Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

различни бутала

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    различни бутала

    Виждали ли сте нещо подобно,едно оригинално бутало и три от друга кола

    #2
    Третото е по усмихнато поне аз не съм виждал

    Коментар


      #3
      Чувал съм за сменено само 1 бутало, но не бях виждал
      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
      Powered by Total & Fobos LPG

      Коментар


        #4
        според мен си намери още едно от бутало да си станат и четирите един модел....мисля че са уновски
        Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
        Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

        Коментар


          #5
          Така на поглед това третото изглежда да е с по-малък обем на "чинийката", вече с мерене ще може да се каже дали е така и каква е разликата спрямо другите.Това ще рече че ако приемем че то е оригиналното (нека Пунтовистите да кажат) , мотора е по-сгъстен в този цилиндър отколкото с другите три бутала.Ако сложиш още едно като другите три ще се получи по-разреден мотор което няма да навреди по никакъв начин, даже ще може да се надуе мотора малко повече ако го чипваш.Съвсем леко ще се загуби развъртането когато не в бууст, но това едва ли ще ти направи впечатление.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #6
            различни бутала

            Колата има чип,работи на 1бар,така я взех преди 3 години и несъм имал никви проблеми до сега.Имам снимка от буталата на уно 1.3 турбо,но ми се струва,че имат малка разлика от тези на моята кола,може би са от уно 1.4 турбо.За третото бутало съм сигурен,че е от пунто.Ходих в Италбулком и там провериха в каталога,според него няма разлика между бутала за уно 1.4 турбо и пунто гт.Какво ще стане ако го затворя мотора така?Давайте съвети.Това е от уно 1.3 турбо.

            Коментар


              #7
              Ако само това е разликата и не си имал проблеми, сглобявай и си карай. По компетентните колеги, също предполагам ще си дадат мнението, но си мисля, че е от значение буталата да са с еднаква маса!
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Не бих си затворил двигателя така след като се е стигнало до тука или бих взел едно уновско или 3 пунтовкси , един нови сегменти ако е добър цилиндъра и пак пълната гас
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  различни бутала

                  Незнам,и аз предпочитам да са еднакви,но като попитах майстора колко ще ми изка за да ги смени реших,че ще я затварям така.Болтовете на главата са били много зле,едни са били много завити други хлабави,а гарнитурата била няква измислена.И си мисля,че щом е издържала така 3 години,с хубава гарнитура и болтове ще издържи поне още толкува.Ако тръгна да сменям бутала и сигменти ще ми излезе много солено.За работа ми изка окуло 500лв.бутала втора употреба 150лв.сигменти 200лв.шлайф 100,лагери и там каквото още трябва,ще е по добре да я разпродам на части и да си взема друга.WhitePower ти за колко пари си взе тбойте бутала,колко ти излезе всичко за да ги сложиш?

                  Коментар


                    #10
                    Височки ми се струват тези суми!Ако не си имал 3 години проблем с колата, не ти е харчела масло и т.н. слагай нова гарнитура и болтове и си свиркай! Не робувай толкова на ламарини и железа, че живота си тече, а крайният резултат ще е неясен! Бих се занимавал само ако е проблем дадената ситуация. В случая май не е така. И аз си поддържам автомобила абсолютно изряден, но това което работи защо да го пипаш!
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте пак колеги,колата ми е пунто гт3.След много мислене,търсене в нета и най различни съвети, затворих така с различни бутала колата.И днес както си ровех из нета попаднах на няколко снимки на двигател от гт,и останах много изненадан от една снимка.Знам,че има разлика в двигателите между гт1,2 и гт3 но не и това.Значи не е само едно оригиналното бутало,а трите са си мойте от гт3 и са сложили едно от гт1.

                      Коментар

                      Working...
                      X