школегата който ми предлага дюзите казва че са 250 кубикови високо омнни свалени от голф 4 1.8т!моля за мнение защотот са на мн добра цена и се чудя дали да ги взимам!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дюзи от голф 1.8т стават ли на пунто гт
Collapse
X
-
щом са от гоуф ша фърка с тях наи малко по 50 коня на дюза слагаи, па щом е бил и 1.8Т може да го умножиш по коефицент 2.4 и получаваш мощността сори ма не се сдържах почти съм сигурен че нема да станат , наи малкото заради леглата, заради омовете (ако са различни) и сигурно и други причини които по запознати колеги ще споменатПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
Slavi_Lancia написа:щом са от гоуф ша фърка с тях наи малко по 50 коня на дюза слагаи, па щом е бил и 1.8Т може да го умножиш по коефицент 2.4 и получаваш мощността сори ма не се сдържах почти съм сигурен че нема да станат , наи малкото заради леглата, заради омовете (ако са различни) и сигурно и други причини които по запознати колеги ще споменатPower Under Pressure
Коментар
-
Тия дюзи хубаво провери колко кубика са наистина, че при 1,8Т на ВАГ има доста мотори с бензинов регулатор на 4 бар-а, което автоматично при твоя регулатор на 3 бар-а, ги прави с по-малък дебит. ( в нет-а на едни места пише, че са 205 сс при 3 бар-а, а работят при 4 бар-а базово налягане, на други места пише, че са около 250сс при 3 бар-а или изобщо не пише тоя дебит при кво налягане е, ходи ги разбери колко са точно :D )Демек виж от сигурен източник, че тоя дебит дето смяташ че са ( 250сс) и им го дават на някой места е при 3 бар-а, а не е при 4 бар-а, за да няма после поражения по моторетката Вижте и регулатора на голф-а на колко бара е!
Коментар
-
голфа майче е на 4ри бара...хмммм можеби не ми варшат работа...няма как на 3бара ми даде 240cc минимум!ще се отаказвам!А и днес и отворих мотора за гарнитура на главата.....профилактично щото мн прегуряла ми се вижда старата...и лятото може ме изненада някадеСега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
punto_gt_turbo написа:намерих много точна информация от един сайт тоя номер на тея дюзи отговаря на Ауди А3 и Шкода октавия 1.8т и дюзите са 205cc при 3 бара затова нясмисал не искам да си заварям буталата...! :PPower Under Pressure
Коментар
-
Хубаво е човек да провери :D , щото те дюзите са си 250сс мма с 4 бар-овия регулатор на ФВ, а с 3 бар-овия на пунтото нещата отиват в много кофти посока Вариант е с тия дюзи да се сложи регулируем външен регулатор (и да се нагласи на 4 бар-а без вакуум) вместо оригиналния на пунтото, мма аз лично не бих го направил пък и процедурата се оскъпява доста
Коментар
-
biser_as написа:Хубаво е човек да провери :D , щото те дюзите са си 250сс мма с 4 бар-овия регулатор на ФВ, а с 3 бар-овия на пунтото нещата отиват в много кофти посока Вариант е с тия дюзи да се сложи регулируем външен регулатор (и да се нагласи на 4 бар-а без вакуум) вместо оригиналния на пунтото, мма аз лично не бих го направил пък и процедурата се оскъпява достаPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар