Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Купе 16в турбо не върви повече от 4000 оборота, защо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Защо какво стана? Пипали ли сте ТПС-а? Настроен ли е както трябва? Имаш ми телефона. Разходи се до Банкя да я видя тази работа.

    Коментар


      #17
      Свеши кабели , бъбуни . гориво , едното от тия неща не стига обади се на бобо да ти оправят колата 0888232484
      Power Under Pressure

      Коментар


        #18
        Човека казва, че ТПС-а не променя стойността си За какви свещи и кабели, и бабуни, и гориво му говорите.

        Коментар


          #19
          колега имам Ситроен Евазион 2.0 Турбо преди време и аз бях така ту си вървеше нормално ту забиваше носа на около 2500-3000 оборота оказа се че в първото гърне е станало някво мазало и беше запушено обърни внимание и на това може да имаш същия проблем.. може да е и от недостиг на гориво да ти е проблема ако си сложил 2.0 може помпата да не смогва може и цедката да е затлачена с боклуци (бг горивата са така.....)
          Haters Gonna Hate

          Коментар


            #20
            VET написа:
            Човека казва, че ТПС-а не променя стойността си За какви свещи и кабели, и бабуни, и гориво му говорите.
            а чека свети ли щото ако не свети значи ТПС-а си бачка , екуто веднага разбира дали нещо не бачка , само не може да хване тоците и горивотоот тпс нямаш ограничител на 4000 , колата пак върви но по слабо и в авариен режин
            Power Under Pressure

            Коментар


              #21
              VET написа:
              Защо какво стана? Пипали ли сте ТПС-а? Настроен ли е както трябва? Имаш ми телефона. Разходи се до Банкя да я видя тази работа.
              размених ги буксите и пка същата работа,даже като чели по зле стана,не е настройван тпс-а-незнам как...по късно след обяд ще ти звънна да мина да я видиш.
              ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
              (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

              Коментар


                #22
                WhitePower написа:
                VET написа:
                Човека казва, че ТПС-а не променя стойността си За какви свещи и кабели, и бабуни, и гориво му говорите.
                а чека свети ли щото ако не свети значи ТПС-а си бачка , екуто веднага разбира дали нещо не бачка , само не може да хване тоците и горивотоот тпс нямаш ограничител на 4000 , колата пак върви но по слабо и в авариен режин
                WhitePower написа:
                Свеши кабели , бъбуни . гориво , едното от тия неща не стига обади се на бобо да ти оправят колата 0888232484
                сменени са свешите и кабелите...чека си свети..бях и при бобо...и аз си мисля че е нещо по тоците ама ще видим...
                ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
                (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

                Коментар


                  #23
                  Е и какво каза Бобо? Еку-то не може да различи дали стойностите които получава са точни или не. То реагира само на липсата на датчик, тоест ако стойността е 0. Ако обаче получава някакви стойности Еку-то си работи по тях и става мазало.

                  Коментар


                    #24
                    VET написа:
                    Е и какво каза Бобо? Еку-то не може да различи дали стойностите които получава са точни или не. То реагира само на липсата на датчик, тоест ако стойността е 0. Ако обаче получава някакви стойности Еку-то си работи по тях и става мазало.
                    валовете били други,смених ги и пак съшата работа.
                    ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
                    (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

                    Коментар


                      #25
                      VET написа:
                      Е и какво каза Бобо? Еку-то не може да различи дали стойностите които получава са точни или не. То реагира само на липсата на датчик, тоест ако стойността е 0. Ако обаче получава някакви стойности Еку-то си работи по тях и става мазало.
                      значи или драмата е в екуто или в датчика
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #26
                        Имах подобен проблем. Но аз съм с ГИ и проблема се оказа в запушени филтри на ГИ (които се оказа, че се сменяли на 10 000 км, а аз бях минал 17 000). Не искаше да дигне над 4000 оборота при подаване на газ (рядко но се случваше). След смяната сякаш се отпуши и сега върви като пушка и обръща обортомера
                        Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
                        Lancia Lybra 1.8 131Hp

