Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto не пали, странен проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto не пали, странен проблем

    Здравейте, колеги!Имам проблем с Пунто 1.1 моноинжекция, 95 година. Онзи ден при маневриране, зелената светкавица угасва. От тогава проблемът е следния:1. Включваш на контакт, всичко си светва по таблото.2. Пробваш да запалиш - изчезват всички тоци, всичко гасне, стартер не върти, отпред над въздушния филтър под едно черно капаче, едно бяло нещо - вероятно реле, щрака като за световно. След няколко такива опита акумулатора е умрял. Зареждах акумулатора, но проблемът си остава.Случвало ли му се е на някой подобно нещо? Откъде може да идва трагедията, защото 5 човека изказаха 5 различни предположения - от скапан акумулатор до изгорял компютър?Предварително благодаря!

    #2
    здравеи според мен проблема е окислен накраиник на акомулатора може да се установи със сигурност с мултицет дори и от наи евтините измерва се волтажа на акомулатора докато колата е на контакт първо върху полюсите на акомулатора (трябва да е между 12 и13.5 волта) след това се мери върху кабелите и ако има разлика значи проблема е окилен накраиник сваля се почиства се и всичко е ок пп ако волтажа на акомулатора е по нисък наи вероятно проблема е в него
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Или голямо натоварване в стартера/шалтера.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        aкумолаторя може да е скасил клетка!или хлабава враска някаде?
        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

        Коментар


          #5
          Благодаря, колеги! Днес следобяд ще проверя кабелите и тоците, защото дойде и мнение за слаба маса откъм купето, но и акумулатора е старичък, така че може и да е проблема с клетката за която пише punto_gt_turbo. Аз се бях притеснил дали не е нещо много по сериозно.

          Коментар


            #6
            наскоро имах такав проблем...с едно пежо и накрая се оказа скасил акумолатор като го замерих беше на 6волта замери го с мултицет колко волта дава!
            Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
            Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

            Коментар


              #7
              Колеги, благодаря за отговорите. Не съм замервал с мултицета, а взех, че разкачих масата откъм купето - оказа се перфектна. След това направих нещо, което бях правил и в началото, но явно не съм се постарал достатъчно - зачистих мнооооого старателно клемите на акумулатора и неговите изходи, след което стегнах почти до скъсване болтовете на клемите. ...и запали. Явно ще е добре да взема да ги сменя, че нещо не ми изглеждат много читави.Проблема е решен, Пунтото пали, а аз благодаря на отзовалите се за отговорите!

              Коментар

              Working...
              X