Здравейте!От около 2 седмици насам, Бравото почна да прави проблеми.Назависимо дали е студена или загряла, от време на време, на празен ход оборотите падат до 400-500 и гасне.Водих я на комп. диагностика и ми казаха че всичко било наред, просто да сменя бензиностанцията или да съм сипел в бензина някаква добавка за почистване.Мисля че проблема не е в бензина а някъде другаде.От няколко дена, пак от време на време започна и трудно да пали и трябва да подавам газ при запалване. Преди си палеше само при завъртане на ключа.Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да даде съвет.Благодаря предварително.ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,2 16V - много ниски обороти на празен ход и гаснене?
Collapse
X
-
дроселната клапа се чисти много лесно.не ти трябва и кой знае какъв инструмент.комплект звездограми и малко търпение.разкачаш маркуча който отива към въздушния филтър,развиваш трите болчета на планката за жилото на газта,махаш буксата на стъпковия мотор и ако искаш да ти е по лесно нататък свали и него.след това има 4 болта които държат клапата към колектора.внимавай че между клапата и фланеца към колектора има гумено уплътнение.да не падне.след това като я свалиш вземаш корселин и я почистваш перфектно.аз бяк смъкнал клемата на акумолатора но случаино не със цел.но май е по добре.като сглобиш после палиш и колата вдига сама около 2500 оборота.оставяш я да ги смъкне сама и после е супер.оборотите заспиват.има голяма разлика.колата работи по добре.цялата работа с почистването трае около 45 минути.успех
Коментар
-
Здравейте!Клапата вече е почистена, беше даста замърсена.Направи ми впечатление че възуховода и снадките преди клапата бяха доста омаслени, а също и тръбата след клапата и датчика за температурата и вакума. Незнам дали е нормално. Последния път като ми сменяха маслото ми се стори че са сипали повече от необходимото, а в момента след около 5 000 км маслото на двигателя е на МАХ.След сглобяване на всичко и запалване, оборотите се качиха на 3 000 и много играеха. Полека започнаха да падат и след около 10 мин. работа на празен ход, останаха да играят между 1500 и 2000. Покарах я около 20 км и започна леко да се пооправя. Напра ви ми впечатление че когато изключа от скорост и я оставя по инерция, оборотите много бавно спадаха, а в момента на натискане на съединителя за превключване или за изключване от скорост, се самофорсиреше леко и дигаше с 300-400 об. и след това оборотите започваха да спадат много бавно и оставаха на около 1500. На място на празен ход загряла държеше 800.В момента, след навъртени около 150 км, когато се движа по инерция, оборотите стоят стабилни между 1100 и 1500 и в момента в който спра ги сваля бъзо на 800. Не знам дали това е нормално или някой датчик дава грешни сигнали.Ако някой има идеи нека сподели.Мерси.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар