Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик на ХОЛ - Уно турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Датчик на ХОЛ - Уно турбо

    Колеги каде се намира този датчик ?! Колата е Уно Турбо 94год. , нямам тоци нито на свещите, нито на бензиновата помпа и си мисля, че белята е от този датчик.

    #2
    Защо не изтеглиш Хайнеса за Уно?Там има и снимки и схеми за Уно турбо.Виж си релетата които са закачени до дебитомера,а датчиците са два - на шайбата и на маховика.
    Fiat Punto 1.1 6Speed

    Коментар


      #3
      За съжаление незнам каде е и дебитомера, а на шайбата не видях никакъв датчик

      Коментар


        #4
        Ето на
        Прикачени файлове
        Fiat Punto 1.1 6Speed

        Коментар


          #5
          колега бензиновата помпа на бравата няма нищо общо с датчика на уното едва ли е по сложно направено от бравата моят съвет търси изгорял бушон или нещо такова защото ако беше датчик поне бензиновата помпа щеше да тръгва
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #6
            beast31 страхотен си човече, много ми помогна :D . А може ли да ми кажеш как или какво се проверява на релетата ?

            Коментар


              #7
              И такааа Днес огледах въпросните релета (на запалителната система и бенз помпа) и като човек който нищо не разбира от тези неща установих следното : 1. И към двете релета има постоянен + и - , което мен ме озадачава (няма значение дали колата е на контакт или не) 2. Като подам + и - директно към релето на запалит с-ма то изчатква, а това на бенз помпа не прави така 3. Като наисна на ръка пластината на релето на бенз помпа тя започва да върти и като извадя маркуча на бензина (след регулатора) си хвърля бензин яката 4. Като натисна на ръка пластината на релето на запалит с-ма не се чува нищо, а преди когато колата си работеше като подам контакт и се чуваше един звук "зуууутт" който си мисля, че трябва да се чуе след като сработи въпросното реле 5. Релето на запалит с-ма е от украйна Моля за вашите мнения !!!

              Коментар


                #8
                така както го обясняваш ми изглежда че релето на бензиновата помпа не е в час но я пусни снимки да видим коя пластина на релето на бензиновата помпа натискаш и как че да не стане някоя грешка:D
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #9
                  :D Ентусиаст си !!! Браво!Ето ти схемата на 1.4 турбо,това което си чувал е завъртането на помпата.Релето на помпата захранва и инжекторите - няма помпа,няма и впръскване.Пробвай с друго реле ако имаш
                  Прикачени файлове
                  Fiat Punto 1.1 6Speed

                  Коментар


                    #10
                    И така пийпали :D колата вече е в сервиз, утре ще мине диагностика, оправяме тоците, следва настройка на смесите, и се надявам, че след 2-3 дни Уното ще си съска по правите улици на Стара Загора ... и ще НАКАЗВАААА И ако това стане обещавам да направя тема на цялата история на тази количка (от както е в мен), а тя е много драматична повярваите ! Само да кажа, че колата е с по големи инжектори и бенз помпа и ще се кара на 1бар СТИСКАЙТЕ ПАЛЦИ !!! :D

                    Коментар

                    Working...
                    X