колеги и аз имам същия проблем съчетан със бобинен блок и ..., колата беше пълния мъртвец тръгваш да я вкарваш в бууста и забива на 3500 оборота изключва и забива носа.., оказа че идва прекалено много ток в бобината и рестартира компютара и от там всичко останало по веригата..., сменихме я с нова и ся като че темата и аз имам същия проблем май сондата се лигави нещо .., и свети лампата на инжекциона по някога .., а колеги искам да ви питам имам следни проблем колата качва по бавно оборотите от обикновенно и примерно като и подам рязко газ от 1000 оборота и се получава ДЕТОНАЦИЯ в дебитомера гърми (пука) побърква се а като подам плавно газ пак някак си мудно се вдигат тия обороти н няма толкова детонации а като позагрее и се оправя .. ? това според вас на какво може да се дължи ? ламбда ? да бърка смесите .. ?
май дебитомера е дал фира
на диагностиката показваше 320 кг .. ? ? това беше максимума който достигна , п.с аз съм момчето дето ти званя няколко пъти за гт - то и накрая се оказа от бобината.., благодаря за всичките съвети , като намина през софия задължително ще се видим ! поздрави
аа сетих се , дето като на бустеше и забиваше нос )аз прочетох че след смяна на бобуната пак си е ебало мамата ма явно не съм дочел
ха сега да раздвижа малко темичката... та така бях малко повече от един месец на софия по работа и колата беше затворена в гараж и не се караше... като се върнах преди две седмици на първото ми изкарване имаше среща от 3 вид с един елен и резултата беше - предно стъкло, странично огледало, калник и информационно табло (страничното ми стъкло беше отворено и като ми се счупи огледалото стъклото му се заби в уредите ми ) то животното видя че ще се срещнем и реши да ме прескача ама го засякох с предно стъкло ... та смених нещата освен калника който малко го поизправих и за сега ще кара така ... между временно се захванах да си направя схемата за връзка с VISA-та и да намеря един стар комп за в гаража ... та платката я направих и намерих един IBM с два RS232 е верно на 400MHz ама е идеален за целта вчера направих тест на параметрите и резултата е следния:нямаше записана грешка в ECU-то!!!на празен ход - 860 RPMнапрежението на ламдата варира постоянно от - 0,3 до 0,6V като точно след палени дигна 0,8V и основно се държи близко до 0,35-0,45vпоказанията на дебитомера варират - 8,8 - 10 m^3/hкажете какво да гледам и какви трябва да са показанията ...това са показания на загряла кола - температура 90-92 градуса
~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow Подпис по правилата!
ми зависи с какъв софтуер си по колата и от там показанията ще са рализчни , като за начало входящия ми се вижда доста малко (показанията на дебитомера варират - 8,8 - 10 m^3/h )
ми не знам с какъв софт е ... ще погледна и ще пиша ... иначе колата е ГТ1 - ЕCU ... 099 и предполагам че си е със стоковия софт ... но никога не се знае какви трябва да са горе долу показанията на дебитомера на празен ход ???
~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow Подпис по правилата!
ми не знам с какъв софт е ... ще погледна и ще пиша ... иначе колата е ГТ1 - ЕCU ... 099 и предполагам че си е със стоковия софт ... но никога не се знае какви трябва да са горе долу показанията на дебитомера на празен ход ???
Коментар