Мой приятел вече е част от Фиат почитателите :D Официално е поканен във форума, скоро ще се появи, предполагам.От вчера кара Брава 1.2 16V (82кс). Засега аз ще питам нещо от негово име, а той ще се включи малко по-нататък.Про покупката на колата се направи диагностика от БО. Той не каза за някакви особено лоши проблеми , ние я бяхме харесали за останалите неща и така колата се купи.Двете неща, които каза Бо, бяха:1. Ленива (или започнала да става ленива) ламбда сонда. Не е за смяна за момента.2. За момент при диагностиката се е появила грешка в МАП сензора. Но после всичко си беше наред, колата си работи добре. Бо каза, че ако има постоянен проблем тук, то веднага ще се познае по работата на двигателя. Но трябва да се има едно наум за МАП сензора.И сега за конкретното нещо, за което пускам темата.Забелязахме, че понякога, след форсиране на празен ход, оборотите спадат за момент под нормалните 800, леко се притриса двигателят и после всичко се стабилизира. При това спадане на оборотите за секунда светва лампата за инжекционна, предполагам заради ниските обороти.Тази сутрин при палене на студено за няколко секунди се поколебаха оборотите и после се заковаха на 1200.Иначе при нормална работа оборотите са постоянни 800, без колебания.Къде да търсим проблема? Както казах диагностика е правена и резултатите са посочени по-горе.И последно. След личен опит от работата на Бо мога да препоръчам на всеки, който има нужда от диагностика, да ползва неговите услуги.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нова Брава във форума
Collapse
X
-
Стъпковият мотор ОК.Но нека първо да честитим придобивката на колегата и дано авера ти да си я кара със здраве.Аз имам БРАВА същата 2000 г. на 213000 км.купих я на 193 000 от Италия.Да тикажа от личен опит дори и наистина да се окаже стъпков мотор смени си консумативите по тока а именно-свещи и кабели за свещи.Повярвай ми има голяма разлика във вървежа и разхода както и в шума на двигателя.Поздрави и недей да пестиш от консумативи колата ще ти се отблагодари-Слагай и Селения тъкмо ще сменяш на 20 000 км.предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
-
cheruna написа:Никой ли няма идея защо се получава този моментен спад на оборотите под нормалните 800 след форсиране на нулева предавка (на място)?
Коментар
-
Мерси за отоговорите.Като за начало ще започнем с това почистване, че е най-лесно.А наистина оборотите седят като заковани на празен ход. Топла или студена. Само понякога се получава този дефект след изфорсиране на място.Сега като се замисля, може би след като сменихме въздушния филтър (беше много замърсен), като че почна да го прави по-често, пробвахме 10-ина пъти и се получи на 6-7.А иначе двигателят и сега не се чува. Много тихо и без никакви вибрации работи.Не знам дали има значение, че колата е седяла 2 месеца без да се кара (да е изветрял бензинът :D ) , цялата беше потънала в прахоляк, особено двигателят, което ни зарадва-лесно се видя, че няма никъде течове на масло.
Коментар
-
Благодаря за отговорите.Първо започнах със стандартните работи - смяна на масло / сложих Селения Голд/, филтри /маслен,възд. и на купето/, ангренажен ремък и ролка, останалите ремъци, преден носач и запалителните свещи. Ремъците, ролката,носача и свещите смених в сервиза на Христо в Ямбол.Сега я наблюдавам как се държи и най-вероятно ще последва почистване на дросела.
Коментар
-
Колега, аз имах същия проблем на бравото 1.6 пак 2000 година, и при мен имаше нагар при дроселовата клапа и след като се почисти проблема се реши... първо направи това, стъпковите мотори са здрави и едва ли (не че не е невъзможно ) ще ти даде там проблем.Поздравиlove sux true love swallows
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар