Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Купе 16в турбо не върви повече от 4000 оборота, защо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Купе 16в турбо не върви повече от 4000 оборота, защо?

    след смяна на двигателя,колата не иска да върви повече от 4000оборотамоля помогнете от какво може да е?колата е купе 16в турбоДопълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
    ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
    (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

    #2
    Друг двигател който върви и над 4000 оборота А сега по-сериозно, дай повече информация - защо си сменил двигателя, какъв е бил и с какъв си го сменил, някакви други признаци. Само по това което си писал можем да извадим кристалните топки и да гадаем.
    FIAT PUNTO 1.7 TD
    CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

    Коментар


      #3
      TOKATA написа:
      Друг двигател който върви и над 4000 оборота А сега по-сериозно, дай повече информация - защо си сменил двигателя, какъв е бил и с какъв си го сменил, някакви други признаци. Само по това което си писал можем да извадим кристалните топки и да гадаем.
      преправяна е.. сега съм с 2000-16в-турбона диагностика показва само грешка в tps-а,смених го и пак не върви.
      ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
      (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

      Коментар


        #4
        При смяната на двигателя сменен ли е компютъра? Ако преди е била без турбо или с по малък двигател и компютъра не е сменен също няма да върви. Провери също така и турбо пътищата, да няма пропуск, някъде нещо да не е закачено по тоците както трябва, да не се задейства ограничител на оборотите. Когато достигне 4000 об. как се държи леко придърпва ли или си работи нормално, загубва ли мощност точно преди пределните обороти.
        FIAT PUNTO 1.7 TD
        CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

        Коментар


          #5
          TOKATA написа:
          При смяната на двигателя сменен ли е компютъра? Ако преди е била без турбо или с по малък двигател и компютъра не е сменен също няма да върви. Провери също така и турбо пътищата, да няма пропуск, някъде нещо да не е закачено по тоците както трябва, да не се задейства ограничител на оборотите. Когато достигне 4000 об. как се държи леко придърпва ли или си работи нормално, загубва ли мощност точно преди пределните обороти.
          ми като стигне 4000оборота и все едно има ограничител...преди това пак е била с такав двигател и е работила с тоя комп.мисля си освен тоя тпс да има някаде някакав датчик и от него да е проблема?
          ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
          (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

          Коментар


            #6
            случайно някой да знае къде седи датчика на тпс-а?
            ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
            (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

            Коментар


              #7
              смени си свешите на какъв надув ти гаси мотора , около 0.8 ли
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                WhitePower написа:
                смени си свешите на какъв надув ти гаси мотора , около 0.8 ли
                Чи той толкоз е заводския бууст на тоз мотор Колега аз имам един въпрос,а именно защо се хвърляш в тоз ТПС само?Защо си мислиш че като на диагностиката ти е излязла грешка ТПС и задължително там е проблема?
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #9
                  нови са свещите.мисля си че е от тпса шот нали на диагностика само той ми излиза като грешкадайте някои добър сервиз в София
                  ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
                  (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

                  Коментар


                    #10
                    fiatcoupe1.8 написа:
                    мисля си че е от тпса шот нали на диагностика само той ми излиза като грешка
                    Аз също ного не вярвам на диагностиката,имах проблем на които при диагностика ми показа фазов датцик а се оказа че е прескочила центрофката.......

                    Коментар


                      #11
                      :D :D :D По принцип за това се плаща, а и ти колега ми тегли една преди време, но все пак ще ти помогна, за да видиш че не съм злопаметен. Около 200% съм сигурен че сте разменили буксите на ТПС-са и на детонационния датчик. Бръкни под дросела, извади кабела на детонационния датчик и размени буксите с този на ТПС-са. Двете букси са еднакви и вероятността да се сбъркат при монтаж е много голяма.Успех

                      Коментар


                        #12
                        VET написа:
                        :D :D :D По принцип за това се плаща, а и ти колега ми тегли една преди време, но все пак ще ти помогна, за да видиш че не съм злопаметен. Около 200% съм сигурен че сте разменили буксите на ТПС-са и на детонационния датчик. Бръкни под дросела, извади кабела на детонационния датчик и размени буксите с този на ТПС-са. Двете букси са еднакви и вероятността да се сбъркат при монтаж е много голяма.Успех
                        опс....ти ли беше за валовете?публично ти се ИЗВИНЯВАМ.. ако се окаже че е така ще ти ги подаря ..тъпото е че върви когато си иска...ту до 4000 ту над 4000,ходих по сервизи,диагностики и т.н.сменяхме валове,тпс-и,центровки и пак така...възможно ли е колекторите да са от др кола и за това да не иска да върви?п.с.колега ти в сервиз ли бачкаш,ако да дати я докарам да видиш за кво става въпрос?
                        ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
                        (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

                        Коментар


                          #13
                          Не е от колекторите, виж първо това което ти казах и после мога и да я погледна ако искаш. Ще я закачим и всичко ще си признае. Телефона ми е 0885 061 999 СтоилЛек и успешен ден

                          Коментар


                            #14
                            VET написа:
                            Не е от колекторите, виж първо това което ти казах и после мога и да я погледна ако искаш. Ще я закачим и всичко ще си признае. Телефона ми е 0885 061 999 СтоилЛек и успешен ден
                            ок.колега благодаря ти много.
                            ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
                            (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

                            Коментар


                              #15
                              fiatcoupe1.8 написа:
                              VET написа:
                              Не е от колекторите, виж първо това което ти казах и после мога и да я погледна ако искаш. Ще я закачим и всичко ще си признае. Телефона ми е 0885 061 999 СтоилЛек и успешен ден
                              ок.колега благодаря ти много.
                              колега при мен не е от тия букси дето ми каза.....
                              ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
                              (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

                              Коментар

                              Working...
                              X