Дойде време, т.е още не е де, но до края на месеца ще дойде, да правя мотор-а. Имам доста луфт между буталата и блока. След консултация с майстора, решихме да набиваме ризи и да ползваме старите бутала с нови сегменти стандартен размер. До тук добре, отидох при шлайфист-а говорих и с него, но в неговия каталог никаде не намерихме размерите на буталата и сегментите на 182А2 мотора, т.е Мареа 1.8. Искам да питам, някой сбълсквал ли се е до сега с такъв ремонт, да ми даде информация за размерите и за ризите. Имам непотвърдена информация, че риза/и от москвич върши работа, но от какъв и какъв размер нямам идея.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Размери на бутала за ремонт на мотор
Collapse
X
-
как успя да го износиш този блок? Аз преди 2 месеца ремонтиорах двг, но блока беше в перфектно състопяние (150 000км), чугунен. Фрезистите казаха, че това е един от най-здравите фиатови блокове, които са правили италианците. И сигурен ли е твоят майстор, че блока е износен, а не само сегментите и евентуално буталата?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
500 000 само с смяна на сегменти. Колкото и здрав да е, не е вечен. Миналия Май месец сменяхме главата, че там имаше друг проблем с водната помпа, и още тогава забелязахме луфт-а между буталата и блока, но нямах достатчно пари за сериозен ремонт, доста фръкнаха и по главата. От тогава до сега имам някаде около 120-130к и проблема се задълбочава. Тъй или инача ще го сваляме, за смяната на сегментите, набиването на ризите ще ми струва 80лв за работата на шлайфиста + цената на водните ризи от москвич, които се гласа да ги намеря без пари. Дори да се оправи проблема само с смяна на сегментите 80лв е неоправдано да не ги дам да го направя като хората, като това упражнение ще ме забави максимум с 1 ден и един дообед. То и без това само блока вече е от тоя мотор, поне и него да го оправа . Имам една идея с смяна на маслото с 20в50 да видим дали ще закърпи положението за месец време или поне да свали разхода на масло до литър на 3-4к км. Освен Тико-тата не съм виждал нищо друго бензиново да откарва толкова. Има отзиви и за нексия-та, че били с керамичен блок, но от скоро гледам няколко които са на около 200-250к и няма отзиви са сериозен ремонт. А, и забравих да отбележа, колата е такси, от тук идва сериозния километраж
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар