колеги, известно време се получава един проблем.... преди много рядко сега доста често...като запаля колата (пали лесно без проблем) и почна да я карам след няколко километра ми светка инжектора на таблото... забелязах, че това се получава само когато я карам леко с обороти около 1700-1900 след като светне мина на по ниска предавка и натисна малко газта стигна 3500 оборота и нагоре и лампата угасва. След което като започна пак да я карам леко светка отново и така се повтаря докато колата не загрее хубаво при което инжектора спира да свети както и да я карам.Свещите са сменяни преди по малко от 1000км с иридиеви на NGK - BCPR6EIXколата си е със стандартния сетъп...Като направих блинк теста ми излезе 1256 - RPM sensor въпроса ми дали може наистина да е от този сензор или причината да е някъде на друго място .... ??? в ламда сонда примерно или нещо такова...и може ли този сензор да се мери дали дали е здрав или не може .... мерси предварително ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto GT - проблем
Collapse
X
-
Този сензор за обороти според Аутодата трябва да дава между 1 и 2 краче съпротивление в рамките на от 600 до 1100 ома и разстоянието между датчика и шайбата на вала да е от 0,5 до 1,5 мм. Това са като тестови процедури за тоя сензор.Принципно блинк тест-а според мен, понякога дава кодове дето не са много верни и е по-добре колата да се закачи в някой сервиз. Когато ти светне лампата за моторна електроника, колата прекъсва ли за момент (прекъсва запалването)?Провери си датчика за обороти и ако имаш възможност си провери и фазовия сензор-това е датчика, който се намира до бобината (един с прозорче на него и въртяща се шайба) дали съвпадат белега на шайбата и белега на прозорчето, но трябва при тази проверка и коляновия вал да е на белег и разпределителния също, т.е. двата вала на белези и да провериш дали тогава съвпадат белезите на фазовия сензор.Успех!
-
да ще проверя датчика и дали ремъка е зацепен правилно, но съм го проверявал преди и беше както трябва и ако не е прескочил сега няма какво да му е не колата не прекъсва ...~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
-
така сега проверих отново ремъка и всичко е както трябва и трите белега съвпадат ... измерих и съпротивлението на датчика и е около 900 ома и на 1мм разстояние така че и там всичко изглежда да е ОК... малко оставам в задънена улица пък тук не знам някой да прави диагностика (аз съм от Ловеч)... помагайте !!!punto_gt_turbo написа:извинявай колега само да попитам как се прави БЛИНК ТЕСТ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
-
dudulia написа:tukbata написа:blow off- а е добре ... и аз се съмнявах от ламдата ама с тоя блинк тест се обърках ... как ли мога да разбера дали е от нея със сигурност ???Power Under Pressure
Коментар
-
Напрежението от ламбда-та трябва да е променящо се от 0 до 1В (според аутодата от 0,2 до 0,8В).Най-добре колега, отиди на сервиз, да ти закачат колата и да видят хубаво и сонда и дебитомер и температура на вода и т.н.-не може в целия Ловеч да нямате един сервиз с диагностично оборудване Хубаво е и да пробвате колата закачена и когато ти светва лампата.Мойто лично мнение е, че проблема не ти е в ламбда сондата.
Коментар
-
biser_as написа:Напрежението от ламбда-та трябва да е променящо се от 0 до 1В (според аутодата от 0,2 до 0,8В).Най-добре колега, отиди на сервиз, да ти закачат колата и да видят хубаво и сонда и дебитомер и температура на вода и т.н.-не може в целия Ловеч да нямате един сервиз с диагностично оборудване Хубаво е и да пробвате колата закачена и когато ти светва лампата.Мойто лично мнение е, че проблема не ти е в ламбда сондата.~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
-
С VAGCom поне до колкото аз знам няма вариант за диагностика (пунто ГТ не е OBD).С Виза става, но ти трябва компютър с 2 ком порт-а, а за да я пробваш в движение ще ти трябва лаптоп с 2 ком порт-а, което е тегава работа за намиране (има мисля и вариант с PCMCIA карта към 2 ком порта, но аз лично не съм пробвал дали работи).По принцип ГТ съм закачал и с Виза и в сервиз с MODIS.Дано някой от колегите в твоя район знае и те насочи към подходящ сервиз.
Коментар
-
поразпитах колеги малко и ми казаха, че в Ловеч имало един в някакъв гараж ама да не съм ходил при него ... иначе в Плевен има сервиз на BOSCH и там правели диагностика...~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
-
tukbata написа:поразпитах колеги малко и ми казаха, че в Ловеч имало един в някакъв гараж ама да не съм ходил при него ... иначе в Плевен има сервиз на BOSCH и там правели диагностика...Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар