Здравейте.Първо искам да ви поздравя за чудесния форум.Следя го сравнително често и доста пъти ми е бил от полза.Преди няколко месеца си взех Fiat Bravo Trofeo 1.2 от 2001 година.Това е втория ми Фиат и съм адски доволен.Всичко си му беше перфектно до преди два дни.Изведнъж се появи проблем с поддържането на оборотите.Държеше около 600 оборота по инерция или на едно място.Успях да я закарам до сервиза, в който си поддържам колите и днес си го прибрах.В сервиза ми обясниха, че при пускане по инерция стрелката щяла да се задържи над 1000 оборота, но като спра щяла да си падне на около 900.Казах си, че не нещо фатално тъй като и преди държеше в движение на 1050-1100.Оказа съвсем друго положението.В движение като изключа от скорост, оборотите ми се струва,че падат по-бавно от преди и на около 1500 стрелката се застоява около секунда и след това продължава надолу още по-бавно.Иначе на едно място двигателя си работи като часовник на 900 оборота.Звъннах в сервиза и ми обясниха, че наистина било "странно", но тя просто така си работела.Знам за такива проблеми при колите с газ, но аз съм на бензин.Определено двигателя не работи нормално и се чудя какво да правя.Надявам се, че ще можете да ми помогнете.Благодаря предварително Yellow_Flash_Colorz_PDT_19
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при падането на оборотите.
Collapse
X
-
Тъй като нямях възможност да се занимавам с колата, реших да я върна в сервиза.Ще пиша щом ми я върнат.Иначе всичко сочи към проблем с датчиците.Включително има шанс да е от датчика на педала на газта.EX: Fiat Punto MK1 ELX, Fiat Bravo TROFEO, Fiat Punto MK2 ELX
NOW: Alfa Romeo 147 Distinctive
Коментар
-
И аз имах същия проблем гаснеше и почистих в дросела.. от както го ръчках и отварях и при мен на първа като дам газ и след това отпусна педала, двигателя задържа на 1500 2000 оборота няколко секунди и тогава пада. Иначе вече си държи стабилни 900 оборота. Не е болка за умиране.. според мен нещо се учи или не може да се научи и затова така става.
Коментар
-
Ей сега я взех от сервиза.Отново е била закачана на диагностика, гледали са я цялата...и нищо.Била перфектна и така си работила.Колега ivan_cirkov90 благодаря за предложението.Остава да започна да събирам мнения и да търся проблема сам + да намеря някой със същото bravo и просто да сравня работата на двигателя.EX: Fiat Punto MK1 ELX, Fiat Bravo TROFEO, Fiat Punto MK2 ELX
NOW: Alfa Romeo 147 Distinctive
Коментар
-
Колега пробвай да откачисх акумулатора за някой час при мен така се оправиFiat Bravo 1.2 16v
http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html
Коментар
-
Провери първо как e въздушния фиртър и ако е за смяна го смени.Ако проблема още не е решен пробвай това Откачи акомулатора за повече от час - най добре през ноща за да може двигателя да е студен. След това на сутринта закачаш акомулатора и всички консуматори трябва да са изключени (фарове, климатик, - всичко да е изключено). даваш с ключа на контак за 1 мин без да пипаш нищо друго. изключваш от контакт и изчакваш около 1 мин. след това пак даваш контакт, изчакваш да изгаснат лампите на таблото и палиш без да натискаш съдинител и без да подаваш газ и не пипаш пак нищо и оставяш да работи на празен ход (без да подаваш газ) докато загрее и включи вентилатора.Пробвай дано има резултат, при мен помогна.Като направиш процедурата трябва да навъртиш и малко километри (градско и на магистрала) за да се саморегулира ECU-to
Коментар
-
Здравейте.Съжелявам, но нямах възможност известно време да влизам в интернет.Благодаря ви на всички за коментарите по темата.Положението е следното:явно дросела е обучен грешно.решил съм да мина още 50-тина километра за всеки случай, за да видя видя дали всъщност няма да се регулира сам.Ако не стане, явно начина е със свалянето на акумолатора.Въпроса е, че след този така наречене "restart" се появява една информативна грешка...тоест тя не влияе на шофирането, а някой ден на диагностика ще се покаже, но това не ме притесняваEX: Fiat Punto MK1 ELX, Fiat Bravo TROFEO, Fiat Punto MK2 ELX
NOW: Alfa Romeo 147 Distinctive
Коментар
-
Грешката е следната:Компютъра държи клапата с няколко градуса по-отворена.От там идва и задържането на по-високи обороти.Рестартира се 6-пъти в сервиз и отново нищо.Без да правя реклама но поне във ванто трейд успяха да пипнат нещо и сега стрелката пада малко по-бързо от преди, но пак се задържа на 1500-1600 за известно време.Интересно но вчера след като "настъпих" колата и ускорих до към 90, след като я пуснах по инерция стрелката падна веднага на 1100!?EX: Fiat Punto MK1 ELX, Fiat Bravo TROFEO, Fiat Punto MK2 ELX
NOW: Alfa Romeo 147 Distinctive
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар