Колеги моля дайте съвет...Карам Браво 1.4 12кл. 80к.с. - колата претърпя серизен ремонт на главата ( 9 клапана, 6 кобилици , гумички на клапаните, 1 повдигач, шлайф на главата 0.22мм, смяна гумички мазилна система) - прескочи ми ангренажа. Нищо не е барано надолу по буталната група по мнение на майстора, който я правеше нямаше нужда. Колата не гореше масло преди този ремонт 12 000км с 15В40 не съм долял нищо на щеката маслото беше до макс. Сега горя по груби сметки около 2 ЛИТРА / 100 КМ! Минал съм има няма 4000км след ремонта и разхода на масло се появи и увеличи изжеднъж... Маслото ми излиза през картерната циркулация - отзад също пуши сериозно, особено когато е топла. Трудно ми е да си представя , че изведнъж ще започна да горя толкова масло заради сегменти въпреки, че признаците са за това - всмисъл това мисля че трябваше да стане постепенно нали и те се износват постепенно... Компресията ми е завишена ( около 15 единици на всички цилиндри ) - това може ли да се дължи на шлайфа ( 0.22мм) или са износени маслени сегменти образуваши клин? Интересно ми е да чуя вашето мнение защото незнам какво да правя вече с машината - искам да и слагам газ , че на бензин се кара трудно ама май това с бензина ми е най-малкия проблем... струва ли си да инвестирам газова в нея... Разпределителният вал е добре... И последен въпрос - има ли такъв филм - смяна на сегменти без смяна на бутала ремонтен размер и без шлайф и хонинг на цилиндрите - това ми го предлага един майстор... Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво - гори масло - съвети...?
Collapse
X
-
Само ще кажа, че от шлайф на главата не може да ти се вдигне компресията толкова - моята глава е шлайфана до дупка, повече място за шлайф няма и компресията е около 10.5. Имам много познати които са си сменяли сегментите без смяна на бутала и нямат проблеми след това, а за хонинг да не говорим че никой от тях не беше чувал какво е.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
Колеги малка грешка около 2 литра/ 1000 км не на 100 км.... Другото, което ми направи впечатление беше, че при разглобяването на главата циркулацията на картерните ми газове беше много задрастена с утайки от масло - направо си беше задрастена - мисля си , че е възможно да е била позапушена и затова да не е излизало маслото от там преди ремонта , а проблемът със сегментите и тогава да е бил на лице? Иначе колата има много мощност...Ако запуша циркулацията дали това ще попречи на работата на двигателя...?Поздрави
Коментар
-
sas_b написа:Иначе колата има много мощност...Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Koлеги извинявам се за отсъствието - нямах достъп до интернет... Та по въпроса - колата преди ремонта я карах с 15в40 и не гореше нищо. След него пробвах с 10в40 селения голд и гореше много 1л/ 1000км и след което както обясних за отрицателни време разхода ми се увеличи драстично. Развитие по въпроса има:ДНЕС СМЕНИХ ГУМИЧКИ НА КЛАПАНИТЕ отново... Дано има промяна но старите са в отлично състояние. Засега не сам разкачил картерната циркулация искам да видя дали новите гумички ще помогнат. Относно водачитена клапаните - днес ги гледаха като сменяха гумичките казаха че нямат луфтове и са ок.Поздрави
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар