Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо въпроси ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Типо въпроси ?

    Здравеите колеги. В двора си имах 1 типо и когато зех книжка реших да го реставрирам защото небе мурдано и палено 5 години та с парите който имах го постегнах сега варви мн сам доволен дари си пълни километража (което мн ме изненада) та вапроса ми е като е холандка двувалка с колко клапана е и какъв може да е проблема ако прес около 2 часа шофиране ми се вклячва лампата на инжекциона свети 5 мин и пак загасва?Мерси предварително
    бой на Голфу от земята амалската :D

    #2
    Швейцарка искаш да кажеш! Колко кубика се води?

    Коментар


      #3
      1585 кубика е и е 8 клапанов, а пък защо прави тия чалъми ///// сигурно ще ти каже. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15

      Коментар


        #4
        Никакви чалъми не правя! Не мога да отгатна какъв му е двигателя. Затова го питам и после вече мога да дам инфо.

        Коментар


          #5
          ///// написа:
          Никакви чалъми не правя! Не мога да отгатна какъв му е двигателя. Затова го питам и после вече мога да дам инфо.
          Опа не съм се изразил правилно ,не ти колега правиш чалъми ,а колата .Извинявам се за недоразумението.

          Коментар


            #6
            1.6 е двигателя 149C2.046 му е номера а се сетих да ви питам и още нещо като се движа с над 100 км осещам че имам крив диск или барабан можели да разбера кой са криви предни или задни и колко струват нови и най-важното стрували си да ги сменя
            бой на Голфу от земята амалската :D

            Коментар


              #7
              Такаааа, значи като за начало - 8 клапанов ти е двигателя.Лампичката за инжекцията може да свети поради много причини. Хубавото е, че грешките се записват в паметта на компа и можеш сам да си направиш диагностика. (ето темата - как: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16823 ) Освен това можеш и сам да триеш грешките, като за няколко минути откачиш минусовата клема на акомулатора.За дисковете и барабаните - как разбра, че са криви. Просто караш и след 100 започва да тресе волана или при натискане на спирачката при скорост над 100 - вибрира педала?

              Коментар


                #8
                над 100 започва да ми вибрира педала дори и под 100 при по реско натискане
                бой на Голфу от земята амалската :D

                Коментар


                  #9
                  От дългия престой са ръждясали - мисля, че от там ти идва вибрацията. Впрочем - виждал съм изпълнение на такова типо с ABS само на предните колела. Твоето има ли такава система? Ако има - това е нормално. Но ако няма - ръждата е причината.

                  Коментар


                    #10
                    нямам ABS но мисла че раждата е паднала вече сам минал с него 1000-1500 км нз :S а и поздравлениа за красивото ти фиатче днес разглеждах снимки и мн му се радвах
                    бой на Голфу от земята амалската :D

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря! Ми няма как да се разбере от кой диск или барабан е. Може да е и от блокирало цилиндирче или от блокирал водач. Мой съвет е да направиш цялостна инспекция на спирачките.

                      Коментар


                        #12
                        мерси мн колега ще послушам саветите ти
                        бой на Голфу от земята амалската :D

                        Коментар


                          #13
                          За нищо.

                          Коментар

                          Working...
                          X