Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,2 16V - много ниски обороти на празен ход и гаснене?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1,2 16V - много ниски обороти на празен ход и гаснене?

    Здравейте!От около 2 седмици насам, Бравото почна да прави проблеми.Назависимо дали е студена или загряла, от време на време, на празен ход оборотите падат до 400-500 и гасне.Водих я на комп. диагностика и ми казаха че всичко било наред, просто да сменя бензиностанцията или да съм сипел в бензина някаква добавка за почистване.Мисля че проблема не е в бензина а някъде другаде.От няколко дена, пак от време на време започна и трудно да пали и трябва да подавам газ при запалване. Преди си палеше само при завъртане на ключа.Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да даде съвет.Благодаря предварително.ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Колега на първо време почисти дросел клапата и си виж въздушния филтър.Може да свалиш целия дросел от колекторните търби за да го почистиш и от вътре,но без да сваляш стъпковото моторче там няма какво да се чисти.Мисля че ще се оправи успех.
    Fiat Bravo 1.2 16v.99г.

    Коментар


      #3
      Въздушния филтър е на около 4000 км и предполагам че не би трябвало да дава проблеми.Има ли някъде по подробно описание за почистването на тази дросел клапа?Мерси.

      Коментар


        #4
        дроселната клапа се чисти много лесно.не ти трябва и кой знае какъв инструмент.комплект звездограми и малко търпение.разкачаш маркуча който отива към въздушния филтър,развиваш трите болчета на планката за жилото на газта,махаш буксата на стъпковия мотор и ако искаш да ти е по лесно нататък свали и него.след това има 4 болта които държат клапата към колектора.внимавай че между клапата и фланеца към колектора има гумено уплътнение.да не падне.след това като я свалиш вземаш корселин и я почистваш перфектно.аз бяк смъкнал клемата на акумолатора но случаино не със цел.но май е по добре.като сглобиш после палиш и колата вдига сама около 2500 оборота.оставяш я да ги смъкне сама и после е супер.оборотите заспиват.има голяма разлика.колата работи по добре.цялата работа с почистването трае около 45 минути.успех

        Коментар


          #5
          Здравейте!Клапата вече е почистена, беше даста замърсена.Направи ми впечатление че възуховода и снадките преди клапата бяха доста омаслени, а също и тръбата след клапата и датчика за температурата и вакума. Незнам дали е нормално. Последния път като ми сменяха маслото ми се стори че са сипали повече от необходимото, а в момента след около 5 000 км маслото на двигателя е на МАХ.След сглобяване на всичко и запалване, оборотите се качиха на 3 000 и много играеха. Полека започнаха да падат и след около 10 мин. работа на празен ход, останаха да играят между 1500 и 2000. Покарах я около 20 км и започна леко да се пооправя. Напра ви ми впечатление че когато изключа от скорост и я оставя по инерция, оборотите много бавно спадаха, а в момента на натискане на съединителя за превключване или за изключване от скорост, се самофорсиреше леко и дигаше с 300-400 об. и след това оборотите започваха да спадат много бавно и оставаха на около 1500. На място на празен ход загряла държеше 800.В момента, след навъртени около 150 км, когато се движа по инерция, оборотите стоят стабилни между 1100 и 1500 и в момента в който спра ги сваля бъзо на 800. Не знам дали това е нормално или някой датчик дава грешни сигнали.Ако някой има идеи нека сподели.Мерси.

          Коментар


            #6
            колега, виж това
            Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

            Коментар

            Working...
            X