Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Купе 16в турбо не върви повече от 4000 оборота, защо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    VET написа:
    Такаа, значи дотук се установи следното:Както предполагах бяха разменени буксите на ТПС-а и на детонационния датчик. Освен това буксата на детонационния датчик която беше включена в ТПС-а беше с прерязани кабели, оголени и вързани и трите в едно . Може да си представите каква информация е получавало ЕКУ-то.Следващата изненада беше че се оказа че има грешна центровка на двигателя. Беше прехвърлен един зъб на коляновия вал. Няма да споменавам кой е правил центровката. Освен това колата е преработвана от атмосферна на турбо и ел системата е подвързвана от страшни гении, като са използвани най различни кабели идващи и отиващи незнайно къде.След отстраняването на горепосочените проблеми, записва единствено като грешка - нарушена синхронизация между датчиците на коляновия и разпределителния вал. Това вече не можах да го хвана откъде идва, но колегата ми каза че са сменяли разпределителни валове, без да направят реглаж на клапаните и кой знае още какво е правено. Тъй като ангренажният му ремък и без това е за смяна, защото е целия напукан, го посъветвах да ми докара пак колата и тогава да свалим ремъци, ролки, шайби и разпределителни валове, да регулираме клапаните и да сглобим всичко както трябва пък после ще видим.
    Най-добре е да провериш цялото окабеляване от буксата на ЕКУ-то към всичко,за да се убедиш че е подвързана както трябва.Тази грешка за липса на синронизация само те насочва в няколко посоки:1.Проблем в окабеляването от ЕКУ-то до самите датчици2.Проблем в датчика на Хол(фазовия)3.Проблем в РПМ датчика на коляновия валНай-лесно може да се хванат ако ги закачиш на осцилоскоп.Там се вижда колко коректно работят датчиците.Много ме съмнява да е думнал фазовия,по ми се мисли че проблема е в окабеляването.Много странно че има разминаване на белези.За смяната на валове без реглаж.....просто без коментар.Само че аз установих още нещо странно,направи измерване за хлабина на 30 градуса и след известно време на 18-20 градуса и ще се учудиш каква голяма разлика има.Като си слагах атмосферния вал го направихме,но чаках гумените пръстени за свещите и стоя 4 дена отворена и после една бърза проверка и така П.П.За пореден път се доказава как почти никой не може да го прави този мотор ,а е толкова елементарен
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #32
      Точно това ще правя следващия път. Ще прозвъня цялата инсталация кабел по кабел. Не е проблема във фазовия датчик, защото го смених, сложих работещ и пак същата работа. Съмнявам се да не е сбъркана шайбата на коляновия вал. То тя има само едно положение, но юнаци всякакви, кой знае какво е правено, и другото е дали шайбите на разпределителните валове са правилните, знаеш ли. А хлабините ще ги оправим, това ми е най-малкия проблем.Мерси за съветите. Всякакъв съвет и идея не е излишен.Лека вечер

      Коментар


        #33
        Искам да изкажа благодарности на колегата VET много съм доволен че момчето се мъчи да направи каквото може и да си удържа на думата въпреки многото работа която има... Освен това докато стигна до него минах през няколко сервиза които почти ме РАЗОРИХА ... ( пример:.....) и дори не успяха да ми кажат какъв аджаба ми е проблема ... На VET му трябваха няколко часа да каже кво се случва с моята кола... НО затова трябва ОПИТ, ПРАКТИКА и ГОлЯЯЯМО ЖЕЛАНИЕп.с КОЛЕГА БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ВСИчКО КОЕТО НАПРАВИ ЗА МОЯТА КОЛА.. п.с. темата може да се заключва,проблемът е решен,нека колегата обесни точно за кво става въпрос.
        ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
        (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

        Коментар


          #34
          fiatcoupe1.8 написа:
          Искам да изкажа благодарности на колегата VET много съм доволен че момчето се мъчи да направи каквото може и да си удържа на думата въпреки многото работа която има... Освен това докато стигна до него минах през няколко сервиза които почти ме РАЗОРИХА ... ( пример:.....) и дори не успяха да ми кажат какъв аджаба ми е проблема ... На VET му трябваха няколко часа да каже кво се случва с моята кола... НО затова трябва ОПИТ, ПРАКТИКА и ГОлЯЯЯМО ЖЕЛАНИЕп.с КОЛЕГА БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ВСИчКО КОЕТО НАПРАВИ ЗА МОЯТА КОЛА.. п.с. темата може да се заключва,проблемът е решен,нека колегата обесни точно за кво става въпрос.
          е като отвори темата поне сподели с другите какво е решението , то ясно че колегата много ги разбира , поне напиши решението ( ако не е тайна )
          Power Under Pressure

          Коментар


            #35
            Ефи, много ти благодаря за добрите думи. Аз също съм във възторг от теб и от коректността, която показа с жеста който направи, когато си взимаше колата. Винаги си добре дошъл. Смея да твърдя, че и аз дадох всичко от себе си. Относно проблема, както казах проверих всичко, кабел по кабел, букса по букса, два пъти сменях разпределителни валове - оказа се че не всички валове от 16 клапанов мотор са еднакви, просто с някои валове някои ЕКУ-та не работят. Използвах и жокер обади се на приятел за някои тънкости в електрониката и готово. А най-важното е че няма невъзможни неща. Просто се заинатих да отстраня проблема въпреки че доста колеги ми казваха да не се занимавам, че не се знаело кой какво е правил. И бяха прави, толкова тъпотии колкото видях в този автомобил, правени в сериозни сервизи не бях виждал. В това число срязани кабели и вързани грешно, след това добре изолирани, за да не се вижда какво е правено, направо ужас. Но просто исках да съживя този звяр и проверих всичко до най-малката подробност. След като всички проблеми бяха отстранени, нещата си дойдоха на мястото. Не мога да опиша точно какво и беше на колата, защото с всяка минута изскачаше нещо ново. Хората затова бягат от майстори, защото всеки пипа там където не му е работа. Лек и успешен ден на всички.

            Коментар


              #36
              отново проблеми с това купе-сега проблема е с паленето дайте някой който разбира от тези коли,че вече ми писна от нея и ще я върна за скрап
              ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
              (FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)

              Коментар

              Working...
              X