ми може би гори малко повече , но наистина за момента ще я карам така ... към края на лятото съм замислил една широколентова сонда, която да симулира и работата на стоковата, че 180лв за сонда сега не ми се дават проблема е че проблема се засилва ... преди го правеше много рядко, а сега започва всеки път като излезна от града да го прави ... но ще видим какво ще се окаже ... основно го прави като качва баир с малка скорост ... явно трябва да я карам със всичката газ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto GT - проблем
Collapse
X
-
tukbata написа:ми може би гори малко повече , но наистина за момента ще я карам така ... към края на лятото съм замислил една широколентова сонда, която да симулира и работата на стоковата, че 180лв за сонда сега не ми се дават проблема е че проблема се засилва ... преди го правеше много рядко, а сега започва всеки път като излезна от града да го прави ... но ще видим какво ще се окаже ... основно го прави като качва баир с малка скорост ... явно трябва да я карам със всичката газPower Under Pressure
Коментар
-
днес и аз си направих блинк тест и ми излезна сащата грешка 1256- RPM sensor и на мен чека ми свети като карам бавно или като е студена.после като и дам пълна газ се оправя!!!сменил сам ламбдата преди месец със NGK сега го прави пак но по рядко и само като излезна извън града,но имам проблем със дюзите!Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
punto_gt_turbo написа:днес и аз си направих блинк тест и ми излезна сащата грешка 1256- RPM sensor и на мен чека ми свети като карам бавно или като е студена.после като и дам пълна газ се оправя!!!сменил сам ламбдата преди месец със NGK сега го прави пак но по рядко и само като излезна извън града,но имам проблем със дюзите!Power Under Pressure
Коментар
-
ще видим ... за сега ще я карам така... пък ако продължи да се задълбочава проблема ще му търся решението ... че ще се инвестира в сонда това е ясно, но предпочитам да правя веднъж инвестицията~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
-
без ламбда няма да мине ако милиш да позваш оригиналната електроника ако не те бърка я изчакай съвсем да замине но не си взимай и втора ръка - то е като накладки втора ръкаа смесите не се бъркат просто излиза от таблицата и за това светка чека - демек не успява да регулира тайминга на инжекторитеPower Under Pressure
Коментар
-
ми да мисля да си ползвам стоковата електроника и знам, че няма да мине без нова сонда ако е в нея проблема ... колата сега не е карам много и наистина мисля докато върви да си я карам с тази ... пък за сонда втора рака да не става и дума ... това ми е ясно ... както писах горе не ми се дават пари два пъти... Орлине ти с каква програма правиш диагностика с VISA или ?~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
-
tukbata написа:ми да мисля да си ползвам стоковата електроника и знам, че няма да мине без нова сонда ако е в нея проблема ... колата сега не е карам много и наистина мисля докато върви да си я карам с тази ... пък за сонда втора рака да не става и дума ... това ми е ясно ... както писах горе не ми се дават пари два пъти... Орлине ти с каква програма правиш диагностика с VISA или ?Power Under Pressure
Коментар
-
колеги и аз имам същия проблем съчетан със бобинен блок и ..., колата беше пълния мъртвец тръгваш да я вкарваш в бууста и забива на 3500 оборота изключва и забива носа.., оказа че идва прекалено много ток в бобината и рестартира компютара и от там всичко останало по веригата..., сменихме я с нова и ся като че темата и аз имам същия проблем май сондата се лигави нещо .., и свети лампата на инжекциона по някога .., а колеги искам да ви питам имам следни проблем колата качва по бавно оборотите от обикновенно и примерно като и подам рязко газ от 1000 оборота и се получава ДЕТОНАЦИЯ в дебитомера гърми (пука) побърква се а като подам плавно газ пак някак си мудно се вдигат тия обороти н няма толкова детонации а като позагрее и се оправя .. ? това според вас на какво може да се дължи ? ламбда ? да бърка смесите .. ?ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
s00rry написа:колеги и аз имам същия проблем съчетан със бобинен блок и ..., колата беше пълния мъртвец тръгваш да я вкарваш в бууста и забива на 3500 оборота изключва и забива носа.., оказа че идва прекалено много ток в бобината и рестартира компютара и от там всичко останало по веригата..., сменихме я с нова и ся като че темата и аз имам същия проблем май сондата се лигави нещо .., и свети лампата на инжекциона по някога .., а колеги искам да ви питам имам следни проблем колата качва по бавно оборотите от обикновенно и примерно като и подам рязко газ от 1000 оборота и се получава ДЕТОНАЦИЯ в дебитомера гърми (пука) побърква се а като подам плавно газ пак някак си мудно се вдигат тия обороти н няма толкова детонации а като позагрее и се оправя .. ? това според вас на какво може да се дължи ? ламбда ? да бърка смесите .. ?Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:s00rry написа:колеги и аз имам същия проблем съчетан със бобинен блок и ..., колата беше пълния мъртвец тръгваш да я вкарваш в бууста и забива на 3500 оборота изключва и забива носа.., оказа че идва прекалено много ток в бобината и рестартира компютара и от там всичко останало по веригата..., сменихме я с нова и ся като че темата и аз имам същия проблем май сондата се лигави нещо .., и свети лампата на инжекциона по някога .., а колеги искам да ви питам имам следни проблем колата качва по бавно оборотите от обикновенно и примерно като и подам рязко газ от 1000 оборота и се получава ДЕТОНАЦИЯ в дебитомера гърми (пука) побърква се а като подам плавно газ пак някак си мудно се вдигат тия обороти н няма толкова детонации а като позагрее и се оправя .. ? това според вас на какво може да се дължи ? ламбда ? да бърка смесите .. ?ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар