Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дюзи пунто гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    дюзи пунто гт

    днес сложих инжектори от друго пунто гт и колата ми трагна като бясна и всички проблеми изчезнаха като пример светене на ЧЕКА мойте не ги чувам как цъкат а тези за пробата се чувам мн добре!въпросами е дали мойте са прегряти или са запущени как да разбера?дават ми 15ома всяка дюза в аутодата им дават между 13-18ома!а пробните инжектори дават 16ома
    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

    #2
    запушени са .пусни ги на ултразвук.

    Коментар


      #3
      BOXERIYI написа:
      запушени са .пусни ги на ултразвук.
      да нее са прегряти?
      Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
      Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

      Коментар


        #4
        какво ще кажите за този метод на чистене дали има ефект? http://www.youtube.com/watch?v=VFJlTfHyrUk
        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

        Коментар


          #5
          Днес 14.06 2010г денят който ме изпалва с радост

          Днес реших най сложният си проблем в главата си от 7месеца лутане в какво ли не:След смяна на завоцкият блоу офф термостат темп.дачик ламбда сонда кабели и свещи стапков мотор проба с друг дебитомер смяна на гарнитура на главата и смяна на гумичките на клапаните и пасване на клапаните смяна на цялата изпускателна генерация нямаше никъкав ефект!само едно ми остана да изчистя инжекторите на ултра звук и се получи ефектно колата запя на празен ход и не фарфали чартай по асфалта!!!!!и най най важното спря да ми свети ЧЕКА колата влезна в нормални стойности на богато бедно турбото помпи винаги на макс както требва!и другото което научих за колата товаче дюзите се оказаха 300cc незнам дали е добре това!мога да кажа вече че мога да карам без да се притеснявам че може да ми светне чек поне за момента хаахаха
          Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
          Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

          Коментар


            #6
            Re: Днес 14.06 2010г денят който ме изпалва с радост

            punto_gt_turbo написа:
            Днес реших най сложният си проблем в главата си от 7месеца лутане в какво ли не:След смяна на завоцкият блоу офф термостат темп.дачик ламбда сонда кабели и свещи стапков мотор проба с друг дебитомер смяна на гарнитура на главата и смяна на гумичките на клапаните и пасване на клапаните смяна на цялата изпускателна генерация нямаше никъкав ефект!само едно ми остана да изчистя инжекторите на ултра звук и се получи ефектно колата запя на празен ход и не фарфали чартай по асфалта!!!!!и най най важното спря да ми свети ЧЕКА колата влезна в нормални стойности на богато бедно турбото помпи винаги на макс както требва!и другото което научих за колата товаче дюзите се оказаха 300cc незнам дали е добре това!мога да кажа вече че мога да карам без да се притеснявам че може да ми светне чек поне за момента хаахаха
            епа ти добре си поремонтирал за да ти открият топлата вода , по този метод можеше и основен да направиша метода за чистене на дюзи дето го показа е пълен феик независимо от къде ще пуснеш течността пак няма ефект ако не ги сложиш на ултра звука и пак не винаги се оправят докато не им се премери дебита след товаиначе прегрели дюзи трудно се получават защото пунтото има един винтилатор дето ги охлажда най вероятно е заминал бензиновия филтър и от там целия боклук в дюзите така че винаги пурво се сменя филтъра с нов и тогава се слагат новите дюзи
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              да знам за този винтилатор аз сам го направил с ключ,като загрее го пускам и после на място го оставям да работи като е мн топла
              Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
              Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

              Коментар

              Working...
              X