала. С работа + ризити + всичките му разправии го смятахме грубо около 6 стотака и в добрия случай седмица работа. Отказах се, минах на вариант друг мотор, намерихме сложихме, отначалото тракаха повдигачите вече след около 1000км се кротна и работи перфектно. Икономисах време и според мойте сметки и някой лев . Съветвам те, ако нямаш добър шлайфист,забрави за ризите. Другия вариант е с ремонтни бутала и сегменти, но мисля, че излиза колкото 2 мотора.Едит : и аз задавах същия въпрос, и получих реплика от колега "Как съм успял да стъркам блока". В интерес на истината имам доста сериозен километраж, като по мотора оригинално от него остана само блока и буталата. Друго всичко е сменено. Ако колегата е бил прав, че тези мотори за с доста добър блок, ме навява мисълта,че много други работи по твоя може да са на доста километри и на ревизията за раглабянето на блока, ще излезнат и основни, биелни лагери, аксиални пластини, може и коляновия вал да се наложи да се шлайфа до 1ви ремонт и стават доста финансите. Разбира се, ако може да си го позволиш по добре го направи като нов, поне едно 100-150к ще те вози без проблем след качествен ремонт.
Коментар
-
Има обяви във форума за мотори. Даже един след основен ремонт. По-добрият вариант е откъдето и да го гледаш. Вземаш един мотор и плащаш само смяната. От твоя ще ти останат датчици, бобини и др. за резервни частиHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Реших да си правя моя. Поръчах вече първи ремонт бутала, нови биелни лагери, гумички гарнитурки и по всички сметки ще се кара чисто нов мотор. Между другото скоро ще се продават стандартен размер бутала на доста добри цени да си върна инвестицията все пак.Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99
Коментар
-
zihe написа:Реших да си правя моя. Поръчах вече първи ремонт бутала, нови биелни лагери, гумички гарнитурки и по всички сметки ще се кара чисто нов мотор. Между другото скоро ще се продават стандартен размер бутала на доста добри цени да си върна инвестицията все пак.
Коментар
-
Шлайфиста е мерил тази сутрин и е казал, че ще са достатъчни първи ремонт. Дано да е така, че разправиите са много. Купувах сегметни само, после ги върнах и взех бутала и те такива те. Искам да използвам форума, ако може и да благодаря на екипа на AXM-Auto, че ме търпят да въртим едни стоки само . Да се надяваме, че следващия Weekend ще започна да разработвам един мотор на Marea Weekend.Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99
Коментар
-
Re: Съвет за основен ремонт на Мареа 1.8 16V
Колега да се включа !Какво е положението с кол. вал -ако няма износване /а според мен може да има/ на основни и биелни шийки на вала си купи нов комплект О. и Б. + акс. 2 броя лагери ! За инфо луфта м/у шийка и лагери стандартния луфт е 0,03 ст. И само с динамометричен ключ ! да не би майстора да стяга на око! Ха Ха! Стой там и гледай всичко ! привет от едно старо куче РББ
Коментар
-
1115 написа:Виж си съединителя на какъв хал е, че сега е момента да се смени ако трябва.А и най-важното - разбра ли се защо на слънчевата мареа и е износен мотора?Да не го правиш често. Вижте луфтове на маслената помпа, термостат и т.н.Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99
Коментар
-
Ей дебел,що не казваш,че си взел и ти Фиат,бре?Я дай скайп на лични да те видя какви ги твориш сега и да знаеш,че правенето на кола не е като пиенето и танцуването по масите :DFIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP
Коментар
-
milcho_michev написа:Ей дебел,що не казваш,че си взел и ти Фиат,бре?Я дай скайп на лични да те видя какви ги твориш сега и да знаеш,че правенето на кола не е като пиенето и танцуването по масите :DFiat Marea SX 1.6. 16V '98
Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар