Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали и глъхне в ниски обороти??? 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    търси нещо което или ти намалява въздушния поток или ти пуска повече гориво. Това е на бензин ако си на газ е там е друга бира.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      S_BANKOV написа:
      търси нещо което или ти намалява въздушния поток или ти пуска повече гориво. Това е на бензин ако си на газ е там е друга бира.
      Аха ще огледам. Ама въздуховодите съм ги огледал опстоино но за горивото да пуска повече незнма как може да стане.....

      Коментар


        #33
        с пикаеща дюза може да стане...
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #34
          Малко помощ за меренето на налягане на горивната помпа. Ако откача маркуча със зелената стрелка(този май идва от резервоара и захранва рейката) и закача манометър на него(прекъсвам горивото към рейката). Давам на контакт, без да паля и гледам манометъра? Същата процедура с манометъра на другия маркуч с червената стрелка. Меря ли нещо така или трябва байпас да се направи преди и след рейката? Има ли тапа на рейката за включване на манометър? Къде се намира релето на горивната помпа? Какво представлява байпаса на това реле(ако може обяснение за начинаещи)?
          Прикачени файлове
          Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

          Коментар

          Working...
          X