Защо какво стана? Пипали ли сте ТПС-а? Настроен ли е както трябва? Имаш ми телефона. Разходи се до Банкя да я видя тази работа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Купе 16в турбо не върви повече от 4000 оборота, защо?
Collapse
X
-
колега имам Ситроен Евазион 2.0 Турбо преди време и аз бях така ту си вървеше нормално ту забиваше носа на около 2500-3000 оборота оказа се че в първото гърне е станало някво мазало и беше запушено обърни внимание и на това може да имаш същия проблем.. може да е и от недостиг на гориво да ти е проблема ако си сложил 2.0 може помпата да не смогва може и цедката да е затлачена с боклуци (бг горивата са така.....)Haters Gonna Hate
Коментар
-
VET написа:Човека казва, че ТПС-а не променя стойността си За какви свещи и кабели, и бабуни, и гориво му говорите.Power Under Pressure
Коментар
-
VET написа:Защо какво стана? Пипали ли сте ТПС-а? Настроен ли е както трябва? Имаш ми телефона. Разходи се до Банкя да я видя тази работа.ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
(FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)
Коментар
-
WhitePower написа:VET написа:Човека казва, че ТПС-а не променя стойността си За какви свещи и кабели, и бабуни, и гориво му говорите.WhitePower написа:Свеши кабели , бъбуни . гориво , едното от тия неща не стига обади се на бобо да ти оправят колата 0888232484ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
(FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)
Коментар
-
VET написа:Е и какво каза Бобо? Еку-то не може да различи дали стойностите които получава са точни или не. То реагира само на липсата на датчик, тоест ако стойността е 0. Ако обаче получава някакви стойности Еку-то си работи по тях и става мазало.ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
(FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)
Коментар
-
VET написа:Е и какво каза Бобо? Еку-то не може да различи дали стойностите които получава са точни или не. То реагира само на липсата на датчик, тоест ако стойността е 0. Ако обаче получава някакви стойности Еку-то си работи по тях и става мазало.Power Under Pressure
Коментар
-
Имах подобен проблем. Но аз съм с ГИ и проблема се оказа в запушени филтри на ГИ (които се оказа, че се сменяли на 10 000 км, а аз бях минал 17 000). Не искаше да дигне над 4000 оборота при подаване на газ (рядко но се случваше). След смяната сякаш се отпуши и сега върви като пушка и обръща обортомераFiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Такаа, значи дотук се установи следното:Както предполагах бяха разменени буксите на ТПС-а и на детонационния датчик. Освен това буксата на детонационния датчик която беше включена в ТПС-а беше с прерязани кабели, оголени и вързани и трите в едно . Може да си представите каква информация е получавало ЕКУ-то.Следващата изненада беше че се оказа че има грешна центровка на двигателя. Беше прехвърлен един зъб на коляновия вал. Няма да споменавам кой е правил центровката. Освен това колата е преработвана от атмосферна на турбо и ел системата е подвързвана от страшни гении, като са използвани най различни кабели идващи и отиващи незнайно къде.След отстраняването на горепосочените проблеми, записва единствено като грешка - нарушена синхронизация между датчиците на коляновия и разпределителния вал. Това вече не можах да го хвана откъде идва, но колегата ми каза че са сменяли разпределителни валове, без да направят реглаж на клапаните и кой знае още какво е правено. Тъй като ангренажният му ремък и без това е за смяна, защото е целия напукан, го посъветвах да ми докара пак колата и тогава да свалим ремъци, ролки, шайби и разпределителни валове, да регулираме клапаните и да сглобим всичко както трябва пък после ще видим.
Коментар
-
VET написа:Такаа, значи дотук се установи следното:Както предполагах бяха разменени буксите на ТПС-а и на детонационния датчик. Освен това буксата на детонационния датчик която беше включена в ТПС-а беше с прерязани кабели, оголени и вързани и трите в едно . Може да си представите каква информация е получавало ЕКУ-то.Следващата изненада беше че се оказа че има грешна центровка на двигателя. Беше прехвърлен един зъб на коляновия вал. Няма да споменавам кой е правил центровката. Освен това колата е преработвана от атмосферна на турбо и ел системата е подвързвана от страшни гении, като са използвани най различни кабели идващи и отиващи незнайно къде.След отстраняването на горепосочените проблеми, записва единствено като грешка - нарушена синхронизация между датчиците на коляновия и разпределителния вал. Това вече не можах да го хвана откъде идва, но колегата ми каза че са сменяли разпределителни валове, без да направят реглаж на клапаните и кой знае още какво е правено. Тъй като ангренажният му ремък и без това е за смяна, защото е целия напукан, го посъветвах да ми докара пак колата и тогава да свалим ремъци, ролки, шайби и разпределителни валове, да регулираме клапаните и да сглобим всичко както трябва пък после ще видим.Power Under Pressure
Коментар
-
VET написа:Такаа, значи дотук се установи следното:Както предполагах бяха разменени буксите на ТПС-а и на детонационния датчик. Освен това буксата на детонационния датчик която беше включена в ТПС-а беше с прерязани кабели, оголени и вързани и трите в едно . Може да си представите каква информация е получавало ЕКУ-то.Следващата изненада беше че се оказа че има грешна центровка на двигателя. Беше прехвърлен един зъб на коляновия вал. Няма да споменавам кой е правил центровката. Освен това колата е преработвана от атмосферна на турбо и ел системата е подвързвана от страшни гении, като са използвани най различни кабели идващи и отиващи незнайно къде.След отстраняването на горепосочените проблеми, записва единствено като грешка - нарушена синхронизация между датчиците на коляновия и разпределителния вал. Това вече не можах да го хвана откъде идва, но колегата ми каза че са сменяли разпределителни валове, без да направят реглаж на клапаните и кой знае още какво е правено. Тъй като ангренажният му ремък и без това е за смяна, защото е целия напукан, го посъветвах да ми докара пак колата и тогава да свалим ремъци, ролки, шайби и разпределителни валове, да регулираме клапаните и да сглобим всичко както трябва пък после ще видим.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар