Здравейте , колеги.Искам да ви попитам за какви пари мога да взема добро Браво? Мога ли да намеря такова до 2000лв. без разните му там лети джанти , музики и т.н.Доколкото прочетох тук във форума останах с впечатлението че 1.6 е моят двигател.Та можете ли да ми обясните кой двигател на Браво колко харчи ? Прочетох за 1.6 че при нормално каране ( 80-100 ) сваля извънградско 6-7. Верен ли е този разход и колко по-нисък е при 1.4 ? Също така каква е разликата в броя на клапаните - дали са 12V или 16V ? И какви са му по принцип конете ? Колко хиляди километра трябва горе долу да има колата и кои години на производство са най-добри ? А и ако можете да ме насочите какво да гледам при евентуално купуване , цена няма да имате ...Може би въпросите са ми глупави и смешни, но не разбирам много... Доста въпроси зададох , надявам се на някой от вас да му се занимава да ми отговори. Също така съм навит и на дизелов и доколкото разбрах са 2 модела 1.9 - съответно 75 и 100 коня. Дали не е по добре откъм по-малък разход и здравина на двигателя ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo - покупка
Collapse
X
-
С какви разновидности двигатели се продава Браво виж тук: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/fiat/bravo/1.4 харчи извънградско 5.5, градско 10-10.5Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
Въпросите ти са много на място, но не и за цената, която говориш.За 2000 лв. е 90% късмет и само 10% от прегледа.Но за да не каже някой че само спамя.Моето мнение за 1.6 90 коня за да влезеш в ниския данък. 1.4 не е за препоръчване и не ми се обяснява сега защо.Според мен е много важно да се гледа състоянието на салона отвътре. Това е показателно какъв тип хора са карали колата и дали е използвана за работа. Огледай тапицерията, пластмасите, гумички на педалите, мокета. Не трябва да има серионзни забележки.Отвън огледай за луфтове между капака и калниците, броните и калниците. както и за изкривявания отпред, като отвориш предния капак. Драскотини, няма как да няма освен ако не епребоядисвана основно, но това също не е добър знак.Когато я покараш не трябва да чуваш шум от пътя, както и тропане преи неравности. Скоростния лост трябва да влиза леко и без никакъв шум. Спирачките са доста силни и е необходимо много леко натоскане за да те залепят на стъклото. Сервото на волана обикновено го прави много лек. Съединителя е също много лек при натискане.Също така една диагностика с лаптоп може да спести по-нантатъшни главоболия. Всичко това да е така за 2000лв. според мен не е реално, така че си помисли какви компромиси можеш да направиш.Имай предвид че със 2000 лв не т завършва покупката ти. Приготви около 70-80 лв за документите, както и 200лв ремъци, 60 масло, , 100-тина за някой текущ ремонт, 200 непредвидени.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Няколко съвета за това какво да гледаш като купуваш: http://cars.bghot.com/check.php Виж, ако искаш и препратката в ляво:"Какво да сменим първоначално"
Коментар
-
Благодаря ви много за отговорите !Можете ли да ми кажете за каква цена е разумно да говорим ?? И има ли смисъл от 1.4 двигателя пред 1.6 ? Доколкото прочетох 1.4 харчи малко по-малко и върви доста по-малко, та в тоя ред на мисли не си заслужава...1.9 дизел как е с разхода и съответно разликата в цената ?Започвам да мисля, че Пунто по-скоро е моята кола ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар