Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уест Гейт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Уест Гейт

    Надувам въздух през гейта да вида дали работи..и изтърва някаде зад него,но и не мърда оста...според вас заминал ли си е? Пунто гт завоцка турбина
    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

    #2
    Гейта или блоу-оффа?
    Fiat Punto 1.1 6Speed

    Коментар


      #3
      кола

      Я колеги пишете на по разбираем Български че не всеики разбира за какво кава въпрос
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        beast31 написа:
        Гейта или блоу-оффа?
        Гейта
        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

        Коментар


          #5
          Това дето си го надувал, доколкото аз знам не е нито гейт, нито блоу офф, а се нарича актуатор (чрез него се управлява гейт-а) По-принцип ако го надуваш (с компресор, не с уста :D, щото пружината вътре си е якичка ) трябва оста да се мести, ако не мърда и изпуска от някъде, начи е повреден (скъсана му е мембраната примерно) и трябва да се смени.Какви проблеми ти е правила колата, тта тестваш актуатора?

          Коментар


            #6
            biser_as написа:
            Това дето си го надувал, доколкото аз знам не е нито гейт, нито блоу офф, а се нарича актуатор (чрез него се управлява гейт-а) По-принцип ако го надуваш (с компресор, не с уста :D, щото пружината вътре си е якичка ) трябва оста да се мести, ако не мърда и изпуска от някъде, начи е повреден (скъсана му е мембраната примерно) и трябва да се смени.Какви проблеми ти е правила колата, тта тестваш актуатора?
            надувам с компресор маркуча който идва от гейта...и мърда оста но и същотото време и гейта изпуска отнякаде..???
            Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
            Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              Я колеги пишете на по разбираем Български че не всеики разбира за какво кава въпрос
              колега кое неразбра???
              Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
              Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

              Коментар


                #8
                аз нищо не разбрах, но карай
                F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                Коментар


                  #9
                  punto_gt_turbo написа:
                  biser_as написа:
                  Това дето си го надувал, доколкото аз знам не е нито гейт, нито блоу офф, а се нарича актуатор (чрез него се управлява гейт-а) По-принцип ако го надуваш (с компресор, не с уста :D, щото пружината вътре си е якичка ) трябва оста да се мести, ако не мърда и изпуска от някъде, начи е повреден (скъсана му е мембраната примерно) и трябва да се смени.Какви проблеми ти е правила колата, тта тестваш актуатора?
                  надувам с компресор маркуча който идва от гейта...и мърда оста но и същотото време и гейта изпуска отнякаде..???
                  Значи както е казал колегата,вероятно е заминала мембраната и актуатора трябва да се смени. Към колегата който ни призова да пишеме на български - И ние не ти разбираме писането,но не ти правим забележки.Като не разбираш от нещо - не чети и не пиши в темата.
                  Fiat Punto 1.1 6Speed

                  Коментар


                    #10
                    Кола

                    Тук е написано и се разбира за какво става въпрос http://www.diesel-club.com/forum/vie...107605&start=0
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Ахам,по нагоре се разбрахме с колегите,че става въпрос за актуатор,на който не му е ясно да попрочете и после да прави забележки.Мисълта ми е,че на който му е минало турбо през ръцете веднага разбира за какво става на въпрос,макар и с леки доуточнения,а не спами излишно в темата.
                      Fiat Punto 1.1 6Speed

                      Коментар


                        #12
                        Re: Кола

                        kluchar написа:
                        Тук е написано по грамотно и се разбира за какво става въпрос http://www.diesel-club.com/forum/vie...107605&start=0
                        всички те знаем че на теория ги можеш нещата,ама практиката ти куца,не един колега се е оплаквал от услугите ти като ключар.извинявам се за спама,относно актуатора имам мога да ти помогна с това.пиши на лични да се разберем
                        Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                        Коментар


                          #13
                          последн клапана който отваря турбината се казва актуатор така разбирам!ако е така да си задам пак въпроса,можели актуатора да изтърва въздух защотото му пуснах въздух със компресор на 4ри бара и съска т някаде до турбината!
                          Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                          Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                          Коментар


                            #14
                            :D Последно пич, клапата (която при турбото на пунто ГТ е вградена в топлата част) се нарича wastegate (вътрешен в твоя случай), а туй нещо дет го надуваш с компресора се нарича актуатор, който е механичен елемент (с доста просто устройство-има пружина, мембрана и лостче) и чрез него се отваря и затваря wastegate. При пунто ГТ управлението на гейта (чрез актуатора) се извършва от ЕКУ-то на колата посредством електрически соленоиден клапан.Надявам се, сега ти е станало по-ясно Сега относно питането ти:1. Има ли некви проблеми с колата, та си тръгнал си надуваш актуатора или просто ей така от любопитство?2. Турбото си е монтирано на колата и си пробваш или е свалено? Ако е на колата трудно можеш поне според мен (имайки в предвид на кво ’удобно’ място е сложено :D ) да прецениш дали достатъчно се отваря гейт-а и дали ти работи актуатора.3. Ако е свалено от колата, когато надуеш с компресора (тия 4 бар-а) трябва гейт-а да се отвори напълно със сигурност ( http://www.youtube.com/watch?v=7bWXy7_blBA е на туй клипче се вижда как работи таз мания, гейт-а).4. Препоръчвам ти да го пробваш с по-ниско налягане, щото с тия 4 бар-а, според мен можеш да направиш некоя поразиика по мембраната на актуатора (да я скъсаш, ако вече не е скъсана ) или маркуча да се спука.Според мен, не трябва да изпуска въздух от актуатора-ако чуваш съскане или мембраната е скъсана (тогава лостчето ще се мърда съвсем малко или изобщо няма да движи) или ако турбото ти е на колата има вариант и маркуча да пуска от някоя цепка или от връзката с актуатора.Тва е мойто лично мнение, дано си ме разбрал :D

                            Коментар


                              #15
                              знам вече разбрах отлично моя е грешката.по принцип знам как работи една турбина...
                              Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                              Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                              Коментар

                              Working...
                              X