Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto GT - проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ми може би гори малко повече , но наистина за момента ще я карам така ... към края на лятото съм замислил една широколентова сонда, която да симулира и работата на стоковата, че 180лв за сонда сега не ми се дават проблема е че проблема се засилва ... преди го правеше много рядко, а сега започва всеки път като излезна от града да го прави ... но ще видим какво ще се окаже ... основно го прави като качва баир с малка скорост ... явно трябва да я карам със всичката газ
    ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
    [[ ]== //// ==[ ]] It
    |\-----------------/| Again
    |_|'-------------'|_| Tomorrow
    Подпис по правилата!

    Коментар


      #17
      tukbata написа:
      ми може би гори малко повече , но наистина за момента ще я карам така ... към края на лятото съм замислил една широколентова сонда, която да симулира и работата на стоковата, че 180лв за сонда сега не ми се дават проблема е че проблема се засилва ... преди го правеше много рядко, а сега започва всеки път като излезна от града да го прави ... но ще видим какво ще се окаже ... основно го прави като качва баир с малка скорост ... явно трябва да я карам със всичката газ
      Широколентовата няма да опрай положението поне аз не се сещам освен ако нещо не се измисли от аналоговия и изход по някакъв начин май ще се инвестира в сонда
      Power Under Pressure

      Коментар


        #18
        днес и аз си направих блинк тест и ми излезна сащата грешка 1256- RPM sensor и на мен чека ми свети като карам бавно или като е студена.после като и дам пълна газ се оправя!!!сменил сам ламбдата преди месец със NGK сега го прави пак но по рядко и само като излезна извън града,но имам проблем със дюзите!
        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

        Коментар


          #19
          punto_gt_turbo написа:
          днес и аз си направих блинк тест и ми излезна сащата грешка 1256- RPM sensor и на мен чека ми свети като карам бавно или като е студена.после като и дам пълна газ се оправя!!!сменил сам ламбдата преди месец със NGK сега го прави пак но по рядко и само като излезна извън града,но имам проблем със дюзите!
          нали ви казах на блинк теста да не вервате
          Power Under Pressure

          Коментар


            #20
            ами тогава нещо бърка смесите колата можеби за момент!
            Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
            Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

            Коментар


              #21
              ще видим ... за сега ще я карам така... пък ако продължи да се задълбочава проблема ще му търся решението ... че ще се инвестира в сонда това е ясно, но предпочитам да правя веднъж инвестицията
              ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
              [[ ]== //// ==[ ]] It
              |\-----------------/| Again
              |_|'-------------'|_| Tomorrow
              Подпис по правилата!

              Коментар


                #22
                пиши ако си открил проблема колега
                Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                Коментар


                  #23
                  разбира се нали за това е форума
                  ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
                  [[ ]== //// ==[ ]] It
                  |\-----------------/| Again
                  |_|'-------------'|_| Tomorrow
                  Подпис по правилата!

                  Коментар


                    #24
                    без ламбда няма да мине ако милиш да позваш оригиналната електроника ако не те бърка я изчакай съвсем да замине но не си взимай и втора ръка - то е като накладки втора ръкаа смесите не се бъркат просто излиза от таблицата и за това светка чека - демек не успява да регулира тайминга на инжекторите
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #25
                      ми да мисля да си ползвам стоковата електроника и знам, че няма да мине без нова сонда ако е в нея проблема ... колата сега не е карам много и наистина мисля докато върви да си я карам с тази ... пък за сонда втора рака да не става и дума ... това ми е ясно ... както писах горе не ми се дават пари два пъти... Орлине ти с каква програма правиш диагностика с VISA или ?
                      ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
                      [[ ]== //// ==[ ]] It
                      |\-----------------/| Again
                      |_|'-------------'|_| Tomorrow
                      Подпис по правилата!

                      Коментар


                        #26
                        tukbata написа:
                        ми да мисля да си ползвам стоковата електроника и знам, че няма да мине без нова сонда ако е в нея проблема ... колата сега не е карам много и наистина мисля докато върви да си я карам с тази ... пък за сонда втора рака да не става и дума ... това ми е ясно ... както писах горе не ми се дават пари два пъти... Орлине ти с каква програма правиш диагностика с VISA или ?
                        с виза си правя диагностиките и съм супер доволен , иначе мисля да инвестирам в един фаст бокс след време
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #27
                          колеги и аз имам същия проблем съчетан със бобинен блок и ..., колата беше пълния мъртвец тръгваш да я вкарваш в бууста и забива на 3500 оборота изключва и забива носа.., оказа че идва прекалено много ток в бобината и рестартира компютара и от там всичко останало по веригата..., сменихме я с нова и ся като че темата и аз имам същия проблем май сондата се лигави нещо .., и свети лампата на инжекциона по някога .., а колеги искам да ви питам имам следни проблем колата качва по бавно оборотите от обикновенно и примерно като и подам рязко газ от 1000 оборота и се получава ДЕТОНАЦИЯ в дебитомера гърми (пука) побърква се а като подам плавно газ пак някак си мудно се вдигат тия обороти н няма толкова детонации а като позагрее и се оправя .. ? това според вас на какво може да се дължи ? ламбда ? да бърка смесите .. ?
                          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                          Коментар


                            #28
                            кабели или свещи!центровка!забушени инжектори!както и дебитомер!или може пренудително да взима въздух от някаде погледни си маркуча на дебитомера!и други диагнози има,но тея са най срещатаните!
                            Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                            Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                            Коментар


                              #29
                              s00rry написа:
                              колеги и аз имам същия проблем съчетан със бобинен блок и ..., колата беше пълния мъртвец тръгваш да я вкарваш в бууста и забива на 3500 оборота изключва и забива носа.., оказа че идва прекалено много ток в бобината и рестартира компютара и от там всичко останало по веригата..., сменихме я с нова и ся като че темата и аз имам същия проблем май сондата се лигави нещо .., и свети лампата на инжекциона по някога .., а колеги искам да ви питам имам следни проблем колата качва по бавно оборотите от обикновенно и примерно като и подам рязко газ от 1000 оборота и се получава ДЕТОНАЦИЯ в дебитомера гърми (пука) побърква се а като подам плавно газ пак някак си мудно се вдигат тия обороти н няма толкова детонации а като позагрее и се оправя .. ? това според вас на какво може да се дължи ? ламбда ? да бърка смесите .. ?
                              май дебитомера е дал фира
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #30
                                WhitePower написа:
                                s00rry написа:
                                колеги и аз имам същия проблем съчетан със бобинен блок и ..., колата беше пълния мъртвец тръгваш да я вкарваш в бууста и забива на 3500 оборота изключва и забива носа.., оказа че идва прекалено много ток в бобината и рестартира компютара и от там всичко останало по веригата..., сменихме я с нова и ся като че темата и аз имам същия проблем май сондата се лигави нещо .., и свети лампата на инжекциона по някога .., а колеги искам да ви питам имам следни проблем колата качва по бавно оборотите от обикновенно и примерно като и подам рязко газ от 1000 оборота и се получава ДЕТОНАЦИЯ в дебитомера гърми (пука) побърква се а като подам плавно газ пак някак си мудно се вдигат тия обороти н няма толкова детонации а като позагрее и се оправя .. ? това според вас на какво може да се дължи ? ламбда ? да бърка смесите .. ?
                                май дебитомера е дал фира
                                на диагностиката показваше 320 кг .. ? ? това беше максимума който достигна , п.с аз съм момчето дето ти званя няколко пъти за гт - то и накрая се оказа от бобината.., благодаря за всичките съвети , като намина през софия задължително ще се видим ! поздрави
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X