Здравейте, колеги!Имам проблем с Пунто 1.1 моноинжекция, 95 година. Онзи ден при маневриране, зелената светкавица угасва. От тогава проблемът е следния:1. Включваш на контакт, всичко си светва по таблото.2. Пробваш да запалиш - изчезват всички тоци, всичко гасне, стартер не върти, отпред над въздушния филтър под едно черно капаче, едно бяло нещо - вероятно реле, щрака като за световно. След няколко такива опита акумулатора е умрял. Зареждах акумулатора, но проблемът си остава.Случвало ли му се е на някой подобно нещо? Откъде може да идва трагедията, защото 5 човека изказаха 5 различни предположения - от скапан акумулатор до изгорял компютър?Предварително благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto не пали, странен проблем
Collapse
X
-
здравеи според мен проблема е окислен накраиник на акомулатора може да се установи със сигурност с мултицет дори и от наи евтините измерва се волтажа на акомулатора докато колата е на контакт първо върху полюсите на акомулатора (трябва да е между 12 и13.5 волта) след това се мери върху кабелите и ако има разлика значи проблема е окилен накраиник сваля се почиства се и всичко е ок пп ако волтажа на акомулатора е по нисък наи вероятно проблема е в него
-
Колеги, благодаря за отговорите. Не съм замервал с мултицета, а взех, че разкачих масата откъм купето - оказа се перфектна. След това направих нещо, което бях правил и в началото, но явно не съм се постарал достатъчно - зачистих мнооооого старателно клемите на акумулатора и неговите изходи, след което стегнах почти до скъсване болтовете на клемите. ...и запали. Явно ще е добре да взема да ги сменя, че нещо не ми изглеждат много читави.Проблема е решен, Пунтото пали, а аз благодаря на отзовалите се за отговорите!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар