сега старата въртили и не качва бензин или въобще не върти да нее глътнала въздух и да не подкачва
Сега в момента съм с новата.Старата е в гаража.Като я закачих нея и като дам на контакт си знам,че трябва да чуя помпата ,но тоя шум не го чух ..Ако беше глътнала въздух,щеше поне да се чува.Преди ми беше глътнала въздух и я оправих.Въртях 10 пъти и се нервирах и направо я разкачих и сложих другата..За + и - съм я разкачил сега и довечера ще пиша за редултата.Ако отида на диагностика примерно,ще покаже ли,че има нещо по инжекторите(ако са запушени),че си мисля да ги разглабям да се чистат..
Колега трябва да се измери налягането което прави помпата-става с манометър и един тройник!Ниското и налягане не е гаранция че е заминала-правят се няколко прости процедури за да се установи как е системата!Трябва си диагностика!
Колега трябва да се измери налягането което прави помпата-става с манометър и един тройник!Ниското и налягане не е гаранция че е заминала-правят се няколко прости процедури за да се установи как е системата!Трябва си диагностика!
Аз на диагностика ще отида 100% .Говорих с момчето,но ми каза първо да си проверя налягането на помпата,а не мога да намеря къде да го проверят.Че това уредче се оказа доста рядко.
нали на Браво/а имаше вентил направо къде да завиеш манометъра не като на Пунтото да присаждашедвали да е от Инжектори ако не си карал с гаден бензин де аз колкото пъти съм свалял дюзи много малко е било да са запушени на диагностика може да се види колко време отварят и дали работят една по една с кои двигател е колата буксата на диагностика с 2 или 3 кабела е
НЕ Е ИСТИНА... Много благодарности към колегата kluchar ! Откачих акумулатора за 1 час ии след това качвам се ,паля и какво да видя,колата няма и помен от проблема който ми правеше.. На първата среща на която се засечем,ще почерпа! НОО пак лекичко глъхне примерно като съм на 2-ра на 2500 оборота и я настъпа се замисля,спъва се и тогава надига муцуна,по не сега не пука и си върви
НЕ Е ИСТИНА... Много благодарности към колегата kluchar ! Откачих акумулатора за 1 час ии след това качвам се ,паля и какво да видя,колата няма и помен от проблема който ми правеше.. На първата среща на която се засечем,ще почерпа! НОО пак лекичко глъхне примерно като съм на 2-ра на 2500 оборота и я настъпа се замисля,спъва се и тогава надига муцуна,по не сега не пука и си върви
демек ECU- то е напълнило шорт тейбъла с грешни данни и от там се обава мамата ебаси проблема , търси един ламбда емулатор за да нямаш този проблем съвсем скоро пак
демек ECU- то е напълнило шорт тейбъла с грешни данни и от там се обава мамата ебаси проблема , търси един ламбда емулатор за да нямаш този проблем съвсем скоро пак
А някаква идея от какво може да се получава това,защото аз не мога да си дам разумно обяснение..За ламбда емулотор ще разпитам,да видя какво ще ми кажат.
Тия пукания ми приличат да меши двете горива. Като обърнеш на бензин и газовата да пропуска по малко газ.
Преди малко пробвах с затворена бутилка на метана и я покарах на бензин,но пак същото.. Не е от това..
Колега и при мен се случи почти същото преди време.90% е скапана и тази помпа.Гърми заради бедна или богата смес-не се сещам точно.При мен помпата се чуваше че работи но вместо 3 атмосфери след замерване даваше 1 атм.Пробвай някой да замери налягането на помпата вместо да човъркаш други неща.Трябва ти манометър и е елементарно.
Направо мисля вече да я засиля срещу някоя стена..
WhitePower написа:
демек ECU- то е напълнило шорт тейбъла с грешни данни и от там се обава мамата ебаси проблема , търси един ламбда емулатор за да нямаш този проблем съвсем скоро пак
Днеска на обяд я пускям на бензин и ..Пак същата работа..Преди малко пак я пускам,че и се бях нервирал и хоп нищо и няма..Не мога да я разбера.Тая кола започва да ми прилича на някоя капризна жена .Много ми е чудно 1 година,защо не ми направи тоя проблем със старата помпа.. Ако нямам там ламбда емулатор,не би ли трябвало и преди да го прави
sasho_35 написа:
Колега и при мен се случи почти същото преди време.90% е скапана и тази помпа.Гърми заради бедна или богата смес-не се сещам точно.При мен помпата се чуваше че работи но вместо 3 атмосфери след замерване даваше 1 атм.Пробвай някой да замери налягането на помпата вместо да човъркаш други неща.Трябва ти манометър и е елементарно.
Ще гледам задължитено да го премеря,но още търся къде..
Втора помпа сложих,пак я извадих от резервоар с бензин и нещата пак са същите и вече клоня,че сигурно имам някой запушен инжектор.И ще разглабям инжекторите тея дни,да видиме там как са нещата..
Здравейте колеги ще ползвам темата на колега за да няма излишни теми! Имам същия проблем колата я купих без да я паля със заминали валове,зацепих я с така наречените планки всичко ок.Обаче като я запаля някой път гърми в филтара но вече не гърми.Ами глъхне като дам гас на ниските няма никой прекъсва дъвче ужас.Като и подам гас на високите оброти няма проблем но след като отнема гаста и колата огасва?От какво може да е какво бихте ме посаветвали първо да направя? Стъпковото моторче го смених преди няколко дена.А и да отбележа колата е седяла бая време без да се кара около година и половина.За това взех инжекция от кола която въврвеше до последно за да нямам проблеми.Мисля си да няма нещо маркуча от бензиновата помпа до инжекцията да е запушен как мога да го продухам с компресор?Просто нязнам какъв е проблема ако някой може да каже някои полезен савет ще ми е от полза.КОЛАТА Е НЯМАЛА ГАЗОВА УРЕДБА ИЛИ НЕЩО ПОДОБНО! Благодаря Ви предварително.
Сигурен ли си ,че помпите са еднакви? Ако дебита и налягането на помпата са по големи и регуратора на налягането не успява да регулира хубаво дюзите ти направо ще пикаят вътре! виж с друг регулатор на налягането може да е спекъл!
Продавам Фиат Браво 1.2 16v 1999-та година на части!
0885-812-238 Васил
Коментар