VET написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Купе 16в турбо не върви повече от 4000 оборота, защо?
Collapse
X
-
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
-
Точно това ще правя следващия път. Ще прозвъня цялата инсталация кабел по кабел. Не е проблема във фазовия датчик, защото го смених, сложих работещ и пак същата работа. Съмнявам се да не е сбъркана шайбата на коляновия вал. То тя има само едно положение, но юнаци всякакви, кой знае какво е правено, и другото е дали шайбите на разпределителните валове са правилните, знаеш ли. А хлабините ще ги оправим, това ми е най-малкия проблем.Мерси за съветите. Всякакъв съвет и идея не е излишен.Лека вечер
Коментар
-
Искам да изкажа благодарности на колегата VET много съм доволен че момчето се мъчи да направи каквото може и да си удържа на думата въпреки многото работа която има... Освен това докато стигна до него минах през няколко сервиза които почти ме РАЗОРИХА ... ( пример:.....) и дори не успяха да ми кажат какъв аджаба ми е проблема ... На VET му трябваха няколко часа да каже кво се случва с моята кола... НО затова трябва ОПИТ, ПРАКТИКА и ГОлЯЯЯМО ЖЕЛАНИЕп.с КОЛЕГА БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ВСИчКО КОЕТО НАПРАВИ ЗА МОЯТА КОЛА.. п.с. темата може да се заключва,проблемът е решен,нека колегата обесни точно за кво става въпрос.ВСЯКА ПРАВА ДРАГ,ВСЕКИ ЗАВОЙ ДРИФТ...
(FiAT Coupe TuRb0 & BmW ///M5)
Коментар
-
fiatcoupe1.8 написа:Искам да изкажа благодарности на колегата VET много съм доволен че момчето се мъчи да направи каквото може и да си удържа на думата въпреки многото работа която има... Освен това докато стигна до него минах през няколко сервиза които почти ме РАЗОРИХА ... ( пример:.....) и дори не успяха да ми кажат какъв аджаба ми е проблема ... На VET му трябваха няколко часа да каже кво се случва с моята кола... НО затова трябва ОПИТ, ПРАКТИКА и ГОлЯЯЯМО ЖЕЛАНИЕп.с КОЛЕГА БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ВСИчКО КОЕТО НАПРАВИ ЗА МОЯТА КОЛА.. п.с. темата може да се заключва,проблемът е решен,нека колегата обесни точно за кво става въпрос.Power Under Pressure
Коментар
-
Ефи, много ти благодаря за добрите думи. Аз също съм във възторг от теб и от коректността, която показа с жеста който направи, когато си взимаше колата. Винаги си добре дошъл. Смея да твърдя, че и аз дадох всичко от себе си. Относно проблема, както казах проверих всичко, кабел по кабел, букса по букса, два пъти сменях разпределителни валове - оказа се че не всички валове от 16 клапанов мотор са еднакви, просто с някои валове някои ЕКУ-та не работят. Използвах и жокер обади се на приятел за някои тънкости в електрониката и готово. А най-важното е че няма невъзможни неща. Просто се заинатих да отстраня проблема въпреки че доста колеги ми казваха да не се занимавам, че не се знаело кой какво е правил. И бяха прави, толкова тъпотии колкото видях в този автомобил, правени в сериозни сервизи не бях виждал. В това число срязани кабели и вързани грешно, след това добре изолирани, за да не се вижда какво е правено, направо ужас. Но просто исках да съживя този звяр и проверих всичко до най-малката подробност. След като всички проблеми бяха отстранени, нещата си дойдоха на мястото. Не мога да опиша точно какво и беше на колата, защото с всяка минута изскачаше нещо ново. Хората затова бягат от майстори, защото всеки пипа там където не му е работа. Лек и успешен ден на всички.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар