Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Липса на мощност.. Bravo 1.2 16V, 2000г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Липса на мощност.. Bravo 1.2 16V, 2000г.

    Здравейте.. пролблема ми е следния: при двама човека в колата , много трудно излизам по около 30 градусов наклон.на трета скорост.....даже понякога ми се налага да минавам на втора...което не мисля че е много нормално.. имате ли някакви идеи , какъв може да е проблема, преди да тръъгна по разни майстори???? Благодаря Ви
    Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -

    "Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"

    #2
    1.2

    Колега пробвай да откачиш кабела на ламбда сондата и пробвай пак как ще върви.Вероятно е от нея.

    Коментар


      #3
      ако се откачи ламбда сондата , няма ли да отчете някакви грешки по компютъра????
      Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -

      "Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"

      Коментар


        #4
        На мен ми се струва нормарлно! Все пак е 1.2. А 30 градуса наклон е доста сериозен. То на около 40 гр. приключват повечето автомобили.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Тези градуси за нищо ги нямате Наклони над 20 градуса изглеждат като отвесни и са само за джипки, а тук говорите за 30 градуса на трета скорост Ако наклонът е над 5-6 градуса (10%) се слагат по пътищата тези знаци:
          Прикачени файлове
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            #6
            тази повреда е много сериозна и скъпа за ремонт, трябва да се смени двигателя с 1,6 поне и няма да има подобни дефекти вече....
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Няма, смъкваш на втора и караш, не се занимавай с глупости, ако ти е в ред разхода.И аз виждам зор при изкачване баир на 5-та някой път, но не се оплаквам много, а смъквам надолу.

              Коментар


                #8
                Re: Липса на мощност.. Bravo 1.2 16V, 2000г.

                Pashov написа:
                Здравейте.. пролблема ми е следния: при двама човека в колата , много трудно излизам по около 30 градусов наклон.на трета скорост.....даже понякога ми се налага да минавам на втора...което не мисля че е много нормално.. имате ли някакви идеи , какъв може да е проблема, преди да тръъгна по разни майстори???? Благодаря Ви
                30 градуса наклон е 58% и е редно да не можеш да го качиш и на 1-ва скорост.

                Коментар


                  #9
                  Е чак да не може. С пандата качвам такъв баир на черен път с 380кг-400кг. багаж. Разбира се на 1-ва. Но спра ли трудно тръгва. Но има нещо друго - на Пандата 1-ва е много много къса. Направо 15км/ч. на първа си е много.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Danchojn написа:
                    Е чак да не може. С пандата качвам такъв баир на черен път с 380кг-400кг. багаж. Разбира се на 1-ва. Но спра ли трудно тръгва. Но има нещо друго - на Пандата 1-ва е много много къса. Направо 15км/ч. на първа си е много.
                    забравяш, че е 4х4, разликата само с предно е огромна, при такъв наклон предницата съвсем олеква, а ти си 4х4 и това не те бърка
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Колеги незнам колко задоволителен ще е отговора ми, все пак карам на газ но с 3ма и пълен багажник трудно драпам по сериозни наклони особенно когато са осеяни с доста остри завои, ако имате идея къде е хижа Пашалиица, до нея се качвам 2-3 -2-3 а оборотомера гледам да е между 2500 и 4000. Колата е от подписа ми и относно разхода при такова планинско каране винаги с очудване откривам че е 8,5-9/100 газ
                      with SGNote & HTC Wildfire 8G
                      FIAT Bravo Club Plovdiv
                      Fiat Bravo 1.4 12v 80hp 9л/100км градско
                      с Анти Гравотационно Устройство (АГУ)

                      Коментар


                        #12
                        pakumba написа:
                        Danchojn написа:
                        Е чак да не може. С пандата качвам такъв баир на черен път с 380кг-400кг. багаж. Разбира се на 1-ва. Но спра ли трудно тръгва. Но има нещо друго - на Пандата 1-ва е много много къса. Направо 15км/ч. на първа си е много.
                        забравяш, че е 4х4, разликата само с предно е огромна, при такъв наклон предницата съвсем олеква, а ти си 4х4 и това не те бърка
                        Но, ако е асфалт, сцепление има, то няма значение, че е 4х4. Да не би да имаш предвид, че въртящ момент отива към 4-те колела, затова да е по-лесно?
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Danchojn написа:
                          pakumba написа:
                          Danchojn написа:
                          Е чак да не може. С пандата качвам такъв баир на черен път с 380кг-400кг. багаж. Разбира се на 1-ва. Но спра ли трудно тръгва. Но има нещо друго - на Пандата 1-ва е много много къса. Направо 15км/ч. на първа си е много.
                          забравяш, че е 4х4, разликата само с предно е огромна, при такъв наклон предницата съвсем олеква, а ти си 4х4 и това не те бърка
                          Но, ако е асфалт, сцепление има, то няма значение, че е 4х4. Да не би да имаш предвид, че въртящ момент отива към 4-те колела, затова да е по-лесно?
                          ами имам предвид, че предницата олеква, като опиташ да тръгнеш още повече олеква и губиш огромна част от енергията в напразно въртене на предните гуми на едно място- нещо като старта на коли със задно и коли с предно предаване. освен това твоята кола вероятно е съобразена с повишената си проходимост и скоростите поне 1 и 2 са къси и влизаш много по-бързо в макс въртящ момент от бравото, което иска 3000 оборота, за да влезе в тази граница, а това става при скорост от 20 км например, а при теб става на 10 км пак например. да не говорим, че е твърде възможно ти да имаш и аср.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            ASR няма. 1-ва и 2-ра са доста къси. Но нали се питаше, че на баир и асфалт на колата и е трудно, но вече в движение. Та там нещата си опират до кубатура.Поздрави!
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              1. относно колегите simeon3000, Stefan Hadjov, Danchojn и pakumba .... отклонявате се от темата ... колегата Пашов може да не е преценил правилно наклона но все пак си е доста стръмен участъка за който говори.2. относно загубата на мощност... сравнява неговото браво с това на негов приятел (пак 1.2 16В) и с другото на същия участък излизаме 4-рима на 4-та (с на пашов бравото едва-едва ни издържа на 3-та и понякога падаме на 2-ра) ...... та пак на въпроса откаде идва тая загуба на мощност /компресията на двигателя както следва 1-4 цилиндър е 12.7,13.3,13.0,12.8/
                              AUDI 1.8 20V TURBO
                              ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X