Здравейте колеги,Та ето за какво става дума. Преди време имах оня досаден щурец (за него има тема на колегата Airfan) като запалех и свирукаше нещо от към пистовия ремък. Смених ролката с обтяжния механизъм, външната неподвижна ролка и ремък (стария беше Дайко) и щуреца изчезна. След 2 месеца смених отново ремъка като си сложих отново Дайкото, който беше много по добре изглеждащ в сравнение с втория нов ремък(беше адски нацепен за 1000 км и цена от 28 лв).Дайкото бе на 2000 км и пак си върнах него.Сега към основния въпрос. Няколко пъти чувам едно прещракване от към двигателя. Това ства като запаля след като колата е стояла едно денонощие. На повторно палене този шум го няма. Усъмних се в обтегача(викам е тва е нечовешко уж Ricambi oRiginaly пари и т.н ) Пазя и стария обтегач но искам да питам дали ако тръгне да се скапва обтегача , щрака и дали е нормално при запалване да изщраква за секунда две. След тове няма щракане, както съм учвална кола с повреден обтегач който щрака постоянно.Забелязвали ли сте на вашите 1.8 мотори подобен шум при запалване, имали нещо притеснително в това и как мога да разбера дали обтегача почва да дава фира. Според едни майсторчета първоначалното изщракване е нещо нормално, докато ремъка се опъне Това така ли е?Благодаря виГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обтегач на пистов ремък Мареа 1.8 16?
Collapse
X
-
Re: Обтегач на пистов ремък Мареа 1.8 16?
dimmX написа:Здравейте колеги,Та ето за какво става дума. Преди време имах оня досаден щурец (за него има тема на колегата Airfan) като запалех и свирукаше нещо от към пистовия ремък. Смених ролката с обтяжния механизъм, външната неподвижна ролка и ремък (стария беше Дайко) и щуреца изчезна. След 2 месеца смених отново ремъка като си сложих отново Дайкото, който беше много по добре изглеждащ в сравнение с втория нов ремък(беше адски нацепен за 1000 км и цена от 28 лв).Дайкото бе на 2000 км и пак си върнах него.Сега към основния въпрос. Няколко пъти чувам едно прещракване от към двигателя. Това ства като запаля след като колата е стояла едно денонощие. На повторно палене този шум го няма. Усъмних се в обтегача(викам е тва е нечовешко уж Ricambi oRiginaly пари и т.н ) Пазя и стария обтегач но искам да питам дали ако тръгне да се скапва обтегача , щрака и дали е нормално при запалване да изщраква за секунда две. След тове няма щракане, както съм учвална кола с повреден обтегач който щрака постоянно.Забелязвали ли сте на вашите 1.8 мотори подобен шум при запалване, имали нещо притеснително в това и как мога да разбера дали обтегача почва да дава фира. Според едни майсторчета първоначалното изщракване е нещо нормално, докато ремъка се опъне Това така ли е?Благодаря виГрешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
и при мен няма щракане/и не би следвало да има,щото обтяжната ти ролка е просто една пружина охлювидно навита,така че не виждам как може да щрака/може проблема да е другадеАз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
Тая сутрин звука го нямаше. Днес ще сложа стария обтегач , да видя дали ще има разлика през следващите няколко дни!п.с. Като смених обтегача в близките 7 месеца тоя звук го нямаше или поне не съм обръщал внимание!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Ми проблема е решен!Оказа се, че изтракването е от предпазния щит на изпускателния колектор. Уж съм го закрепил хубаво да не падне ама уви. Днес го хванах, че в момент на запалване потраква , две нови видийки и една планка и вече е бетон!Благодаря на отзовалите сеnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Съмненията ми се оказаха верни - След като си мислех, че шума идва от предпазния щит на колектора и го застопорих всичко утихна. След известно време звука се появяваше почти на всяко палене. Отидох в сервиза на един приятел и при опит да развие обтегача на пистовия ремък, изненада същото щракане.Хайде до вкъщи за стария, който изглеждаше по добре от новия, новата ролка от новия обтегач и бам стария обтегач с новата ролка.Шума изчезна. Сложихме съмнителния обтегач на менгемето, с контра и ключ го напъвахме и шума си го имаше , отчетлив, точно такъв какъвто чувах под капака!Да ми е честито, ама поне шума е в историятаnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар