Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак за празният ход на 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пак за празният ход на 1.6 16V

    Става дума за Bravo 1.6 16V . Оборотите на празен ход ме мъчат от доста време. Един път са си нормални , друг път или падат до 500 и пак се качват или седят на 1200-1300... Вчера паля колата сутринта и седи на 2000 .Днес паля - всичко нормално , но като загря и почнаха пак да играят.Незнам какво да сменям вече Сменил съм датчика за темп. на входящия въздух , моторче за празен ход ... Някой има ли идея от какво може да ги прави тия мизерии ?

    #2
    газ/бенз?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Колата е с газова монтирана в Италия и си има емулатор за дюзите и ламбда контолер , а проблема е и при газ и при бензин

      Коментар


        #4
        NqKvo_GaDno написа:
        , а проблема е и при газ и при бензин
        лошо. според мен само и единствено с диагностика може да сполучиш. виж там почисти дросела, тпс също може да е виновник, моторчето вътре, където запушва дупката- не самото моторче...
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Това не е ли прословутата "адаптация" на този двигател?

          Коментар


            #6
            Всичко което казваш важи и за моята кола. Вече съм се отказал да търся проблема щото свикнах. Остана само да сваля компютъра и да му почистя пинчетата, както и да проверя по някакъв начин дали работи коректно датчика на коляновия вал. Я някой да каже нещо за тая "адаптация". По принцип ЕКУ-то само трябва да се адаптира, ама дали е така. За ТПС-а съм сигурен че при смяна се адаптира от самосебе си ЕКУ-то, но моторчето май иска някаква процедура.
            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

            Коментар


              #7
              моята се е даптирала поне 5 пъти вече, защото откачам моторчето да чистя вътре в дупката на дросела- аз лично го адаптирам по следния начин- паля, тръгвам и карам извънградско, защото в града след като изключи смукача така да се каже, почва да гасне. иска 15тина минути каране и после всичко си е адаптирано
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                pakumba написа:
                NqKvo_GaDno написа:
                , а проблема е и при газ и при бензин
                лошо. според мен само и единствено с диагностика може да сполучиш. виж там почисти дросела, тпс също може да е виновник, моторчето вътре, където запушва дупката- не самото моторче...
                Целия дросел го свалях и почистих основно-не е там проблемът.За адаптацията - моторчето съм го сменил преди половин година поне , няма как да не се е адаптирало до сега , поне така си мисля.Според мен остана самото ЕКУ да прави мизерия , но няма от къде да взема един компир да покарам с него малко да видим и с него ли ще е така

                Коментар


                  #9
                  колега,все едно пишеш за моя мотор.утре ще сменям бобината и кабелите.надявам се да е от тях.нищо друго не остана не проверено,свалено изчистено смазано нагласено.
                  ГРИЖА СЕ ЗА ФИАТА

                  Коментар


                    #10
                    Колеги проблема е в симулацията на ламбда сондата. Казвам го от опит. Аз също карам барава 1,6 16в с газова система слагана в Италия, та проблема е в силумацията на лабда сондата. Успех с разрешаването на проблема. Лично аз разрешение намерих (Нов газов инжекцион).

                    Коментар


                      #11
                      nikos1954 написа:
                      колега,все едно пишеш за моя мотор.утре ще сменям бобината и кабелите.надявам се да е от тях.нищо друго не остана не проверено,свалено изчистено смазано нагласено.
                      При мен не се оправи , дано при теб да има положителен ефект !

                      Коментар


                        #12
                        Колега,вземи бодни едно съпротивление при загрял двигател,на мястото на датчика за охлаждащата течност и виж как ще е положението.Ако оборотите ти спрат да се клатят,то търси проблема в този датчик. Съпротивление от порядъка на 6-700 ома мисля,че ще е добре.
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #13
                          колеги толкова много теми за тези обороти на нашите фиати и още проблема не е открит.при моя фиат е същата история,остана да се съмнявам вече само в датчика за охлаждащата течност както каза колегата по-горе.. (за червения датчик мисля че говориш колега,аз в него се съмнявам) .а детонационния датчик и датчик температурата за инжекциона някой може ли да каже къде се намират защото май само тях не съм проверил още + червения датчик на термостата.стъпковият мотор го изключвам по няколко причини:колегите с този проблем ги сменят с нови и проблема остава.другата причина е че моят съм го вадил и давам на контакт и изкл. от контакт,след което се изважда и прибира стеблото му.
                          1.6 16v Abarth

                          Коментар


                            #14
                            xtry написа:
                            колеги толкова много теми за тези обороти на нашите фиати и още проблема не е открит.при моя фиат е същата история,остана да се съмнявам вече само в датчика за охлаждащата течност както каза колегата по-горе.. (за червения датчик мисля че говориш колега,аз в него се съмнявам) .а детонационния датчик и датчик температурата за инжекциона някой може ли да каже къде се намират защото май само тях не съм проверил още + червения датчик на термостата.стъпковият мотор го изключвам по няколко причини:колегите с този проблем ги сменят с нови и проблема остава.другата причина е че моят съм го вадил и давам на контакт и изкл. от контакт,след което се изважда и прибира стеблото му.
                            Май проблема е в марката , аз друг проблем не виждам на този етап :D

                            Коментар


                              #15
                              xtry написа:
                              колеги толкова много теми за тези обороти на нашите фиати и още проблема не е открит.при моя фиат е същата история,остана да се съмнявам вече само в датчика за охлаждащата течност както каза колегата по-горе.. (за червения датчик мисля че говориш колега,аз в него се съмнявам) .а детонационния датчик и датчик температурата за инжекциона някой може ли да каже къде се намират защото май само тях не съм проверил още + червения датчик на термостата.стъпковият мотор го изключвам по няколко причини:колегите с този проблем ги сменят с нови и проблема остава.другата причина е че моят съм го вадил и давам на контакт и изкл. от контакт,след което се изважда и прибира стеблото му.
                              Датчика за охлаждащата течност е син!
                              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                              Коментар

                              Working...
                              X