Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво - гори масло - съвети...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво - гори масло - съвети...?

    Колеги моля дайте съвет...Карам Браво 1.4 12кл. 80к.с. - колата претърпя серизен ремонт на главата ( 9 клапана, 6 кобилици , гумички на клапаните, 1 повдигач, шлайф на главата 0.22мм, смяна гумички мазилна система) - прескочи ми ангренажа. Нищо не е барано надолу по буталната група по мнение на майстора, който я правеше нямаше нужда. Колата не гореше масло преди този ремонт 12 000км с 15В40 не съм долял нищо на щеката маслото беше до макс. Сега горя по груби сметки около 2 ЛИТРА / 100 КМ! Минал съм има няма 4000км след ремонта и разхода на масло се появи и увеличи изжеднъж... Маслото ми излиза през картерната циркулация - отзад също пуши сериозно, особено когато е топла. Трудно ми е да си представя , че изведнъж ще започна да горя толкова масло заради сегменти въпреки, че признаците са за това - всмисъл това мисля че трябваше да стане постепенно нали и те се износват постепенно... Компресията ми е завишена ( около 15 единици на всички цилиндри ) - това може ли да се дължи на шлайфа ( 0.22мм) или са износени маслени сегменти образуваши клин? Интересно ми е да чуя вашето мнение защото незнам какво да правя вече с машината - искам да и слагам газ , че на бензин се кара трудно ама май това с бензина ми е най-малкия проблем... струва ли си да инвестирам газова в нея... Разпределителният вал е добре... И последен въпрос - има ли такъв филм - смяна на сегменти без смяна на бутала ремонтен размер и без шлайф и хонинг на цилиндрите - това ми го предлага един майстор... Поздрави

    #2
    Само ще кажа, че от шлайф на главата не може да ти се вдигне компресията толкова - моята глава е шлайфана до дупка, повече място за шлайф няма и компресията е около 10.5. Имам много познати които са си сменяли сегментите без смяна на бутала и нямат проблеми след това, а за хонинг да не говорим че никой от тях не беше чувал какво е.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      така внезапно струва ми се че нее наместил добре гумичките на клапаните но това е мое мнение да се изкажат колегите
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        Колеги малка грешка около 2 литра/ 1000 км не на 100 км.... Другото, което ми направи впечатление беше, че при разглобяването на главата циркулацията на картерните ми газове беше много задрастена с утайки от масло - направо си беше задрастена - мисля си , че е възможно да е била позапушена и затова да не е излизало маслото от там преди ремонта , а проблемът със сегментите и тогава да е бил на лице? Иначе колата има много мощност...Ако запуша циркулацията дали това ще попречи на работата на двигателя...?Поздрави

        Коментар


          #5
          при това положение направи както правехме преди с издуханите лади и москвичи откачи картерната вентилация запуши маркуча към моното а двигателя остави отворен защото ако затвориш и него а има голямо картерно налягане то ще намери от къде да излезе и ще избие от другаде и пиши за резултата
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #6
            Колега благодаря за съвета мисля днес да направя така - ще видя как се държи машината и ще пиша! :D

            Коментар


              #7
              според мен е от гумичките на главата

              Коментар


                #8
                sas_b написа:
                Иначе колата има много мощност...
                Ако двигателят има мощност и добре ускорява значи проблемът не е в цилиндрите. Ако имаш възможност добре е да измериш компресията още веднъж, с друг уред или на друго място. Надявам се че си огледал навсякъде дали нямаш изтичане на масло. Все пак какво масло слагаш на двигателя. От ауспуха има ли следи или миризма на масло.
                Bravo 1.6 / 16

                Коментар


                  #9
                  Koлеги извинявам се за отсъствието - нямах достъп до интернет... Та по въпроса - колата преди ремонта я карах с 15в40 и не гореше нищо. След него пробвах с 10в40 селения голд и гореше много 1л/ 1000км и след което както обясних за отрицателни време разхода ми се увеличи драстично. Развитие по въпроса има:ДНЕС СМЕНИХ ГУМИЧКИ НА КЛАПАНИТЕ отново... Дано има промяна но старите са в отлично състояние. Засега не сам разкачил картерната циркулация искам да видя дали новите гумички ще помогнат. Относно водачитена клапаните - днес ги гледаха като сменяха гумичките казаха че нямат луфтове и са ок.Поздрави

                  Коментар


                    #10
                    И да от ауспуха си пуши синьо от време на време има и нагар - гори го! Няма течове на масло. Засега това живи и здрави пък колите ще ги оправим

                    Коментар

                    Working...
                    X