Колата е 2.0 113 коня и проблема е следния ,винаги при първо палене за деня ,ако и подам гас изгасва ,но ако я оставя да поработи 1 мин ,това се оправя ,след това като загрее почват другите проблеми ,не може да се изфорсира между 1000 и 2000 след тях е добре и от време на време гърми .Всичко и е сменено ,свещи ,кабели ,капачка, палец ,филтрите прегледан е ТПС-а работи коректно ,стъпковия мотор също смятам ,че е добре .Смятам че това е от някои датчик ,но не разбирам чак толкова много и не вярвам ,че е от запушени дюзи ,защото преди за загре е до работна температура ,колата си работи отлично и се изфорсира отлично без глъхнене и паткане .Надявам се някой да де акъл ,че вече 3 седмици няма оправяне ,какво ли не смених ,само компа и дюзите не са бутани.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типото глъхне
Collapse
X
-
Здравей колега,видях ти темата и реших да ти драсна някой ред за въпросната кола.Тази кола беше перфектна докато я караше брат ми.Защото мисля така.Знам какво точно е сменено по нея защото много от частите брат ми ги взе от мен,само оригинални на доставни цени естествено.Тая кола струва толкова пари,че няма смисъл да изреждам пък и някъде той беше писал.Сигурен съм,че няма друга толкова гледана кола и е жалко,че е осъкатена.ПП.Когато брат ми купи Типото аз имах Дедра 2,0 /същия мотор 120 кс.Е вярваш или не толкова гори и на газ и на бензин.И не на последно място никой не си купува кола 2000кубика за да прави икономия.FIAT Bravo 1,6 16v/Alfa Romeo 156 2,0TS
ex. Lancia Dedra 2.0/ex.FIAT TIPO 1,4
Коментар
-
Малко и аз да пооспамя./нищо че ти писах ЛС/Парво това ,че брат ти е купил много части от теб ,за мен не е доказателство,че колота е "перфектна" .Защото всичко по тая кола е правено в сервиз и са си оставили ръцете.Имам много примери за това ,ето един.Утивам към Русе ще я регистрирам, влизам на канала да ми видят номера на мотора и о ужас всичко е в масло Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 и защо ,защото някой много компетентен майсто, като е сменял семерината на делкото ,я е обърнал на обратно и на това отгоре и прещипал .Е айде сега ,обяснявай ми още за перфектната кола Второ ,щом като е толкова хубава ,защо я продаваше /брат ти/да беше си я държал !Трето и последно тая кола ,като я купих с моето каране ми даваше разход 9,5/10 на 100/бензин/ ,а и е 113 коня .
Коментар
-
Вероятно ще получа наказани но ще го изтърпя!Продадох колата защото данъци, застраховки, винетки са ми заплата и половина. Аз не мисля цял живот да отделям внимание на колите си, има къде по важни неща! Да всеки майстор е различен и прави различни щуротии. Аз съжалявам за едно, че налях излишни пари в нея, че я продадох за да си биеш главата. ако исках да се оттърва от нея, можех да и сложа старите части, амортесиори и неща които смених ей така защото съм имал излишни кинти......не съм го направил. Идеята ми не е била да я дам на някой да си чупи главата с нея.Съжалявам, че се е случило всичко това!Без лоши чувства!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Това след като сложи газ ли ти го прави Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Верно е и това че 2000 кубика не са за икономия. Аз съм имал такъв разход на бензин и на мойто типо! ;D||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
xctr написа:Това след като сложи газ ли ти го прави Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Верно е и това че 2000 кубика не са за икономия. Аз съм имал такъв разход на бензин и на мойто типо! ;D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар