Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене БРАВА 1,6 16V. Проблема решен елементарно.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно палене БРАВА 1,6 16V. Проблема решен елементарно.

    Колеги имах един проблем, който много ме измъчи, но накрая беше решен много елементарно, затова ще го споделя. Колата я имам от четири години и освен по окачването не съм ремонтирал нищо друго. Забравих да кажа, че имам обикновенна газова уредба без всякакви емулатори и т.н. Един мой човек ми я монтира максимално бълзо и евтино. Преди около четири месеца колата, без някаква видима, осезаема или както искате я наречете причина започна да пали много трудно. Като казвам трудно имам в предвид, студена, топла въртя от пет до петнадесет секунди. Освен това оборотите не бяхя стабилни. Колебаеха се през определен интервал от време в малки граници. Най-често забиваха надолу. След редица допитвания и експерименти на немалко "майстори", едни мои познати които знам, че се занимават с ремонт на коли, но не бях се сетил за тях за около половин час установиха, че регулатора на налягането които се командва чрез вакум от общия колектор на горивната смес се е прецакал. Повредата представляваше спукана мембрана и бензин от обща рейката на инжекторите постъпваше в колектора където навлиза въздуха и се смесва с горивото. По този начин карайки на газ ми изгаряше и бензина. Нали си представяте каква анархия е настъпвала в изгорелите газове около ламбда сондата и каква информация е постъпвала към компа. След инвестиция от 60 лв за нов регулатор на налягането колата просто неможех да я позная.
Working...
X