Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с 1.4 12V

    Колеги от няколко дни съм собственик на Браво 1.4 12В 80кончета, 97г, има и обикновенна АГУ.Проблемът за който искам консултация е следния:Днес замерих компресията на всеки цилиндър на студен двигател и манометъра показа:1-ви - 152-ри - 43-ти - 84-ти - 12Сами виждате къде е проблема. Та въпросами е къде какво може да си е заминало за да иматолкова ниска компресия. Много ще съм ви благодарен на всички който ми отговорят.Трябва ми информация за да знам за какъв ремонт да се готвя и какви части да взимам.Има изядено по разпределителния вал на 3 и 4 цилиндър по около 1.0 - 1.5мм иначе си има перфектно омазняване.От ауспуха не излиза никакъв пушек нито има омазняване.

    #2
    Със сигурност ще сменяш разпределителен вал. След сваляне на главата ще се види състоянието на клапаните, евентуално клапани и гумички и ако ниската компресия е от клапаните - добре. Възможно е и заминала издухана гарнитура. Следва замерване на цилиндри, ако е нужно и тогава ще се решава какво ще се подменя. Възможно е само смяна на сегменти, но нищо не се знае докато не се види. Общо взето влизаш в бокса за почти основен ремонт, ако не е само от главата.
    FIAT PUNTO 1.7 TD
    CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

    Коментар


      #3
      Ами както ти е казал колегата,трябва да се види къде губи компресия.Щом викаш,че няма омазняване,значи най вероятно са клапани.
      ex. punto elx 1.2i
      Lancia Libra 1.6

      Коментар


        #4
        кола

        освен да е здухала гарнитура или клапани нещо без да е отовориш трудно ще разбереш сложи масло и пробвай пак на тези с ниската компресия
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Днес на загрял мотор измерих пак на проблемните и за всеобщо очудване на 2ри- 11, а на 3ти-12. От какво може да се получава тази разлика?

          Коментар


            #6
            Маслото уплътнява и затова се получава разликата. Правил ли си някакви ремонти по колата преди да изгуби компресия? И като мериш компресията махай двата червени бушона в кутията пред дясната чистачка и разкачай буксата на бобината.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              spark написа:
              Маслото уплътнява и затова се получава разликата. Правил ли си някакви ремонти по колата преди да изгуби компресия? И като мериш компресията махай двата червени бушона в кутията пред дясната чистачка и разкачай буксата на бобината.
              Колега купих я преди няколко дни, до сега никакви ремонти не е претърпяла от както е в моите ръце за преди това нямам си и най малка представа. При тази разлика според някого на какво се дължи? За буксата я разкачам, но за предпазителите незнаех-БЛАГОДАРЯ!!!

              Коментар

              Working...
              X