Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съпротивление на кабелите към запалителните свещи на Темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съпротивление на кабелите към запалителните свещи на Темпра

    Здравейте, някой знае ли какво трябва да е съпротивлението на всеки един от кабелите към запалителните свещи на Fiat Tempra 1.6 i.e.? Или поне под колко не трябва да пада. А самите свещи на колко хиляди км се сменят? Карах с едни на Бош около 2,5 години години може би 15-20 000 км. и на газ. От както са купени не им е гласено разстоянието. Преди 2 седмици работеше на 3 цилиндъра смених едната свещ, но след 2-3 седмици пак почна да ми трепти и ще видя същия цилиндър ли клепа свеща или някоя друга е заминала. Съмнява ме да няма компресия в този цилиндър, защото двигателя беше минал основен ремонт преди 20 000 км. Та идеята ми е да кажете какво трябва да е най-малкото съпротивление на кабелите и на колко хиляди км си сменяте свещите. Някой карали по 50 000 км с един комплект

    #2
    Re: Съпротивление на кабелите към запалителните свещи на Тем

    dessoboy написа:
    Здравейте, някой знае ли какво трябва да е съпротивлението на всеки един от кабелите към запалителните свещи на Fiat Tempra 1.6 i.e.? Или поне под колко не трябва да пада. А самите свещи на колко хиляди км се сменят? Карах с едни на Бош около 2,5 години години може би 15-20 000 км. и на газ. От както са купени не им е гласено разстоянието. Преди 2 седмици работеше на 3 цилиндъра смених едната свещ, но след 2-3 седмици пак почна да ми трепти и ще видя същия цилиндър ли клепа свеща или някоя друга е заминала. Съмнява ме да няма компресия в този цилиндър, защото двигателя беше минал основен ремонт преди 20 000 км. Та идеята ми е да кажете какво трябва да е най-малкото съпротивление на кабелите и на колко хиляди км си сменяте свещите. Някой карали по 50 000 км с един комплект
    кабелити са високоволтови и там думата съпротивление не е точно изразена за това за което питашдори и кабела да има малко съпротивление важна е изолацията щото 20000 V минават там където им е най лесно най лесния начин да провериш едни кабели дали са читави е на тъмно взимаш един пулверизатор за прозорци пълниш го с вода , пръскаш кабелите и гледаш дали светят и дали не прехвърчат искри
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      Мерси за отговора! Интересен начин за проверка. А ти на колко хил. км си сменяш свещоте? 50?

      Коментар


        #4
        Съпротивлението също е начин да се види кабелите кога са сдали багажа.Съпротивлението трябва да е от един порядък, т.е. да кажем: 4, 6, 8, 10 колоома,като нараства с дължината на кабела. Ако един от кабелите в тази редица е а кажем 50 килоома или безкрайност, то е ясно че всички са за смяна.Някои производители предлагат кабели с еднакво съпротивление, независимо от дължината.
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          Оригиналните ми кабели Бош бяха с еднакво съпротивление - 5килоома, новите Тесла са от 2-3 до 7 килоома.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            За кабелите, по-добрия вариант е да са с еднакво съпротивление независимо от дължината. Т.е. 4-те кабела да са еднакви по съпротивление.Смяната на свещите зависи от типа им. Обикновените се сменят на около 20 000км. при положение, че се кара на бензин. Ако е на газ и свещите не са специални за газ, се сменят по-рано.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              аз ги сменям на 5000 км ама аз съм друга бира щото карам с медни свещи
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                Каква идеологията и теологията,на бакърените свещи?Стана ми интересно,а темата от една година почива.
                Bravo 1.6 16v 97г.
                Mercedes 307D-за работа Мноу верен

                Коментар

                Working...
                X