след смяна на двигателя,колата не иска да върви повече от 4000оборотамоля помогнете от какво може да е?колата е купе 16в турбоДопълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Купе 16в турбо не върви повече от 4000 оборота, защо?
Collapse
X
-
Друг двигател който върви и над 4000 оборота А сега по-сериозно, дай повече информация - защо си сменил двигателя, какъв е бил и с какъв си го сменил, някакви други признаци. Само по това което си писал можем да извадим кристалните топки и да гадаем.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
-
TOKATA написа:Друг двигател който върви и над 4000 оборота А сега по-сериозно, дай повече информация - защо си сменил двигателя, какъв е бил и с какъв си го сменил, някакви други признаци. Само по това което си писал можем да извадим кристалните топки и да гадаем.ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
(FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)
Коментар
-
При смяната на двигателя сменен ли е компютъра? Ако преди е била без турбо или с по малък двигател и компютъра не е сменен също няма да върви. Провери също така и турбо пътищата, да няма пропуск, някъде нещо да не е закачено по тоците както трябва, да не се задейства ограничител на оборотите. Когато достигне 4000 об. как се държи леко придърпва ли или си работи нормално, загубва ли мощност точно преди пределните обороти.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
TOKATA написа:При смяната на двигателя сменен ли е компютъра? Ако преди е била без турбо или с по малък двигател и компютъра не е сменен също няма да върви. Провери също така и турбо пътищата, да няма пропуск, някъде нещо да не е закачено по тоците както трябва, да не се задейства ограничител на оборотите. Когато достигне 4000 об. как се държи леко придърпва ли или си работи нормално, загубва ли мощност точно преди пределните обороти.ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
(FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)
Коментар
-
WhitePower написа:смени си свешите на какъв надув ти гаси мотора , около 0.8 лиPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
:D :D :D По принцип за това се плаща, а и ти колега ми тегли една преди време, но все пак ще ти помогна, за да видиш че не съм злопаметен. Около 200% съм сигурен че сте разменили буксите на ТПС-са и на детонационния датчик. Бръкни под дросела, извади кабела на детонационния датчик и размени буксите с този на ТПС-са. Двете букси са еднакви и вероятността да се сбъркат при монтаж е много голяма.Успех
Коментар
-
VET написа::D :D :D По принцип за това се плаща, а и ти колега ми тегли една преди време, но все пак ще ти помогна, за да видиш че не съм злопаметен. Около 200% съм сигурен че сте разменили буксите на ТПС-са и на детонационния датчик. Бръкни под дросела, извади кабела на детонационния датчик и размени буксите с този на ТПС-са. Двете букси са еднакви и вероятността да се сбъркат при монтаж е много голяма.УспехВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
(FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)
Коментар
-
fiatcoupe1.8 написа:VET написа:Не е от колекторите, виж първо това което ти казах и после мога и да я погледна ако искаш. Ще я закачим и всичко ще си признае. Телефона ми е 0885 061 999 СтоилЛек и успешен денВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
(FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар