За мене тея разходи на масло, които казвате че пишело в книжките не е нормално. Мойта "кочинка" й сменям маслото на 12-13хил.км и не гълта повече от 300-400гр., а си я понастъпвам. На километража показва 200хил без малко и карам с Мобил 10W-40.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с двигателя на Фиат Линеа
Collapse
X
-
Не е толкова сигурно, че маслото няма да оправи проблема. Ще дам два примера!1. Старата ми кола Рено21. Арал 10/40 го харчи като за световно - 2.5литра за 10 000км. Елф компетишан - не се налага доливане.2. Рекстон - с маслото наливано в Ратола по време на гаранционния период за 10 000км се доливаха 3 литра. Приятеля ми също като мен заложи на Политрон. Първа смяна - доля 800грама. Втора смяна - около 400грама. Трета - не се налага доливане. Има вече 6 смени с Политрон ако не се лъжа, но поне толкова са.Мога да давам още примери. Колега, я кажи кой точно кастрол ти наливат и кое масло по книжка е препоръчал производителя. Аз лично имам големи съмнения относно компетентността на служителите в Ауто Италия.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ето че казаното от мен излезе вярно !Просто на някои коли не им понасят определени масла и си ги пият. Други видове пък хич не ги пипат.Моята като й сложа селениа пие около литър на 10 000км. Валволина не го пипа Това е още един пример. Не е задължително да имаш проблем че да го пие а просто да не му понася на мотора този вид маслоFiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato
Коментар
-
Политрона е пълен боклук.В това съм се убедил лично и тия бръщолевини за разсекретената американска технология за производството му ме карат единствено да се смея от сърце.Според някои колеги тук е като лекарство за мотора "Първа смяна 800 мл доливал,втора -400,трета-нищо не доливал"разбираш ли значи .Какви са тия пълни глупости.Маслото или го харчи или не го харчи.На четвъртата смяна сигурно двигателя ще почне да произвежда масло а пета няма да се наложи да има Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
Коментар
-
Това да смениш марката на маслото и да ти се оправи едва ли не мотора,да не се налага да му правиш ремонт . Всичко това е много невероятно и ако беше така ,какво ще правят магазините за авто части,това ще е един минус за производителите и си мисля ,че едва ли някой би го допуснал.По скоро бих приел ,че някой от производителите на масло правят така, че в процеса на работа маслото да се изпарява по бързо с някаква добавка поставена от тях за да се стимулират продажбите. Обаче възниква още един въпрос ,които влиза в противоречие с написаното до момента . Защо една и съща марка на масло сложена на различни коли дава различни загуби на масло.....? Имам предвид разлика от няколко литра ,а не 200 300 милилитра.
Коментар
-
coco написа:Това да смениш марката на маслото и да ти се оправи едва ли не мотора,да не се налага да му правиш ремонт . Всичко това е много невероятно и ако беше така ,какво ще правят магазините за авто части,това ще е един минус за производителите и си мисля ,че едва ли някой би го допуснал.По скоро бих приел ,че някой от производителите на масло правят така, че в процеса на работа маслото да се изпарява по бързо с някаква добавка поставена от тях за да се стимулират продажбите. Обаче възниква още един въпрос ,които влиза в противоречие с написаното до момента . Защо една и съща марка на масло сложена на различни коли дава различни загуби на масло.....?ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
-
Колега здравей имам същия автомобил в момента е на 39000км.сменял съм 2 пъти маслото на по 12500.Предстои смяна за 3 път но на 15000км.пробег.за който съм долял около 700гр.през различно време,като се стремях да е на макс. Последното доливане епрди 1000км.но не догоре вчера ходих до Бачковския манастир и по магистралата съм карал с 150-160 през цялото време.Тази сутрин проверих и не беше мръднало.Колата се кара основно градско.През първите смени не е доливано масло.но не мисля че има значение марката масло.Съмняваме че 5w40 е точно за този двигател.
Коментар
-
komanreel написа:coco написа:Това да смениш марката на маслото и да ти се оправи едва ли не мотора,да не се налага да му правиш ремонт . Всичко това е много невероятно и ако беше така ,какво ще правят магазините за авто части,това ще е един минус за производителите и си мисля ,че едва ли някой би го допуснал.По скоро бих приел ,че някой от производителите на масло правят така, че в процеса на работа маслото да се изпарява по бързо с някаква добавка поставена от тях за да се стимулират продажбите. Обаче възниква още един въпрос ,които влиза в противоречие с написаното до момента . Защо една и съща марка на масло сложена на различни коли дава различни загуби на масло.....?
Коментар
-
jivko3 написа:Политрона е пълен боклук.В това съм се убедил лично и тия бръщолевини за разсекретената американска технология за производството му ме карат единствено да се смея от сърце.Според някои колеги тук е като лекарство за мотора "Първа смяна 800 мл доливал,втора -400,трета-нищо не доливал"разбираш ли значи .Какви са тия пълни глупости.Маслото или го харчи или не го харчи.На четвъртата смяна сигурно двигателя ще почне да произвежда масло а пета няма да се наложи да има Yellow_Flash_Colorz_PDT_07Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
coco написа:Това да смениш марката на маслото и да ти се оправи едва ли не мотора,да не се налага да му правиш ремонт . Всичко това е много невероятно и ако беше така ,какво ще правят магазините за авто части,това ще е един минус за производителите и си мисля ,че едва ли някой би го допуснал.По скоро бих приел ,че някой от производителите на масло правят така, че в процеса на работа маслото да се изпарява по бързо с някаква добавка поставена от тях за да се стимулират продажбите. Обаче възниква още един въпрос ,които влиза в противоречие с написаното до момента . Защо една и съща марка на масло сложена на различни коли дава различни загуби на масло.....? Имам предвид разлика от няколко литра ,а не 200 300 милилитра.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар