Здравейте колеги. От изчетеното във форума оставам с впечатлението, че бензиновите помпи са едва ли не консуматив, който се сменя след определено време. Интересувам се какви са първите симптоми за некоректно работеща помпа или в повечето случаи отказва изведнъж. Конкретния повод е една Темпра 1,6 1991 г. Имаме я в семейството от 2004 г. Преди това едва ли е сменяна помпата. Отскоро има следните проблеми:1. Понякога не иска да запали без да съм натиснал педала на газта, докато години наред палеше веднага 2. Ако запали с натискане на газта, работата е неравномерна на ниски обороти и при спиране на стоп или светофар двигателя угасва или оборотите са крайно нестабилни и ниски - все едно не и стига гориво. По някое време се отпушва и си работи нормално2. Ако запали както обичайно /без да се натиска газта/ двигателят работи като часовник.Проблема го има както студена така и на загрял двигателВъпросът ми е дали проблемът може да се дължи на заминаваща си бензинова помпа/ озадачава ме това, че проблема ту се явява, ту го няма/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно бензиновите помпи
Collapse
X
-
Моята е от 1992 г. и зимата я смених. От бензина, с който си караме колите, се беше скапало едно гумено уплътнение, което се намира в кошницата на помпата и естествено е потопено в бензина. Беше станало на кал. От това помпата явно беше изгоряла, мъчейки се да прекара тези мизерии. Та симптомите бяха подобни, докато спря да работи въобще. Добре, че имам и газова уредба. За да я провериш, най-добре е да откачиш изходящия маркуч от помпата и като дадеш на контакт и си подава гориво равномерно, вероятно не е в нея проблемът. Правиш няколко проби, за да си сигурен, че не си попаднал в момент, когато работи добре, ако се приеме, че по същество е повредена. Ако не подава гориво, явно е за смяна. Ако пък всеки път подава яко, проверявай бензинопровода от нея към ДВГ. Под купето, някъде около резервоара би трябвало да имаш горивен филтър, който не е изключено да се е задръстил и от там да идват проблемите. Ако и той е читав, проверяваш входа към моноинжекцията или карбуратора, каквото там имаш. И всичките тези неща при положение, че нямаш проблеми с токовете - кабели, свещи, бобина и т.н. Щото и от тях може да не ти работи колата равномерно.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
-
На входа на рейката на пълния инжексион или на моноинжекцията се слага манометър с отклонение.Пали се двигателя и се гледа какво отчита манометъра.Трябва 3 бара за пъл.инж,и 1 бар за моно.Може да тече гориво от откачения щранг на бензина,но ако го няма това налягане,двигателя няма да работи нормално.Това е истинската проверка на помпата,останалите игри са любителски занимания и водят до погрешни изводи.
Коментар
-
bbw написа:Не мисля че проблема е в бензиновата помпа. Ако не работи коректно ще имаш повече проблеми във високите и при ускорение,а не на празен ход.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:На входа на рейката на пълния инжексион или на моноинжекцията се слага манометър с отклонение.Пали се двигателя и се гледа какво отчита манометъра.Трябва 3 бара за пъл.инж,и 1 бар за моно.Може да тече гориво от откачения щранг на бензина,но ако го няма това налягане,двигателя няма да работи нормално.Това е истинската проверка на помпата,останалите игри са любителски занимания и водят до погрешни изводи.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар