Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto GT - проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto GT - проблем

    колеги, известно време се получава един проблем.... преди много рядко сега доста често...като запаля колата (пали лесно без проблем) и почна да я карам след няколко километра ми светка инжектора на таблото... забелязах, че това се получава само когато я карам леко с обороти около 1700-1900 след като светне мина на по ниска предавка и натисна малко газта стигна 3500 оборота и нагоре и лампата угасва. След което като започна пак да я карам леко светка отново и така се повтаря докато колата не загрее хубаво при което инжектора спира да свети както и да я карам.Свещите са сменяни преди по малко от 1000км с иридиеви на NGK - BCPR6EIXколата си е със стандартния сетъп...Като направих блинк теста ми излезе 1256 - RPM sensor въпроса ми дали може наистина да е от този сензор или причината да е някъде на друго място .... ??? в ламда сонда примерно или нещо такова...и може ли този сензор да се мери дали дали е здрав или не може .... мерси предварително ...
    ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
    [[ ]== //// ==[ ]] It
    |\-----------------/| Again
    |_|'-------------'|_| Tomorrow
    Подпис по правилата!

    #2
    Този сензор за обороти според Аутодата трябва да дава между 1 и 2 краче съпротивление в рамките на от 600 до 1100 ома и разстоянието между датчика и шайбата на вала да е от 0,5 до 1,5 мм. Това са като тестови процедури за тоя сензор.Принципно блинк тест-а според мен, понякога дава кодове дето не са много верни и е по-добре колата да се закачи в някой сервиз. Когато ти светне лампата за моторна електроника, колата прекъсва ли за момент (прекъсва запалването)?Провери си датчика за обороти и ако имаш възможност си провери и фазовия сензор-това е датчика, който се намира до бобината (един с прозорче на него и въртяща се шайба) дали съвпадат белега на шайбата и белега на прозорчето, но трябва при тази проверка и коляновия вал да е на белег и разпределителния също, т.е. двата вала на белези и да провериш дали тогава съвпадат белезите на фазовия сензор.Успех!

    Коментар


      #3
      да ще проверя датчика и дали ремъка е зацепен правилно, но съм го проверявал преди и беше както трябва и ако не е прескочил сега няма какво да му е не колата не прекъсва ...
      ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
      [[ ]== //// ==[ ]] It
      |\-----------------/| Again
      |_|'-------------'|_| Tomorrow
      Подпис по правилата!

      Коментар


        #4
        извинявай колега само да попитам как се прави БЛИНК ТЕСТ
        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

        Коментар


          #5
          така сега проверих отново ремъка и всичко е както трябва и трите белега съвпадат ... измерих и съпротивлението на датчика и е около 900 ома и на 1мм разстояние така че и там всичко изглежда да е ОК... малко оставам в задънена улица пък тук не знам някой да прави диагностика (аз съм от Ловеч)... помагайте !!!
          punto_gt_turbo написа:
          извинявай колега само да попитам как се прави БЛИНК ТЕСТ
          колега, такива работи се питат или на лично или в отделна тема, няма нужда да ми спамиш моята...ето тук можеш да прочетеш как се прави: http://www.puntosports.co.uk/forums/...ad.php?t=31927
          ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
          [[ ]== //// ==[ ]] It
          |\-----------------/| Again
          |_|'-------------'|_| Tomorrow
          Подпис по правилата!

          Коментар


            #6
            ламбдата сигурно е заминала или другия проблем е блоу-оффа да е преебан така че дебитомера да се ошашква ама според мене ламбдата е заминалана блинк теста грам не му вярвайте щото вади такива глупости че ще смениш всичко преди да отриеш реалния проблем
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              blow off- а е добре ... и аз се съмнявах от ламдата ама с тоя блинк тест се обърках ... как ли мога да разбера дали е от нея със сигурност ???
              ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
              [[ ]== //// ==[ ]] It
              |\-----------------/| Again
              |_|'-------------'|_| Tomorrow
              Подпис по правилата!