                        Коментар


                          #27
                          бе и аз все си мисля че гориво не стига ама ме убеждават в ТПСа че е
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #28
                            Такаа, значи дотук се установи следното:Както предполагах бяха разменени буксите на ТПС-а и на детонационния датчик. Освен това буксата на детонационния датчик която беше включена в ТПС-а беше с прерязани кабели, оголени и вързани и трите в едно . Може да си представите каква информация е получавало ЕКУ-то.Следващата изненада беше че се оказа че има грешна центровка на двигателя. Беше прехвърлен един зъб на коляновия вал. Няма да споменавам кой е правил центровката. Освен това колата е преработвана от атмосферна на турбо и ел системата е подвързвана от страшни гении, като са използвани най различни кабели идващи и отиващи незнайно къде.След отстраняването на горепосочените проблеми, записва единствено като грешка - нарушена синхронизация между датчиците на коляновия и разпределителния вал. Това вече не можах да го хвана откъде идва, но колегата ми каза че са сменяли разпределителни валове, без да направят реглаж на клапаните и кой знае още какво е правено. Тъй като ангренажният му ремък и без това е за смяна, защото е целия напукан, го посъветвах да ми докара пак колата и тогава да свалим ремъци, ролки, шайби и разпределителни валове, да регулираме клапаните и да сглобим всичко както трябва пък после ще видим.

                            Коментар


                              #29
                              VET написа:
                              Такаа, значи дотук се установи следното:Както предполагах бяха разменени буксите на ТПС-а и на детонационния датчик. Освен това буксата на детонационния датчик която беше включена в ТПС-а беше с прерязани кабели, оголени и вързани и трите в едно . Може да си представите каква информация е получавало ЕКУ-то.Следващата изненада беше че се оказа че има грешна центровка на двигателя. Беше прехвърлен един зъб на коляновия вал. Няма да споменавам кой е правил центровката. Освен това колата е преработвана от атмосферна на турбо и ел системата е подвързвана от страшни гении, като са използвани най различни кабели идващи и отиващи незнайно къде.След отстраняването на горепосочените проблеми, записва единствено като грешка - нарушена синхронизация между датчиците на коляновия и разпределителния вал. Това вече не можах да го хвана откъде идва, но колегата ми каза че са сменяли разпределителни валове, без да направят реглаж на клапаните и кой знае още какво е правено. Тъй като ангренажният му ремък и без това е за смяна, защото е целия напукан, го посъветвах да ми докара пак колата и тогава да свалим ремъци, ролки, шайби и разпределителни валове, да регулираме клапаните и да сглобим всичко както трябва пък после ще видим.
                              тия имаха дарбата да преебават датчика горе на разпределителями то значи не е било едно , а много неща значи сме много зле с боба тука кой е монтирал мотора и инсталацията ми е много чудно
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #30
                                VET написа:
                                Такаа, значи дотук се установи следното:Както предполагах бяха разменени буксите на ТПС-а и на детонационния датчик. Освен това буксата на детонационния датчик която беше включена в ТПС-а беше с прерязани кабели, оголени и вързани и трите в едно . Може да си представите каква информация е получавало ЕКУ-то.Следващата изненада беше че се оказа че има грешна центровка на двигателя. Беше прехвърлен един зъб на коляновия вал. Няма да споменавам кой е правил центровката. Освен това колата е преработвана от атмосферна на турбо и ел системата е подвързвана от страшни гении, като са използвани най различни кабели идващи и отиващи незнайно къде.След отстраняването на горепосочените проблеми, записва единствено като грешка - нарушена синхронизация между датчиците на коляновия и разпределителния вал. Това вече не можах да го хвана откъде идва, но колегата ми каза че са сменяли разпределителни валове, без да направят реглаж на клапаните и кой знае още какво е правено. Тъй като ангренажният му ремък и без това е за смяна, защото е целия напукан, го посъветвах да ми докара пак колата и тогава да свалим ремъци, ролки, шайби и разпределителни валове, да регулираме клапаните и да сглобим всичко както трябва пък после ще видим.
                                Най-добре е да провериш цялото окабеляване от буксата на ЕКУ-то към всичко,за да се убедиш че е подвързана както трябва.Тази грешка за липса на синронизация само те насочва в няколко посоки:1.Проблем в окабеляването от ЕКУ-то до самите датчици2.Проблем в датчика на Хол(фазовия)3.Проблем в РПМ датчика на коляновия валНай-лесно може да се хванат ако ги закачиш на осцилоскоп.Там се вижда колко коректно работят датчиците.Много ме съмнява да е думнал фазовия,по ми се мисли че проблема е в окабеляването.Много странно че има разминаване на белези.За смяната на валове без реглаж.....просто без коментар.Само че аз установих още нещо странно,направи измерване за хлабина на 30 градуса и след известно време на 18-20 градуса и ще се учудиш каква голяма разлика има.Като си слагах атмосферния вал го направихме,но чаках гумените пръстени за свещите и стоя 4 дена отворена и после една бърза проверка и така
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Коментар

                                Working...
                                X