Колеги от няколко дни съм собственик на Браво 1.4 12В 80кончета, 97г, има и обикновенна АГУ.Проблемът за който искам консултация е следния:Днес замерих компресията на всеки цилиндър на студен двигател и манометъра показа:1-ви - 152-ри - 43-ти - 84-ти - 12Сами виждате къде е проблема. Та въпросами е къде какво може да си е заминало за да иматолкова ниска компресия. Много ще съм ви благодарен на всички който ми отговорят.Трябва ми информация за да знам за какъв ремонт да се готвя и какви части да взимам.Има изядено по разпределителния вал на 3 и 4 цилиндър по около 1.0 - 1.5мм иначе си има перфектно омазняване.От ауспуха не излиза никакъв пушек нито има омазняване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с 1.4 12V
Collapse
X
-
valter123Етикети: –
-
Със сигурност ще сменяш разпределителен вал. След сваляне на главата ще се види състоянието на клапаните, евентуално клапани и гумички и ако ниската компресия е от клапаните - добре. Възможно е и заминала издухана гарнитура. Следва замерване на цилиндри, ако е нужно и тогава ще се решава какво ще се подменя. Възможно е само смяна на сегменти, но нищо не се знае докато не се види. Общо взето влизаш в бокса за почти основен ремонт, ако не е само от главата.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
-
valter123
Днес на загрял мотор измерих пак на проблемните и за всеобщо очудване на 2ри- 11, а на 3ти-12. От какво може да се получава тази разлика?
Коментар
-
valter123
spark написа:Маслото уплътнява и затова се получава разликата. Правил ли си някакви ремонти по колата преди да изгуби компресия? И като мериш компресията махай двата червени бушона в кутията пред дясната чистачка и разкачай буксата на бобината.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар