Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дюзи от голф 1.8т стават ли на пунто гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    дюзи от голф 1.8т стават ли на пунто гт

    школегата който ми предлага дюзите казва че са 250 кубикови високо омнни свалени от голф 4 1.8т!моля за мнение защотот са на мн добра цена и се чудя дали да ги взимам!
    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

    #2
    щом са от гоуф ша фърка с тях наи малко по 50 коня на дюза слагаи, па щом е бил и 1.8Т може да го умножиш по коефицент 2.4 и получаваш мощността сори ма не се сдържах почти съм сигурен че нема да станат , наи малкото заради леглата, заради омовете (ако са различни) и сигурно и други причини които по запознати колеги ще споменат
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #3
      Slavi_Lancia написа:
      щом са от гоуф ша фърка с тях наи малко по 50 коня на дюза слагаи, па щом е бил и 1.8Т може да го умножиш по коефицент 2.4 и получаваш мощността сори ма не се сдържах почти съм сигурен че нема да станат , наи малкото заради леглата, заради омовете (ако са различни) и сигурно и други причини които по запознати колеги ще споменат
      Slavi_Lancia-що пишеш глупости колега като не разбирашот 1.8 Т има 2 вида едните са 315 другите 258ccтвойте са 240 cc за какво са ти дюзи с 18 кубика отгоре е въпроса ако твойте са много зле става да ги взимаш иначе ???дюзите са малко по къси ( зависи от кой модел 1.8 ще вземеш ) иначе няма проблем , само трябва да измилиш рейката как да захванеш ако са от късите
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        ясно това ме интересуваше МЕРСИ! 250cc са тези които искам
        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

        Коментар


          #5
          0 280 150 464 bosh това е номера на дюизите...се пак мисля че няма да ми требва и реика?
          Прикачени файлове
          Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
          Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

          Коментар


            #6
              0280150464   258cc   12.0omaаз не виждам как голфовска рейка можеш на натикаш в пунто като гледам си взел от дългите ( по стария модел ) така че са 1 към 1 с пунтовските
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              Тия дюзи хубаво провери колко кубика са наистина, че при 1,8Т на ВАГ има доста мотори с бензинов регулатор на 4 бар-а, което автоматично при твоя регулатор на 3 бар-а, ги прави с по-малък дебит. ( в нет-а на едни места пише, че са 205 сс при 3 бар-а, а работят при 4 бар-а базово налягане, на други места пише, че са около 250сс при 3 бар-а или изобщо не пише тоя дебит при кво налягане е, ходи ги разбери колко са точно :D )Демек виж от сигурен източник, че тоя дебит дето смяташ че са ( 250сс) и им го дават на някой места е при 3 бар-а, а не е при 4 бар-а, за да няма после поражения по моторетката Вижте и регулатора на голф-а на колко бара е!

              Коментар


                #8
                по тоя номер най сигурната информация е че са 258cc , аз съм имал такива но са ми малки , за ихито стават
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  голфа майче е на 4ри бара...хмммм можеби не ми варшат работа...няма как на 3бара ми даде 240cc минимум!ще се отаказвам!А и днес и отворих мотора за гарнитура на главата.....профилактично щото мн прегуряла ми се вижда старата...и лятото може ме изненада някаде
                  Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                  Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                  Коментар


                    #10
                    намерих много точна информация от един сайт тоя номер на тея дюзи отговаря на Ауди А3 и Шкода октавия 1.8т и дюзите са 205cc при 3 бара затова нясмисал не искам да си заварям буталата...! :P
                    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                    Коментар


                      #11
                      punto_gt_turbo написа:
                      намерих много точна информация от един сайт тоя номер на тея дюзи отговаря на Ауди А3 и Шкода октавия 1.8т и дюзите са 205cc при 3 бара затова нясмисал не искам да си заварям буталата...! :P
                      да ги еббаа и у гофлягите тва верно го дават че на 4 бара са 249,1 нема такава логика всички производители си дават инфото на 3 бараявно другите който имах са 258 , щото имах 2 вида със един и същи номер ама едни бяха от новите и бяха по късички грешката значи е моя
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #12
                        Хубаво е човек да провери :D , щото те дюзите са си 250сс мма с 4 бар-овия регулатор на ФВ, а с 3 бар-овия на пунтото нещата отиват в много кофти посока Вариант е с тия дюзи да се сложи регулируем външен регулатор (и да се нагласи на 4 бар-а без вакуум) вместо оригиналния на пунтото, мма аз лично не бих го направил пък и процедурата се оскъпява доста

                        Коментар


                          #13
                          biser_as написа:
                          Хубаво е човек да провери :D , щото те дюзите са си 250сс мма с 4 бар-овия регулатор на ФВ, а с 3 бар-овия на пунтото нещата отиват в много кофти посока Вариант е с тия дюзи да се сложи регулируем външен регулатор (и да се нагласи на 4 бар-а без вакуум) вместо оригиналния на пунтото, мма аз лично не бих го направил пък и процедурата се оскъпява доста
                          да де ама да им го тура на ФВ щото по късите дюзи на по новите 1.8Т са 258 и са пак с същия номер и сега видях че регулатора им е на 3.2 бара просто са по малки дюзите като разбер и са с 4 разпръсквача от отпредетака че на кое да се вярва на годината на производство или на модела дюзи или на номера ако се следва някаква логика както казвам широколентовата не лъже
                          Power Under Pressure

                          Коментар

                          Working...
                          X