Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обтегач на пистов ремък Мареа 1.8 16?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обтегач на пистов ремък Мареа 1.8 16?

    Здравейте колеги,Та ето за какво става дума. Преди време имах оня досаден щурец (за него има тема на колегата Airfan) като запалех и свирукаше нещо от към пистовия ремък. Смених ролката с обтяжния механизъм, външната неподвижна ролка и ремък (стария беше Дайко) и щуреца изчезна. След 2 месеца смених отново ремъка като си сложих отново Дайкото, който беше много по добре изглеждащ в сравнение с втория нов ремък(беше адски нацепен за 1000 км и цена от 28 лв).Дайкото бе на 2000 км и пак си върнах него.Сега към основния въпрос. Няколко пъти чувам едно прещракване от към двигателя. Това ства като запаля след като колата е стояла едно денонощие. На повторно палене този шум го няма. Усъмних се в обтегача(викам е тва е нечовешко уж Ricambi oRiginaly пари и т.н ) Пазя и стария обтегач но искам да питам дали ако тръгне да се скапва обтегача , щрака и дали е нормално при запалване да изщраква за секунда две. След тове няма щракане, както съм учвална кола с повреден обтегач който щрака постоянно.Забелязвали ли сте на вашите 1.8 мотори подобен шум при запалване, имали нещо притеснително в това и как мога да разбера дали обтегача почва да дава фира. Според едни майсторчета първоначалното изщракване е нещо нормално, докато ремъка се опъне Това така ли е?Благодаря виГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    При мен не щрака - никога.
    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

    Коментар


      #3
      Re: Обтегач на пистов ремък Мареа 1.8 16?

      dimmX написа:
      Здравейте колеги,Та ето за какво става дума. Преди време имах оня досаден щурец (за него има тема на колегата Airfan) като запалех и свирукаше нещо от към пистовия ремък. Смених ролката с обтяжния механизъм, външната неподвижна ролка и ремък (стария беше Дайко) и щуреца изчезна. След 2 месеца смених отново ремъка като си сложих отново Дайкото, който беше много по добре изглеждащ в сравнение с втория нов ремък(беше адски нацепен за 1000 км и цена от 28 лв).Дайкото бе на 2000 км и пак си върнах него.Сега към основния въпрос. Няколко пъти чувам едно прещракване от към двигателя. Това ства като запаля след като колата е стояла едно денонощие. На повторно палене този шум го няма. Усъмних се в обтегача(викам е тва е нечовешко уж Ricambi oRiginaly пари и т.н ) Пазя и стария обтегач но искам да питам дали ако тръгне да се скапва обтегача , щрака и дали е нормално при запалване да изщраква за секунда две. След тове няма щракане, както съм учвална кола с повреден обтегач който щрака постоянно.Забелязвали ли сте на вашите 1.8 мотори подобен шум при запалване, имали нещо притеснително в това и как мога да разбера дали обтегача почва да дава фира. Според едни майсторчета първоначалното изщракване е нещо нормално, докато ремъка се опъне Това така ли е?Благодаря виГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
      Случва се понякога, особенно след стартиране.... когато алтернатора е най-натоварен

      Коментар


        #4
        и при мен няма щракане/и не би следвало да има,щото обтяжната ти ролка е просто една пружина охлювидно навита,така че не виждам как може да щрака/може проблема да е другаде
        Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
        Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

        Коментар


          #5
          Тая сутрин звука го нямаше. Днес ще сложа стария обтегач , да видя дали ще има разлика през следващите няколко дни!п.с. Като смених обтегача в близките 7 месеца тоя звук го нямаше или поне не съм обръщал внимание!
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #6
            Ми проблема е решен!Оказа се, че изтракването е от предпазния щит на изпускателния колектор. Уж съм го закрепил хубаво да не падне ама уви. Днес го хванах, че в момент на запалване потраква , две нови видийки и една планка и вече е бетон!Благодаря на отзовалите се
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #7
              Да вмъкна и аз една идейка. Бяхме много ентусиазирани от успеха с термостата от рено, и при проблема с обтегача на Мария, отпускаше за около 1000км, го сменихме с оптегач от същото рено, пасна без проблеми. От тогава 20к съм минал без никакви грижи с ремък от южна Италия, около инстанбул

              Коментар


                #8
                Съмненията ми се оказаха верни - След като си мислех, че шума идва от предпазния щит на колектора и го застопорих всичко утихна. След известно време звука се появяваше почти на всяко палене. Отидох в сервиза на един приятел и при опит да развие обтегача на пистовия ремък, изненада същото щракане.Хайде до вкъщи за стария, който изглеждаше по добре от новия, новата ролка от новия обтегач и бам стария обтегач с новата ролка.Шума изчезна. Сложихме съмнителния обтегач на менгемето, с контра и ключ го напъвахме и шума си го имаше , отчетлив, точно такъв какъвто чувах под капака!Да ми е честито, ама поне шума е в историята
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар

                Working...
                X