Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем!!!Bravo-то ми пука при дъжд.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем!!!Bravo-то ми пука при дъжд.

    Здравейте :D понеже търсих из форума за такъв проблем като моят,и не можах да намеря затова реших да направя тема.Значи проблема ми е следният :при дъжд колата почва да пръдърпва и да пука,губи мощност но не гасне(няма кора отдолу,ако това е от значение).За Fiat Bravo 1.6 16v става въпрос?от 3 години я имам и съм много доволен от нея ходих на Bosh servise и там сменях кабели и свещи,но ми казаха че запалителната бобина била за смяна и можело от нея да е било.Но малко се съмнявам защото пали без проблеми !Благодаря на всички отговорили забравих да спомена че колата е само на бензин,няма газ и не е имала никога !И това с пукането го прави само в ниските обороти ,след 3000 върви като стрела

    #2
    кора

    търси кора за под двигатела маже да няма и някоя и друга дори иначе пукането от това идва най вече кабелипосле бубина и свещи те са накраямай в този сервиз само името му е голямо смени сервиза как така смени тово това работят по принципа проба грешка
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Да,но от запалителната бобина ако е за смяна няма да пали въобще.А до кората имам едно приятелче което има 1.8 и тя няма кора ,но не прави този същият проблем ,моята направо си забива в ниските оборити и няма хала да тръгне ,но след 3000 обор. си влиза в ритъм !

      Коментар


        #4
        кола

        явно имаш и други проблеми по жиците а бобината може само изолацията малко да е нарушена и пак да прави проблем
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Проблема е оправен,цялата работа беше че датчика на коляновият вал беше целият в масло и не работеше правилно оттам даваше грешка на TPS-а и така....цялата работа ми струваше 20лв :D и сега върви нормално и го няма прекъсването в ниските обороти ,изцяло се промени работата на двигателя ,първо мислех че е от Ламбдасондата исключих я за малко покарах и пака правеше същото не е от нея даже михлех че имам тампон на двигателя за смяна но те бяха наред просто трябваше да се дигне на канал и проблема есе реши .Хаправих и пълна диагностика на двигателя имаше само една грешка и тя беше при TPS-а но като цяло си харесвам колата и не си я давам сега започвам с тунинга по нея Благодаря на всички отзовали се колеги .Поздрави !а и да не забравя да попитам колко горе-долу струва цяла кора под двигателя ,да си направя сметка,ако някой знае ?

          Коментар


            #6
            кора

            тук пише около 80 лв сигурно нее оригинална че оригиналната е поне 150лвhttp://www.avtosklad.bg/
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Мерси колега за линка,много ми помогна :D

              Коментар

              Working...
              X