              Коментар


                #8
                tukbata написа:
                blow off- а е добре ... и аз се съмнявах от ламдата ама с тоя блинк тест се обърках ... как ли мога да разбера дали е от нея със сигурност ???
                Откачи я и виж как ще е положението.
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  dudulia написа:
                  tukbata написа:
                  blow off- а е добре ... и аз се съмнявах от ламдата ама с тоя блинк тест се обърках ... как ли мога да разбера дали е от нея със сигурност ???
                  Откачи я и виж как ще е положението.
                  и като я откачи чека ще светне постояяно и пак нищо нема д аразбере мултицета и на сивия и черния мериш как променя напрежението мился че беше от 0 -5 v ili 0 -500мvна диагностиката се вижда най добре колко е зле
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    Напрежението от ламбда-та трябва да е променящо се от 0 до 1В (според аутодата от 0,2 до 0,8В).Най-добре колега, отиди на сервиз, да ти закачат колата и да видят хубаво и сонда и дебитомер и температура на вода и т.н.-не може в целия Ловеч да нямате един сервиз с диагностично оборудване Хубаво е и да пробвате колата закачена и когато ти светва лампата.Мойто лично мнение е, че проблема не ти е в ламбда сондата.

                    Коментар


                      #11
                      пак ще се намеся,но сам го имал тоя проблем..и ми излезе термостат с температурен дачик
                      Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                      Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                      Коментар


                        #12
                        biser_as написа:
                        Напрежението от ламбда-та трябва да е променящо се от 0 до 1В (според аутодата от 0,2 до 0,8В).Най-добре колега, отиди на сервиз, да ти закачат колата и да видят хубаво и сонда и дебитомер и температура на вода и т.н.-не може в целия Ловеч да нямате един сервиз с диагностично оборудване Хубаво е и да пробвате колата закачена и когато ти светва лампата.Мойто лично мнение е, че проблема не ти е в ламбда сондата.
                        колега, ми няма , или ако има аз не знам ... знам че най-близкото място където има е в плевен ... та така и така сме подхванали темата ... диагностика на пунтото с визата ли се прави ??? направо да търся вариант да си намеря сам адаптор или ако става с VAGCom да търся него ... ще се радвам за малко яснота по въпроса
                        ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
                        [[ ]== //// ==[ ]] It
                        |\-----------------/| Again
                        |_|'-------------'|_| Tomorrow
                        Подпис по правилата!

                        Коментар


                          #13
                          С VAGCom поне до колкото аз знам няма вариант за диагностика (пунто ГТ не е OBD).С Виза става, но ти трябва компютър с 2 ком порт-а, а за да я пробваш в движение ще ти трябва лаптоп с 2 ком порт-а, което е тегава работа за намиране (има мисля и вариант с PCMCIA карта към 2 ком порта, но аз лично не съм пробвал дали работи).По принцип ГТ съм закачал и с Виза и в сервиз с MODIS.Дано някой от колегите в твоя район знае и те насочи към подходящ сервиз.

                          Коментар


                            #14
                            поразпитах колеги малко и ми казаха, че в Ловеч имало един в някакъв гараж ама да не съм ходил при него ... иначе в Плевен има сервиз на BOSCH и там правели диагностика...
                            ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
                            [[ ]== //// ==[ ]] It
                            |\-----------------/| Again
                            |_|'-------------'|_| Tomorrow
                            Подпис по правилата!

                            Коментар


                              #15
                              tukbata написа:
                              поразпитах колеги малко и ми казаха, че в Ловеч имало един в някакъв гараж ама да не съм ходил при него ... иначе в Плевен има сервиз на BOSCH и там правели диагностика...
                              има ли проблем с вървенето на колата ???ако за момента няма и смесите са в час и не ти харчи много си я карай така , тоя комп принципно чека му светка и от най малката бъгня която не еразбрал ако ти праи този проблем само студена значи е лабдата виш дали имаш 12 волта на подгряването и на бегачковоо бунто свтка за малко като е студена и после угасва и е от ламбдата щото не може да регулира 315 ките и много бензинец и идва
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X