Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак за празният ход на 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    malinovjr написа:
    Колеги проблема е в симулацията на ламбда сондата. Казвам го от опит. Аз също карам барава 1,6 16в с газова система слагана в Италия, та проблема е в силумацията на лабда сондата. Успех с разрешаването на проблема. Лично аз разрешение намерих (Нов газов инжекцион).
    Да колега , оказа се , че си прав.На контролера имам едно като потенциометърче.Пробвах да го въртя за да видя какво ще се получи и се оказа , че като го завия (на дясно) до край и дори и на бензин не държи обороти.Това е в положение "междинно" , при което пали на бензин и после прехвърля на газ.Завих го в крайно ляво и оборотите на газ и на бензин се стабилизираха.Нямам представа какво прави въпросното потенциометърче , но явно има някаква файда от него :D

    Коментар


      #17
      колега вътре в кутийката ли е това потенциометърче?ще опитам и аз да видя дали изобщо имам такова------сега бях при колата и разглобих черната кутийка но нямаше потенциометър.забелязах обаче че едно кабелче (черно много тънко) се е скъсало точно до спойката.надявам се от него да идват тези ядове,но утре ще разберем като го оправя
      1.6 16v Abarth

      Коментар


        #18
        Да , вътре е , ще се опитам да снимам

        Коментар


          #19
          днес запоих това скъсаното кабелче и за сега впечатленията са положителни но след няколко дена каране вече ще бъда сигурен дали проблема с оборотите е идвал от там .другиа проблем който остана е че като е студена колата и оборотите са много високи докато не почне да загрява-някъде около 1700-1800.дали и синия датчик не е проблемен ?
          1.6 16v Abarth

          Коментар


            #20
            така,оказа се че след като запоих това кабелче имаше някакъв ефект,но оборотите не се оправиха.Вчера бях надигнал капака и си ровичках и изведнъж ми дойде идеята да отворя една букса и да видя дали в нея няма някое нагоряло краче или проблем защото нея никога не съм я пипал.първо зора беше докато разбера как се отваря,но като я отворих вътре беше ..... много боклук сякаш пясък имаше вътре.продухах го (с уста :P ) и затворих буксата без да съм имал някакви надежди да се оправят нещата..но след това като запалих оборотите бяха стабилни но не съм си помислял че е заради това което съм направил,от време на време има и такива случаи от самосебе си карах я тествах я,на студен двг. като я запаля сега държи 1100-1200 об./мин. макс.като загрее колата оборотите също са перфектни.днес ще напръскам въпросната букса със контактен спрей за да е всичко както трябва.мисля че мъките най-накрая изчезнаха но ще видим след още няколко дена за сега всичко е 6 !
            1.6 16v Abarth

            Коментар


              #21
              Коя е тази букса.

              Коментар


                #22
                gituli написа:
                Коя е тази букса.

                Коментар


                  #23
                  утре ще я снимам на светло че сега нищо няма да се види
                  1.6 16v Abarth

                  Коментар


                    #24
                    ето обещаните снимки,тази голямата букса я отворих и продухах и още немога да се нарадвам на оборотите http://prikachi.com/images/285/22832...надявам се и вашите проблеми да идват от нея и да съм Ви помогнал !
                    1.6 16v Abarth

                    Коментар


                      #25
                      xtry написа:
                      ето обещаните снимки,тази голямата букса я отворих и продухах и още немога да се нарадвам на оборотите http://prikachi.com/images/285/22832...надявам се и вашите проблеми да идват от нея и да съм Ви помогнал !
                      Още утре ще я ревизирам Искам да те питам още къде ти се намира изпарителят на газта и колко милиметра ти е смесителната плочка

                      Коментар


                        #26
                        изпарителят ми колега е долу в бронята пред гумата от към шофьорската страна.ако не си ме разбрал ще го снимам и него кофти място щото винаги трябва на канал да си играя с него.а за плочката немога да ти кажа но може да я премеря.вътрешния диаметър ли ти трябва?(дето са многото дупки).и още нещо се чудя-дали тази букса да не я махна и да си запоя направо кабелите?на един комшия с една ланчия подобна букса му беше направила някакъв проблем че неможеше пък да запали и никой майстор не му откри проблема,един жичкаджия за няма и 10 мин. разбра че е от нея и направо я изхвърли и запои кабелчетата.проблем ли ще е и аз да направя така или има лоши последствия някакви ?
                        1.6 16v Abarth

                        Коментар


                          #27
                          Да разбрах те колега къде ти е изпарителят и моят е там и от както е там сега като съм пуснал колата по инерция и като направя рязко ляв завой и малко ми падат оборотите :D При теб има ли го този проблем ? А за плочката - да вътрешният диаметър

                          Коментар


                            #28
                            хаха колега да и при мен го има тва със левия завой,е от както оправих оборотите не съм се сещал да пробвам дали и сега ще е така,при десен завой пък се вдигаха оборотите със 100.следмалко ще сляза до колата да премеря плочката премерих я 34мм. е.добре ли е това ?твоята колко е?
                            1.6 16v Abarth

                            Коментар


                              #29
                              Ми някаде четох , че толкова горе - долу трябва да е После ще премеря моята и ще пиша

                              Коментар


                                #30
                                Колеги, само ще споделя моя опит с оборотите, дано помогна на някой. Имам Fiat Bravo 1,6 16V с газово и емулатор на ламбда сонда. Не ми дръжеше обороти, "клатеше", гаснеше, абе нервеше ме доста, но така и не намерих време за елкон. МПХ се опитах да почистя, но беше капсуловано, made in USA и реших, че е вечно. Зимата разбрах, че от вътрешното радиаторче ми изтича антифриз, ама понеже е голям филм смяната и още не съм го сменил. Обаче след като ми обезвъздушиха системата и наляха повече от литър антифриз се оправиха оборотите. Сега като запаля и понякога държи над 1500 докато загрее, но после няма проблеми. Появи ли се "клатене" или гаснене, просто обезвъздушавам. Лесно е - има две пробки - зад двигателя и на радиатора отляво (погледнато отпред), или просто чрез помпане на ръка на дебелия маркуч отпред, при отоврено казанче разбира се. Вече 2-3 пъти я обезвъздушавам след като започне да прави проблеми и се оправя. Явно като влезе въздух и "бълбука" около някой температурен датчик и бърка комптютъра... Сега дори и разходът ми падна с 1-1,5 л/100.
                                It's not what you drive, it's what drives you.

                                Коментар

                                Working...
                                X